środa, 11 marca 2009

Brak tytułu

:)
Ahh ostatnio rzadziej pisuje, ponieważ nie kto inny, a panna Zuzanna S. zaraziła mnie porażająco wciągającą historią opowiadającą o wampirach...Może to głupota, ale ja lubię takie opowieści. I chcę w nie wierzyć. Nie wiem czy wierze, ale chyba jestem na bardzo dobrej drodze do tego:) Bo każdy chce w co wierzyć. Ja wierzę w Boga. Jestem tego pewna! I wierze w różne nadprzyrodzone i niewyjaśnione opowieści-> Trójkąt Bermudzki i tym podobne. Wampiry. Z jednej strony moja głowa wpaja mi że to niemożliwe, ale ta historia...Historia tak wspaniałej miłości zwykłej śmiertelniczki i wampira sprawia, że czytając ją jest mi jakoś inaczej. Dawno jakakolwiek książka mnie tak nie wciągnęła, ale ta robi ze mnie maniaka:)Ostatnio zarwałam noc i zgasiłam lampkę o 3 w nocy tylko i wyłącznie dlatego, że bolał mnie już kręgosłup. Tak czytałabym dalej...
A wiara w Boga? Ona pomaga. Ostatnio rozmawiałam o tym z Panną D. Doszłyśmy do wniosku, że wiara jest nam potrzebna. Takie afrykańskie plemiona nieznające cywilizacji i nieznające wiary chrześcijańskiej, muzłumańskiej czy innej wymyślają swoich Bogów. Zawierzają im siebie i są z tego powodu szczęśliwi. Czują, że ich Bóg się nimi opiekuje. Nam osobom znającym religie daje to swego rodzaju wybór. Wyznajemy wyznanie, które najbardziej nam odpowiada. Ja jestem Chrześcijanką. I dobrze mi z tym:)
Twoje urodziny. 39 lat. Tak dużo a tak niewiele. Dziękuje Ci za te 38. Bo tylko 38 lat byłeś szczęśliwy. Tylko.
Kocham:*

49 komentarzy:

  1. Hey tez czytalam te ksiazke. Ostatnio wkuzylamam sie gdy ktos nazwal te ksiazke romansidlem. Swietna ksiazka. Tak mnie wciagnela ze przezytalam wszystkie 3 w ciagu tygodnia zawalonego robota. Myśle ze to nie tylko relacja wampir czlowiek. Tu wiele dał sposób kreacji bohaterow. A takze niemozliwosc by uszczesliwic wszystkich i postepowac zgodnie z soba nie raniac ich. Juz nie moge doczekac sie 4 czesci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. tedibir@onet.eu11 marca 2009 12:23

    Adres tego bloga znalazłem w gazecie, gdy go poczytałem i przemyślałem..... Jest fantastyczny :D Będę czytał każdą najnowszą notkę. Pozdrawiam! Stały czytelnik z bloga nakrancuswiata.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoj tata nie byl "tylko" 38 lat szczesliwy ale byl AZ 38 lat szczesliwy:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tu przypadkiem, ale nie mogę powstrzymać się od komentarza. Też pisałam listy do mojego taty... to bardzo pomagało pogodzić się ze stratą. Dzisiaj robię to już rzadko, ale i ból po 11 latach jest już inny...Ściskam bardzo mocno! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nie czytałam "zmieszchu", bo domniemam, że to miałaś na myśli ^^ ale słyszałam, że to świetna książka. bardzo chciała bym oglądnąć ekranizację. być może mi się uda :) sama mam jobla na punkcie wampirów, elfów i innych rusałek, po prostu uwielbiam to. piszę opowiadanie o tej tematyce, co prawda nie bardzo "grzeczne", ale jakbyś chciała zajzreć to zapraszam, dopiero 4 rozdział [czy jakoś tak :D] więc dużo nie stracisz :P [http://h-w-p-v.blog.onet.pl]co jeszcze.. ja też jestem osobą wierzącą, ale w wampiry to jednak nie wierzę i chyba nie chcę żeby istniały :D zbyt dużo bałaganu by się na świecie porobiło. starczy, że nie wszyscy tolerują ludzi o ciemnym kolorze skóry, co dla mnie osobiście jest głupotą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy Harry Potter...? Każda książka ma swoje pięć minut. Kiedyś nawet Mickiewiczem się zachwycano. Teraz jest nic nie wartym śmieciem, który musi być w kanonie lektur szkolnych, by budzić patriotyzm wśród dzieci i młodzieży...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyżbyś czytała "Zmierzch" ?? Polecam film. Jest boski!Piękne fotki na NK masz ;)))Dawid.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kazdy moze wierzyc w co mu sie podoba :) bo przeceiz mamy wolny kraj..;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmierzch jest cudowny.Uwielbiam to!zakochałam sie w Edwardzie:Pi nic na to nie poradze:P

