środa, 6 maja 2009

Brak tytułu

;-)
Uhhh. Nienawidzę środy. Same skomplikowanie ścisłe przedmioty...I oczywiście klasóweczki. Tak, wiem Twoja sprawka, że wiedziałam o tej całej wodzie. Swoją drogą to Ty nieźle poinformowany w tej całej Fizyce jesteś:* Tak procentowo córce wszystko wlewać do głowy...Dziękuje!
   Ale remontów bez Ciebie to ja nienawidzę! Jakim prawem musimy teoretycznie same się tym wszystkim zajmować? Nie znam malarza, który pomaluje pokoje bez ubrudzenia wszystkiego dookoła, oprócz Ciebie!!! No tak, ale Ty mi pokoju nie pomożesz wyremontować, więc lipa:( Jutro piszeMY zadanie tekstowe. Także bądź gdzieś obok;*

Kocham;*

27 komentarzy:

  1. Witaj Patrycjo:) Przeczytałam wszystkie twoje notki i aż sie popłakałam:( Bardzo ci współczuje. Jesteś bardzo dzilna. #maj sie i oby tak dalej. Pozdrawiam:* a tymi komentarzami złosliwymi sie nie przejmuj bo nie warto. Oni ci poprostu zazdroszczą. Oby tak dalej PatrycjoQ!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas jestem zachwycona Twoim blogiem. Mimo straty taty, jesteś nadal tak silna i odważna jak byłaś wcześniej. Może nawet bardziej...P.S. Też lubię zmierzch ;)Pozdrawiam, [modesty]

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy zaczynam płakać-Przytula mnie i nie odzywa się słowem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię środy xD Głównie przez to, że mam chemię, ale z drugiej strony jakoś trzymam się myśli, że to już połowa tygodnia i niewiele do weekendu ;)Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubię Fizyki :( http://pitbulls.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Nio super nocia;)Hehe też nie lubie fizy;(A jeszcze jak jest jakaś klasówka to już wogule porażka;(Ahh ta fizyka;PBuziaki;*;*3maj się;);*

    OdpowiedzUsuń
  7. ~ćórka heh jaki debil z ciebie6 maja 2009 11:00

    dzieck o zgaszonego słonca ten blog jest brzydki i ty tez wiesz ile na świecie dziecią gninie rodzicÓw nieprzeżywaj tak bo nikt sie nad tobą niebędzie litował ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. ~Czarna Nikula6 maja 2009 11:05

    Do osoby powyżej - naucz się najpierw pisać, zanim wyrazisz kolejną opinię ;) Ja tam środy lubię najbardziej z całego tygodnia od x czasu ;p Ale fizyki również nie cierpię. Tak praktycznie to w tym półroczu jest beeznadziejna, ale cóż. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zamiast środy mam okropny czwartek. Cały następny tydzień w sprawdzianach ...Twój Tato pewnie jest z Ciebie dumny, że tak sobie dobrze radzisz z tą całą sytuacją ... ze mną to tak nie było. www.agatad.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Cię za twój spokój ducha mimo trudnej sytuacji... Ja nie potrafię wyobrazić sobie życia bez najbliższych mi osób... Jesteś twardą dziewczyną, a takich nie spotyka się wiele. Potrafisz po tak wielkiej stracie dostrzec jeszcze szczęście. Pozdrawiam Cię serdecznie i tak jak każdy proszę Cię abyś nie przejmowała się głupimi komentarzami i dziećmi które je wypisują. Oni po prostu nie są dojrzali na tyle, aby poznać się na ludzkim nieszczęciu. Jeszcze raz pozdrawiam i życzż wszystkiego najlepszego:) (przepraszam, że się tak rozpisałam ale niestety ja tak mam, ktoś powie jeden wyraz a ja z tego wyrazu potrafie ułożyć opowiadanie na 5 kartek A4)

    OdpowiedzUsuń
  11. Heh po matce jakoś nie pojechałaś czyżbyś czytała kom i po rozum do głowy poszłaś? hahaha... Wariatka jakich mało.Dziewczyno opanuj się co ty za bzdury wypisujesz nie wstyd Ci?.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację, wariatka jakich mało z ciebie. Wstyd powinno być tobie, za twój niski poziom inteligencji.

    OdpowiedzUsuń
  13. (komentarz wyżej zaadresowany jest do agi -,-')

    OdpowiedzUsuń
  14. ~zahana.gu.ma OLA7 maja 2009 07:45

    Cześć.. Przeczytałam prawie wszystkie Twoje notki. Nie wiem ile masz lat. ja 14... płacze, uwierzysz? płacze. Poznałam osobę, która przeszła takie "piekło" jak ja, a mimo tego jest taka jak ja. pogodna i radosna. dzielna. mój tata... też nie żyje :( rak. zupełnie ta sama historia, tylko że rak móżdżku i rak płuc. walczył 4 lata! męczył się strasznie ;( długa chemioterapia oraz naświetlanie... pisze i płacze.. tęsknie..., zupełnie jak ty :( odezwij się na moim blogu www.zakoHannah.blog.onet.pl będzie mi miło jeśli zostawisz tak jakiś komentarz... pozdrawiam;* trzymaj się moja droga!

