niedziela, 11 stycznia 2009

Brak tytułu

"Czas ucieka coraz prędzej
Czas dogania nas
Czasu dajcie więcej
Czasie daj nam szans
Chcemy wreszcie stanąć
Z tobą twarzą w twarz
I zobaczyć w tobie Boga"

Czas. Zabiera nam wszystko co jest piękne. Wszystko co sprawia nam przyjemność. Dlaczego zawsze wszystko co sprawia nam frajdę tak szybko się kończy? Kto to tak skonstruował? Najchętniej zatrzymałabym się kilka lat wcześniej. Byłabym 9-letnią Patrycyjką, która jest przykładem grzecznego i kulturalnego dziecka. Tak chce być dzieckiem. Nie chcę dorosnąć. Nie chce zmagać się z problemami. Niech ta "siła wyższa" pozwoli mi przeżyć jeszcze raz te najpiękniejsze chwile mojego życia.
Kocham

5 komentarzy:

  1. Witaj! Zobaczyłam, że 14letnia dziewczynka wygrała konkurs na Blog i zdziwiłam się. Właściwie dlatego zaglądnęłam na Twój blog, ale nie żałuję:) i wiem, że należy Ci się ta nagroda:) dziś nie mam czasu więcej poczytać, ale napewno tu wróce:) Przeczytałam niewiele, ale bardzo wzrusza mnie Twoja historia, jak również sposób patrzenia na świat... Może dlatego, że przypominasz mi mnie, gdy byłam w Twoim wieku. Teraz mam prawie 23 lata, ale myślę, że mam coś z Ciebie:) i mam nadzieje, że nie gniewasz się, ze tak piszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...potrzebuje troche czasu,bo czas leczy rany...

    OdpowiedzUsuń
  3. "Dogonic nie ma szans. Cholera"

    OdpowiedzUsuń
  4. ~Ola z Gdańska22 kwietnia 2009 19:32

    Kochana Patrycjo!Czas nam daje, a nie zabiera.. czas przynosi życie, z czasem płyną do nas kolory i uczucia.. Zobacz ile dostałaś czasu na bycie z Tatą - aż 14 lat.. pomyśl sobie, że wiele osób nie dostało nawet tyle z ukochaną osobą.. np Twój braciszek kiedyś będzie Ci zazdrościł takiej ilości czasu i wspomnień, którymi jesteś naładowana.. To jak prowiant, którym będziesz karmić serce w dalszej podróży.. lepiej kochać krótko, ale prawdziwie, niż nie kochać wcale. Życzę Ci dużo sił i uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Ciebie i Twojego bloga. Przeczytałam artykuł w gazecie i musiałam zobaczyć bloga na własne oczy. Nie żałuję NAUCZYCIELKO ŻYCIA:) Chyba dopiero teraz rozumiemże te moje kłótnie z rodzicami to nie są takie straszne, że to nie jest krzywda tylko miłość. Dziekuję Ci za to. :)

    OdpowiedzUsuń