    OdpowiedzUsuń
  10. ha! skoro twilight Cię wciągnął to spróbuj sięgnąć po inne - np genialnie ironiczne książki Laurell K. Hamilton, albo wciągające Amelii Atwater Rhodes. Ja przeczytałam całą sagę Twilight w wakacje. I wtedy bardzo mi się podobała, szczególnie pierwszy tom. Póki nie udało mi się zdobyć Breaking Dawn, które było dla mnie wielkim rozczarowaniem. Teraz parze na nie już bardziej krytycznym okiem:) może to jakiś nawyk, bo sama też piszę i niektóre dialogi są dla mnie aż nazbyt naciągane?

    OdpowiedzUsuń
  11. ~zatopiona w myślach12 marca 2009 05:24

    czesc ja tez trafilam tu przypadkiem i rozumiem wuj bul http://za-szyba.blog.onet.pl/ wpadnij do nie jesl nasz ochote

    OdpowiedzUsuń
  12. http://punk-cabaret.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo fajnego bloga naprawdę nie wchodzę ci w tyłek czy coś. :) Mam nadzieję, że ty będziesz tak samo myśleć o moim www.moje-szabloniki.blog.onet.pl, pozdrawiam i życzę miłego prowadzenia bloga :P...Polai usun ten kod to komentarzy, błagam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog, cudowna notka kochana ;* [the-dream]

    OdpowiedzUsuń
  15. http://rapidshare.de/files/46020351/warto.txt.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Weszlam tutaj wczoraj przypadkiem. a moze nie. bylam na onecie i widzialam link do Twojego bloga. zaintrygowal mnie "moj Tata". mysle sobie o co kaman. przeczytalam caly blog. splakalam sie strasznie. ;( bardzo Ci wspolczuje. bede teraz czytala kazda notke ;) czytanie twojego bloga bylo dla mnie jak by to okreslic , wielkim przezyciem ;) a to dlatego ze tez nazywam sie Patrycja K. (ale mam 16 lat) moj tata ma na imie Mariusz i na 39 lat, tylko ze zyje.. ale swiadomosc tego podobienstwa nazwisk.. bylo to niezwykle... niewiem co zrobila bym bedac w Twojej sytuacji.. boje sie nawet o tym pomyslec.. kochajmy naszych bliskich bo wystarczy chwila zeby pekla cienka nic i abysmy ich stracili.. pozdrawiam Cie serdecznie ;**Patrycja(to moj adres www.patkaa933.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  17. madeleinenuit@onet.eu12 marca 2009 11:36

    Zmierzch jest świetny;) Chciałabym zapytać czy mogłabyś napisać na mój e-mail madeleinenuit@onet.eu bardzo mi na tym zależy, ponieważ wydaje mi się że mamy ze sobą wiele wspólnego ;) czekam;*

