niedziela, 4 stycznia 2009

Brak tytułu

Jak łatwo stracić marzenia? Jak łatwo zgubić własną drogę i zaprzepaścić swoją przyszłość przez narkotyki?
     Wczoraj napisałam, że mam zamiar obejrzeć film pt.: "Requiem dla snu". Otóż nie spodziewałam się, że ten film pokaże mi co tak naprawdę w życiu jest ważne. Nigdy nie czułam się tak po zobaczeniu jakiegokolwiek dramatu. Ten jest inny. Ten pokazuje nam jak łatwo narkotyki zmieniają nasz świat. Obiecałam sobie, że nigdy tego nie spróbuje. Nie zepsuje swojego życia. Będę kiedyś szczęśliwa....
Kocham Cię

8 komentarzy:

  1. napewno będziesz szczęsliwa!!ja ci w tym pomogę

    OdpowiedzUsuń
  2. heh, ja ien wiem cyz bytm mogla powiedziec dop rodzicow te dwa slowa....

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak :) wszyscy będziemy szczęśliwi !!! Cieszę się bardzo, ze potraficie tak myśleć :))) Najważniejsze, ze macie siebie :***

    OdpowiedzUsuń
  4. herculess@op.pl13 lutego 2009 14:26

    To takie rozczulające...

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny ten film, racja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam ten film. skutecznie zniechęca do dragów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety taka jest prawda, narkotyki bardzo niszcza ludzi. Kilka dni temu byl pogrzeb 17letniej corki mojego nauczyciela Informatyki z gimnazjum. Dziewczyna podobno przedawkowala... i zmarla niestety. Dlatego ja tez nigdy nie wezme tego swinstwa... PRZENIGDY!!! A ty napewno jeszcze bedziesz kiedys szczesliwa. Potrzebujesz tylko czasu. Bedzie dobrze :* Nie znamy sie, ale masz we mnie wsparcie :) chocby takie duchowe ale to juz zawsze cos co nie?? ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. oglądałm wywiad z tobą chyba na tvn style i bardzo mi się spodobało twoje podejście do życia.Nie umiem tego oceniać jeszcze dobrze bo mam zaledwie 13 lat ale bardzo mi sie podoba.Serdecznie wspólczuje tego co się stało w twoim życiu , ale cieszę sie , że nie masz totalnej załamki.czy chciałabyś ze mną popisać??Mój e-mail to lipa13cx@buziaczek.pl a w przeciwnym wypatku to przepraszam za propozycje:)

    OdpowiedzUsuń