czwartek, 22 stycznia 2009

Brak tytułu

A dzisiaj mam ochotę na bardziej filozoficzną notatkę...Bo widząc ten cały świat jakoś coraz częściej dopadają mnie dziwne refleksje... Muzyka alternatywna tak na mnie działa.
Jaki jest ten świat? Myślę, że jest piękny. Nawet gdy pada deszcz, bo kiedyś usłyszałam od pewnej osoby, że "po deszczu zawsze wychodzi słońce". Może warto przeczekać deszcz i patrzeć na promyki słońca rozjaśniające to co przed chwilą było dla nas czymś obrzydliwym. Przecież każdy fragment tego co nas otacza ma swój urok. Graffiti na ścianie bloku, zniszczona ławka która często jest dla kogoś "inspiracją" czy nawet drzewo bez liści wydające się pustym kawałkiem drewna, które jest nam do niczego nie potrzebne i tylko "psuje wygląd". Właśnie nie! Takie drzewo dodaje uroku i jest piękne w porównaniu z tymi wychuchanymi ogródkami zapatrzonych w siebie ludzi.  Jedyne co mi się w nim nie podoba to fakt, że niesprawiedliwie mi Cię odebrano i że zabrano Ci najpiękniejsze chwile życia, marzenia. To co kiedyś mieliśmy wspominać. To czego mnie miałeś nauczyć i to co mieliśmy razem przeżyć....
Kim jestem?  To jedno z najtrudniejszych pytań...Myślę że jestem córką najcudnowniejszych rodziców jakich mogłam sobie wymarzyc. I wiem że jestem Twoją kopią. Jestem taka sama. Wszystkie rysy twarzy, oczy i charakter. Cały tatuś. Ale jestem z tego dumna. Bo nie ma na tym świecie lepszego taty. Nikt nie potrafił tak nauczyc mnie odbijac piłeczki tenisowej i nikt nie wygra ze mną debla Jednorakietowego:)   Jestem też najweselszym "promykiem" na tej Ziemi.
Dziękuje Ci za te wszystkie chwile z Tobą. Za najpiękniejsze 14 lat mojego skomplikowanego życia. Kocham:*


11 komentarzy:

  1. bardzo wzruszył mnie Twój blog...naprawde podziwiam Cie, za to, ze dajesz sobie rade...nie wiem co zrobiłabym w takiej sytuacji :( trzymaj sie Kochana ;*******

    OdpowiedzUsuń
  2. Postanowiłem zrobić coś takiego, dla mojej dziewczyny, ... strona czekolady milka a na niej kartka z życzeniami proszę o głosowanie... możne mi się uda ją odzyskać, klikacie na link podajecie e-mail i na poczcie klikacie ...http://www.ilovemilka.pl/vBD7A1

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely.island@vp.pl23 stycznia 2009 03:28

    wzruszyłam się czytając Twojego bloga. ; | [*] pozdrawiam, ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. ~blog.tenbit.pl/let-me-think-about-it23 stycznia 2009 06:42

    Bardzo ładne notki piszesz, bardzo wzruszające i emocjonalne. Też straciłam tatę, jakieś 3 lata temu. Nie umiem się jeszcze z tym pogodzić, narzuciłam sobie wtedy sama taki rygor, że muszę być silna i wytrwać to wszystko... a teraz nie umiem o tym rozmawiać. 3maj się ;) jesteś bardzo silna ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog jest absolutnym dla mnie zjawiskiem. bezwzględnie powinien wygrać. To, w jak szczery sposób piszesz i ukazujesz Twoją rodzinę i to, co się stało w Twoim życiu jest nie do opisania.to naprawdę RZADKOŚĆ w dzisiejszej blogosferze, Twój blog to PEREŁKA.niesamowite emocje, uczucia, to, co tu przelewasz w dobie tego, jak piszą nastolatki i co robią z blogów jest rzadkością, a nawet perłą, okazem niesamowitym.to, że nie piszesz, co dziś się wydarzyło, jak większość, tylko piszesz to, co czujesz, jest czymś naturalnym, głębokim.naprawdę, wielki szacunek dla Ciebie. ogromny.trzymaj się mocno i ciepło.pozdrawiam mocno ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. słońce dla mnie inspirujący jest ten blog ! inspirujący, mądry i prawdziwy :) dziękuję Ci, że go założyłaś i regularnie prowadzisz. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. no prosze nawet to nas łączy :D ja też jestem jej wierną kopią. Smutno mi jednak kiedy czytam że zdążyłaś tak wiele z nim przeżyć. Mi pozostały wspomnienia z dzieciństwa którymi żyje już 12 lat. Nie zrozum mnie źle..cieszę się że starczyło Wam na to czasu a smutno mi że mi go zabrakło. Ale nie jest tak jak mówią okrutni ludzie..że dziecko nic nie pamięta-PAMIETA. Ośmioletniej dziewczynce bardzo trudno dzwigać problemy z którymi dorośli nie potrafią sobie poradzić :'(

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz zazdroszcze ci twojego taty.....ja swojgo ojca nienawidze..... ;(jest nas 3 w domu a jak sie upije to ja jestm ta najgorsza- szmata.... i ja mysle ze jat twoj tata byl by taki jak moj to nie bylo bo tego bloga.. a nawet ostatnio dowiedzialam si z zdradza moja mame wiem ze to swinskie ale przeczytalam jego esyjesli bedziesz chciala mi cos powiedziec to napisz klauudia97@buziacze.plPS ja nie mowi ze twoj blog jest beznadziejny, jest super =*

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz zazdroszcze ci twojego taty.....ja swojgo ojca nienawidze..... ;(jest nas 3 w domu a jak sie upije to ja jestm ta najgorsza- szmata.... i ja mysle ze jat twoj tata byl by taki jak moj to nie bylo bo tego bloga.. a nawet ostatnio dowiedzialam si z zdradza moja mame wiem ze to swinskie ale przeczytalam jego esyjesli bedziesz chciala mi cos powiedziec to napisz klauudia97@buziacze.plPS ja nie mowi ze twoj blog jest beznadziejny, jest super =*

    OdpowiedzUsuń
  10. ~Konwalia www.jawsieci.blog.onet.pl21 kwietnia 2009 03:02

    Zazdroszczę Ci Taty... mój nigdy mnie tak nie traktował...

    OdpowiedzUsuń