    OdpowiedzUsuń
  18. ~www.moj-dzienn.blog.onet.pl13 marca 2009 00:57

    heh też tak mam odkąd przeczytałam sagę "Zmierzchu" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Tobie tylu wspomnień związanych z Tatą. Mój zmarł na raka gdy miałam 2 tyg. Dla mnie zostały tylko zdjęcia.A w temacie-> Zgadzam się z notką =] Jak najbardziej.Pozdrawiam. www.tort-owo.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej =) Chciałabym cię zaprosić na mojego niedawno powstałego bloga, www.nawie-dzona.blog.onet.pl Będę na nim pisać na róóóżne tematy więc na pewno znajdziesz jakiś dla siebie =)Jest to blog dla bloggerów, którzy lubią podyskutować, wyrażać swoje opinie...Byłabym baaardzo wdzięczna, gdybyś wpadła, zostawiła jakiś komentarz z adresem twojego bloga ^^ oraz, jeśli ci się spodoba, opowiedziała o nim znajomym. Jest to nowy blog, który po prostu potrzebuje reklamy. Jeśli uznasz to za spam, to bardzo cię przepraszam =(Zapraszam o każdej porze dnia i nocy ^^ xDDDDDzięki za uwagę ^^Jeśli masz jakieś pytania to pisz na kociamber-974@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. hej, no sorka jeśli cię to w hmm... jakiś sposób obraziło xDDnapisałam, że przepraszam jeśli UZNASZ to za spam, ale to... nie był spam ^^tylko zwykłe zachęcenie do odwiedzenia mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Spoko blog. Pozdrawiam i zapraszam na www.marta-i-michal.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. przypadkiem znalazłam tego bloga i szczerze, czytajac notki bardzo się wzruszyłam. Teraz wiem, że będzie to moja stała, codzienna lektura. Jesteś naprawdę mądrą młodą kobietką i czytając Twoje słowa widac w nich prawdziwą miłosc do Twojego Taty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeczytałam mnóstwo tych notek ale nie mogłam wszytskich bo łezka pociekła, piszesz tak szczerze i tak prosząco że cięzko poprzestać na jednej notce. Widac że Twój tata był osobą bardzo ważną w Twoim życiu. Pan Bóg jeszcze da Ci duzo szczęscia a na Twoje szczęscie bedzie patrzec właśnie tata. On na pewno jest szczęśliwy że miał a raczej ma taką córkę. Duchem i sercem wciąż jesteście razem i na zawsze pozostaniecie. Nawet śmierć nie rozłaczy tak silnie splecionych dusz. Nie przestawaj wierzyć :* bardzo serdecznie chciałąbym Cie pozdrowić i Twoja mamę. Mam 16 lat jestem Paulina i dla mnie to zaszczyt dac ci tego komentarza;*

    OdpowiedzUsuń
  25. super blog :)zapraszam do mnie do komentowania :http://zycie-to-tylko-zapisane-kartki-papieru.blog.onet.pl/pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. nati955@amorki.pl14 marca 2009 03:25

    natalia-pamietnikHej. Po pierwsze gratuluję Ci wygranej. Czytałam o Tobie w jakiejś gazetce i chciałam wejsc na tego bloga koniecznie. Po 2. podziwiam Cię, że piszesz o takich ważnych Ci rzeczach: tacie.. a teraz w notce o Bogu. Też jestem Chrześcijanką. A mogłabyś mi podać tytuł książki jeśli oczywiscie bedziesz miala czas?

    OdpowiedzUsuń
  27. Och tak, Mickiewicz to nic nie warty śmieć. A może Rowling jest pisarką ponadczasową? Meyer? Cabot? Paolini? Jeżeli twórczość Mickiewicza to śmieć, to twory tych pisarzyków i "filozoficzne wywody" tej małolaty są odpadami zwierzęcymi.

