piątek, 23 stycznia 2009

Brak tytułu

:(
DAWID
TRZYMAJ SIĘ TAM NA GÓRZE.PAMIĘTAMY O TOBIE;(
[*]

7 komentarzy:

  1. [*]Kto to jest Dawid?

    OdpowiedzUsuń
  2. ~harry35@autograf.pl13 lutego 2009 02:59

    [*]Dzień moich 14 urodzin. Mam na imię Dawid (serio). Jakbyś chciała pogadać, albo coś.. To pisz na mój e-mail. Chociaż wiem, że to głupie, to składam najszczersze kondolencje i życzę ci, szczęśliwej przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale na serio kto to ten Dawid i o co chodzi z tą górą?

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,o kogo chodzi z tą górą" dziewczyno ty jesteś głupia... rozumiesz czy napisać prościej?!

    OdpowiedzUsuń
  5. To ty jesteś głupim dzieciakiem który się nie zna!!!!!!!Nie wiesz co to za uczucie gdy straci się bliską osobę wiec moze lepiej sie nie udzielaj....

    OdpowiedzUsuń
  6. oy dzieci dzieci :(( ja dokładnie tak pisze na blogu jak Patrycja.. /? o co wam chodzi? tą górą to chodzi,ze...no ktoś stracił bliską osobę i mówi się "mój tata jest w niebie,moja ciocia poszła do nieba" itp ,itd.. ps-powiedziano mi,ze twoj blog jest najpopularniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. DZwiczyno jak ty się trzymasz ile ty musisz miec siły!!

    OdpowiedzUsuń