sobota, 9 maja 2009

Brak tytułu

;-)
Wczoraj Twoja niespełna rozumu córka pojechała na rowerze do Centrum Katowic xD Przez jakieś 2 godziny robiłam zdjęcia i zachwycałam się pomnikiem Powstańców Śląskich nieopodal Spodka. Bardzo podoba mi się jego wygląd ale także jest w nim coś nurtującego?! Nie umiem tego określić...Szacunek, a zarazem strach... Budzi we mnie nieznane wizje. Skomplikowane. Nie wspominam nawet o wielkości, która jest niewyobrażalna;p
   A jutro pojadę na Starganiec! Wezmę sobie kocyk, mineralkę i coś do jedzenia...Będę leżała i odpoczywała. Znaczy się ja i "tkanki roślinne" xD
Kocham:*

31 komentarzy:

  1. Taaa coś cudownego xD ja też ostatnio na wycieczce rowerowej byłam, przejechałam 100 km i padnięta byłam :PPozdrawiam :*[sztuka-przetrwania][aborcji-powiedzmy-nie]

    OdpowiedzUsuń
  2. To takie ... cudne i wzruszające. ;) Blog poświęcony Tacie ... Współczuję Ci ogromnie. Ale nie martw się, kiedyś Go spotkasz ...Pozdrawiam. ;*shinarotte.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakaś Ty niedorozwinięta,żal mi takich wariatek jak ty. ps wiemy ile dostłaś za bloga a ile bierzesz za reklamę ? bo tylko dla kasy wyciągasz brudy rodzinne. Wielki wał !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ~PrzeciwniczkaAgi9 maja 2009 10:49

    A co Cie to kurde obchodzi ile wyciągnęła!?!?!?!To nie Twoja sprawa. Jak Ci to nie odpowiada to nie czytaj, każe Ci ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  5. A co patrycja reklamuje?

    OdpowiedzUsuń
  6. pod wieloma względami wolałabym byc w twojej sytuacji niz w swojej jest wiele gorszych rzeczy niż śmierć taty. zreszta taty tez już nie mam

    OdpowiedzUsuń
  7. ada.toniewypada@vp.pl9 maja 2009 11:21

    świeetny blogas!dziewczyno miałs pomysł!ja o twoim lgu dowiedziałam się z artykóły ''Dziewczyny''I bardzo mnie wzrószyłą twoija histrioa i jak bardzo kcohałas tatę!Tan nagroda ci się należała!Brawo!jestes u mnie w linkahc[my-odher-world]pozdarwiam;**

    OdpowiedzUsuń
  8. To może pochwalisz się zdjęciami z Centrum? Hej Kosiarko! Pochwal się...

    OdpowiedzUsuń
  9. ~guma eukaliptus9 maja 2009 12:18

    Głupote swoją i ludzi, którzy ją podziwiają!

    OdpowiedzUsuń
  10. ~Cougar. [dawniej Czarna Nikula]9 maja 2009 12:22

    Taak, wypoczynek z "tkankami roślinnymi" jest zaaje xD W każdym razie ja tak lubię spędzać wolny czas. Na dzisiaj chyba tyle, bo nie mam z deka czasu. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ~Queen Julie9 maja 2009 13:04

    ja to bym z jakąś koleżanką musiała... dzisiaj szkicowałam przyrodę xD i też było miło. pozdrawiam. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, ja już jestem zbyt leniwy, żeby tak jeździć rowerem ;) I chyba za stary :)Trzymaj się dziecino,Herculeswww.polski-homik.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie masz serca.Zazdrościsz jej i tyle. Typowy Polak, zazdrosny i zawistny... Herculeswww.polski-homik.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Paryż... to piękne miasto chowa w swoich ulicach wspaniałych ludzi. Chcesz być jednym z nich? www.perdu-en-paris.blog.onet.pl Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. AGA sama jestes niedorozwinieta i dałas własnie tego przyklad!!!JESTES TAKI PACAN ZE SZOK!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. ~http://meteor51.wordpress.com/10 maja 2009 13:22

    tylko Ty, przyroda i miliardy osób, które też postanowiły "wypocząć" nad Stargańcem :PPozdrawiam,meteor51