    OdpowiedzUsuń
  15. ~zahana.gu.ma OLA7 maja 2009 07:46

    Cześć.. Przeczytałam prawie wszystkie Twoje notki. Nie wiem ile masz lat. ja 14... płacze, uwierzysz? płacze. Poznałam osobę, która przeszła takie "piekło" jak ja, a mimo tego jest taka jak ja. pogodna i radosna. dzielna. mój tata... też nie żyje :( rak. zupełnie ta sama historia, tylko że rak móżdżku i rak płuc. walczył 4 lata! męczył się strasznie ;( długa chemioterapia oraz naświetlanie... pisze i płacze.. tęsknie..., zupełnie jak ty :( odezwij się na moim blogu www.zakoHannah.blog.onet.pl będzie mi miło jeśli zostawisz tak jakiś komentarz... pozdrawiam;* trzymaj się moja droga!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się twój blog. będę śledzić kolejne notki. zapraszam na moje dwa, które również na pewno spodobają ci się. :)www.jonasowe-opowiesci.blog.onet.plwww.mailowa-znajomosc.blog.onet.plpozdrawiam i zapraszam do komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Patrycjo ;* chciałam ci pogratulować fantastycznego bloga! Jest szczery i prawdziwy, nie boisz się okazywać swoich uczuć, jesteś silna pomimo wszystkich przeciwności jakie Cię w życiu spotkały ;) Masz zadatki na pisarkę, twoje notki świetnie się czyta =] 3maj się ;***

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Cię ;-) jestes wspaniałą dziewczyną :))

    OdpowiedzUsuń
  19. death_email@onet.eu7 maja 2009 17:26

    Usłyszałam o Twoim blogu, w programie ,,Ten jeden dzień". Zrobiłaś na mnie ogromne wrażenie. Jesteś dojrzała jak na swój wiek, do tego potrafisz podchodzić do życia z dystansem i jest w Tobie tyle siły, radości, którą przelewasz na innych. Nie jedną osobą wzruszyłaś. Tak czytam i nachodzi mnie myśl. Czym są moje problemy przy prawdziwych problemach ? Czym jest moja możliwość nie dostania się na studia przy śmierci ukochanej osoby ? Niczym. Życzę Ci abyś spełniła swoje marzenia i zebyś zawsze była taką iskierką Tatusia na Ziemii :-)Pozdrawiam serdecznie http://violinistka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Z góry sorry za SPAM. Jest nowe opowiadające o dziewczynce, która żyje w przyszłości, która wkrótce będzie przywdcą wojny między 2 rasami i jeszcze kimś. Myślę, że jest to oryginalne opowiadanie, zapraszam na nie. Narazie jest 1 rozdział, ale wkrótce pojawi się drugi [może dziś]. Serdecznie zapraszam, jeśli nie lubisz SPAMU tu usuń. osierocona.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały wpis! Na pewno by się Twojemu Tacie spodobał ;*Przeczytałam o Twoim blogu w gazecie "Victor Gimnazjalista nr 10" i postanowiłam poszukać Twojego bloga. jest naprawdę wspaniały!pozdrawiami samych 5 z kartkówek życzę! Paulincia z na100latki.xx.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. my tez mamy remont MASAKRA! tez przydał by mi się taki malarz, bez paprania mebli :P[http://vazka.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  23. monia_vivi@op.pl10 maja 2009 03:26

    Witam Patrycjo - wiem nie znamy się ale czytam Twój blog od miesiąca i z zaciekawieniem czekam na kolejne wpisy.Wiesz musze Ci powiedzieć ,że TWÓJ TATA musi być niesamowicie dumny z tego jakie ma dzieci ... Patrzy na Ciebie i zawsze "będzie" przy Tobie. Moge śmiało napisać ,że z pewnością jest Twoim aniołem, który zawsze bedzie wspierał to co robisz. Ja mam dwoje dzieci i chciałabym żeby kiedyś miały takie wspomnienia z nami jak ty masz ze swoim Tatkiem :-)Dzięki Tobie zrozumiałam,że nie liczą się dla dzieci dobra materialne tylko wspólnie spedzony czas i za to WIELKIE DZIĘKI serdecznie pozdrawiam - Monika

    OdpowiedzUsuń
  24. wks10@onet.eu12 maja 2009 15:53

    Podziwiam Cię bardzo za trud który włożyłaś aby pisać tego bloga.Jestem bardzo wzruszony, gdy czytałem to od początku.Masz bardzo silną wolę i psychikę :)Zapraszam więc na mojego bloga : www.pierwszamilosc10.blog.onet.plJESTEM PEŁEN PODZIWU ! ! !Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zapraszam na http://zbuntowana91.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń