poniedziałek, 26 stycznia 2009

Brak tytułu

Hej:) Marcinków. Najpiękniejsze miejsce na Ziemii. Wczoraj wybrałam się do lasu. Słońce które przebłyskiwało pomiędzy gałeziami zielonych igiełek sprawiało, że wracały do mnie najpiękniejsze wspomnienia. PrzypomniałÍo mi się jak ubieraliśmy razem choinke i jak razem byliśmy na pasterce i mi się zasnęło...Ale wtedy było Magicznie:( Strasznie mi brakowało w tym roku tej choinki. Tego prawdziwego zapachu świąt. Tu jest pięknie. Wcześniej tego nie dostrzegałam. A szkoda....

Kocham:*

5 komentarzy:

  1. ja nie prowadziłabym bloga. jeszcze bardziej rozdrapujesz śmierć twojego taty. powinnaś trzymać to w sercu - głęboko. pamiętak jak umarła moja najukochańsza prababcia... jaka była zimna... wsk-kj-kopyto

    OdpowiedzUsuń
  2. anula.biegaczka@op.pl26 stycznia 2009 11:11

    jest jak jest, jak nie powinno być...[*]znalazłam twojego bloga przypadkiem, i całego przeczytałam, strasznie przykro mi... miesiąc temu spotkała mnie podobna tragedia, osoba którą kochałam zmarła, to świństwo też ją zaatakowało, trudno mi się z tym pogodzić, ale muszę. Miałam nadzieję, wierzyłam do samego końca, że uda się, zdarzy się cud, no ale niestety... chociaż teraz już wiem że on już tam cierpi, jest mu lepiej, jest tam w lepszym świecie, i patrzy się na nas i chciałby abyśmy byli szczęśliwi......pozdrawiam 3maj sięhttp://alice15.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam... Szczerze? Nie wiem co powiedzieć..? ... [*] ... :(Genial-Blog.blog.onet.pl ..

    OdpowiedzUsuń