    OdpowiedzUsuń
  17. taak, ja też lubię jeździć rowerkiem. szkoda tylko że teraz z mojego wyrosłam i muszę kupić nowy, wiec na razie nici z rowerowych wycieczek. Podziwiam cię jesli chodzi o twoja rodzinną sytuację- jesteś bardzo silna. I życzę oby tak dajel. A co do ludzi, którzy sądzą że piszesz bloga tylko dla kasy, to no cóż, polski naród jest nieczuły na takie sytuacje i wszystko umie skrytykować. pozdrawiam. [selenagomez-star.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  18. ale sobie wycieczkę urządziłaś.;)W "Angorce" i innych gazetach czytałam o Tobie i Twoim blogu.Bardzo mi się ona spodobał.Współczuję Ci strasznie śmierci Twojego taty.Podobno inni piszą, że Twój blog jest 'tandetny i komercyjny'.?Ee... nie przejmuj się - zazdroszczą (ja tak nie uważam.!)Pozdrawaim Cię trzymaj się.! ;* /covelin/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię robić fotografie PS.Zaprosiłam cie do znajomych na n-k

    OdpowiedzUsuń
  20. Marta ty się lepiej nie wypowiadaj PACANIE. Aga ma rację ta dziewucha to totalne dno!!! A tobie jak nie pasi to krzyżyk czerwony z prawej!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten blog to totalne dno dziewucha kase bije wy się litujecie a ona z was się śmieje hahaha. Zenada

    OdpowiedzUsuń
  22. a bo to ważne, czy ona bije tą kasę, czy też nie - milionerką nie zostanie, a śmieje się z takich niedorozwiniętych "ludziów" jak wy:P

    OdpowiedzUsuń
  23. ~http://agniecha-i-reszta.blog.onet.pl/11 maja 2009 12:05

    To sobie zrobiłaś wycieczkę. ;)Chociaż ładna pogoda była, bo inaczej byłoby kiepsko. ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. ~lila125@amorki.pl11 maja 2009 12:33

    Twój blog jest cudowny. Bardzo ci współczuje z powodu śmierci ojca, jednocześnie zazdroszczę tak wspaniałych kontaktów z Nim. Tak samo jak ty jestem fanką Zmierzchu ;D Z góry przepraszam, że spamuję, jednak jeśli lubisz czytać opowiadania i chciałabyś zobaczyć moją twórczość, to serdecznie zapraszam na:- koniec-poczatku-historia-zlej-drogi-zycia.blog.onet.pl- you-can-change-my-life.blog.onet.plPozdrawiam serdecznie Ciebie i Twojego Tatę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jazda na rowerze to świetna sprawa, Jak jest ciepło to staram sie nie wsiadać do tramwajów tylko rowerkiem wszedzie jeździćhttp://www.timik.pl/timiki.php?user=3001&nick=martai

    OdpowiedzUsuń
  26. ~guma eukaliptus12 maja 2009 07:51

    wawrzyniec pruski potrafi pisać. Bloga i nie tylko. Ta dziewczyna kariery nie zrobi. Nie napisze książki bo nie potrafi. Błędy otograficzne, składniowe itp to drobnostka... tu chodzi o czlowieka i jego inteligencje

    OdpowiedzUsuń
  27. ada.toniewypada@vp.pl12 maja 2009 08:03

    zmieniłąm adress bloga na www.my-other-world.blog.onet.plzmieniłam 1 literkę..^^zaparszam i sorki za komplkacje pozdarwaim;**

    OdpowiedzUsuń
  28. Podziwiam Cię za Twoją siłę i odwagę. Naprawdę. Dzisiaj zmarł mi dziadek... ale... głupio mi to przyznać. Nie jest mi w ogóle smutno. Może dlatego, że pił, że się nie starał, że praktycznie go nie widywałam i nie znałam. W sumie mam trochę żalu. Cóżżżż.... Pozdrawiam. Zapraszam na mojego bloga z tłumaczeniami: piosenek, artykułów i wywiadów z zagranicznych magazynów, notek i wpisów na kontach gwiazd, plotek z zagranicznych serwisów plotkarskich. i-need-to-try.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz super bloga!!! Czytając go się popłkałam!!! Zapraszam na mojego bloga, ale napewno nie jest tak cudowny jak twój nasto-latka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. zapraszam do mnie : www.majka2.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. wks10@onet.eu12 maja 2009 15:53

    Podziwiam Cię bardzo za trud który włożyłaś aby pisać tego bloga.Jestem bardzo wzruszony, gdy czytałem to od początku.Masz bardzo silną wolę i psychikę :)Zapraszam więc na mojego bloga : www.pierwszamilosc10.blog.onet.plJESTEM PEŁEN PODZIWU ! ! !Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń