piątek, 16 stycznia 2009

Brak tytułu

No więc o dłuższej przerwie mogę napisać. Niestety mój komputer uległ nagłemu zepsuciu się i piszę dopiero teraz...
Zawaliłam oceny! Zepsułam to co powinno byc dla mnie najważniejsze;( źle mi z tym strasznie, bo zawsze mi dobrze szło i sobie radziłam, a teraz sie wsypałam. Mamie też właściwie się nic nie udaje. Zawaliłeś bardzo dużo rzeczy. Bez sensu jest to wszystko. Kompikuje się jak na złośc. Właściwie to całe życie to jedna wielka walka w której często przegrywamy jakieś rozgrywki. Przynajmniej tak jest w naszym przypadku!
Kocham:*

5 komentarzy:

  1. czy mam to czytać z lupą?

    OdpowiedzUsuń
  2. W Firefox tekst mozna bez problemu mozna powiekszyc przez menu widok... Nie Pozwolcie by zlamal was Czas ni pokonala pustka... Wypelnijcie swe Zycie nawzajem i ubogaccie teraz bliskim Wam Niebem...

    OdpowiedzUsuń
  3. zal sam na siebie glosy wysyla!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przestańcie, sama na siebie napewno nie wysyła bo po co !a po za tym nie czepaijcie sie jej !

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog i pisali o tobie w gazecie [*]naprawde jestes cudowna

    OdpowiedzUsuń