piątek, 9 stycznia 2009

Brak tytułu

Idę. Będę z "nią" rozmawiała. Czy to coś zmieni, czy to w czymś pomoże? Nie wiem. Ale chce. Che porozmawiać. Chce coś zmienić. Chce żeby było lepiej i żebym taka nie była. Niemiła i podła! Taka właśnie jestem...Nie radze sobie. Z tym światem.
Dzisiaj na Polskim padło pytanie "Jaki dla was jest świat". Nie odpowiedziałam. Pomyślałam że mój świat jest specyficzny. Nie taki jak innych rozpieszczonych dzieciaków( ja też jestem rozpieszczona) ale inny. Nie umiem tego opisać...Zbyt skomplikowane.
Kocham

3 komentarze:

  1. pomagajaca.zwierzetom@op.pl11 stycznia 2009 08:30

    Hej! Jestem tu pierwszy raz. Przeczytałam 1 notkę,później następne... To smutne,jak los nas traktuje. To niesprawiedliwe,że musimy tak żyć-w ciągłym strachu co się jutro stanie. Ale takie jest życie. Oglądałam zdjęcia. Wszystkie mi się podobały.Pozdrawiam!Patrycjawww.pomozmy-razem.xx.plP.S. Powiadom mnie o następnych notkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałaś, że jesteś niemiła i podła... Czemu? Nie wierze w to... Ty po prostu, nie masz prostego życia. Ale nie jesteś przez to gorsza! Wręcz przeciwnie, masz w sobie mnóstwo wrażliwości i siły. Tak sobie myśle, że nie każdy miałby odwagę pisać, a ty masz i to Ci pomaga 3-mam za Ciebie kciuki

    OdpowiedzUsuń
  3. > Idę. Będę z "nią" rozmawiała. Czy to coś zmieni, czy to w> czymś pomoże? Nie wiem. Ale chce. Che porozmawiać. Chce> coś zmienić. Chce żeby było lepiej i żebym taka nie była.> Niemiła i podła! Taka właśnie jestem...Nie radze sobie. Z> tym światem.Dzisiaj na Polskim padło pytanie "Jaki dla was> jest świat". Nie odpowiedziałam. Pomyślałam że mój świat> jest specyficzny. Nie taki jak innych rozpieszczonych> dzieciaków( ja też jestem rozpieszczona) ale inny. Nie> umiem tego opisać...Zbyt skomplikowane. KochamNiemiła i podła, azkąd

    OdpowiedzUsuń