    OdpowiedzUsuń
  28. bartas150@onet.eu14 marca 2009 06:32

    Cześc! Mam do ciebie pytanie. Czy chciałabyś abym przprowadził z tobe wywiad? Piszę bloga o wywidach z właścicielami najlepszych blogów a ty jestes jedna z nich:) Jeżeli tak to napisz do mnie w kazdej porze że sie zgadzasz oto mój numer gg: 7167785 Wywiad będzie przeprowadzony przez gg lub przez e-maila to zalezy od ciebie:) Z góry dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  29. Powstał nowy blog z ocenami. Jeżeli chcesz wiedzieć na ile punktów ocenimy twój blog, zgłoś się do oceny na www.delicate-estimate.blog.onet.pl . Zapewniemy szczerość i obiektywność. Jeżeli uznasz to za spam poprostu wykasuj komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  30. Współczucie :( Ja też jakieś 3 tygodnie temu straciłam mamę :( I sądzę, że ona chce się ze mną porozumieć przez sny..! A tobie śnił się tata ? Współczuję... twój tata miał 38 lat... moja mam 51 ale to i tak mało :( Nie napiszę, że będzie lepiej, bo nie będzie, nie napiszę, że czas ukoi ból, bo to prawda, ale najgorsze są pierwsze tygodnie ;/ ;/;/twz.xx.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. hej...przeczytałam o tobie w gazecie więc postanowiłam zobaczyć bloga...bardzo się cieszę że przeczytalam kilka notek...przypomniała mi się moja babcia która zmarła na raka trzustki jak ja byłam w 4 kl. pomyślałam że może też założe takirgo bloga ..bo czasem mam taką chwile kiedy chę się wyładować i pogadać o tym co się stało lacz nie mam nikogo takiego z kim bym mogła spokojnie usiąść i pogadać na ten temat a myślę że ty rozumiesz takie sprawy ...dziękuję ci bardzo za ten blog..przez niego zrozumiałam co jest ważne w życiu...zapraszam także na mojego bloga..lecz on nie jest taki wypełniony uczuciami i emocjami jak twój bo to tylko blog o moim ulubionym zespoje jonas brothers .... www.kaczkabrothersjonas.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy ty czytasz Zmierzch ? Bo mi się wydaje , że tak. Też teraz czytam bardzo ciekawe . Fajnie i ciekawie piszesz., Współczuje z powodu taty.www.moje-zycie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Dr_Diana_Meadow15 marca 2009 06:36

    Vampire-Area.blog.onet.plDołącz do najlepszej szkoły dla wampirów na świecie! W każdej chwili możesz rozmawiać z przyjaciółmi, chodzić na lekcje, zdobywać oceny.Do dyspozycji jest pokój wspólny uczniów, sala lekcyjna, oraz teren wokół szkoły!To miejsce nauczy cię jak przetrwać w strasznym świecie wampirów! Nie czekaj, zapisz się już dziś!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie rozumiem, czemu ten blog wygrał. Okej, tematyka ciekawa, ale nie na tyle, żeby od razu zgarnąć nagrodę. Oczywiście gratuluję, bynajmniej nie rozumiem ;//

    OdpowiedzUsuń
  35. dawidordyniak@vp.pl15 marca 2009 10:04

    Jestem z Tobą, dasz radę. Mi tato zmarł w ostatnią sobotę. Wiem, że tylko dzięki pokojowi, który mam od Boga mogę to przejść. Miał dopiero 39 lat :(Pozdrawiam,DawidBóg jest, Bóg jest miłością, Bóg kocha Cię! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. teraz też jest szczęśliwy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Sorka że sie pytam ale twój tata nie żyje ??

    OdpowiedzUsuń
  38. masz na myśli Zmierzch mówiąc o książce o wampirze i zwykłej śmiertelniczce? także to czytałam, cudowna historia.

    OdpowiedzUsuń
  39. Czytałam wszystkie części. 4 po angielsku - fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  40. ~ZMIERZCHowianka(Oliwka)17 marca 2009 11:53

    zmierzch :Dooo tak,przeczytałam już 3 części i czekam na 4.cieszę się,że są ludzie tacy jak Ty. :Do Twoim wspaiałym blogu dowiedziałam się z gazety i mam nadzieję,że będzie coraz więcej takich osób.pozdrawiam serdecznie :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  41. widzę że też jesteś fanką Zmierzchu :) wspaniały blog. aż chciało mi się płakać, jak go czytałam. podziwiam Cię ogromnie! pozdrawiam, trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  42. ~Diffrent Girl19 marca 2009 12:16

    Niech zgadnę - ta książka to 'Zmierzch'? Jeśli tak, to jest to najfajniejsza książka jaką kiedykolwiek czytałam i wcale Ci się nie dziwię, że zarywasz noce, aby poznać kolejne myśli Belli lub niewytłumaczalne zachowania Edwarda.. Już nie mogę się doczekać ekranizacji 'Księżyca w nowiu' - kontynuacja 'Zmierzchu'.Pewnie (nie obrażaj się jeśli źle zinterpretuję) nieraz chciałabyś być wampirem - być nieśmiertelną, oczywiście gdyby Twój Tato i cała rodzina i wszystkie osoby, które darzysz sympatią - mogłabyś żyć wiecznie z najbliższymi... Kto by tak nie chciał? Klaudia, 12 lat

    OdpowiedzUsuń
  43. heja cudna ta ksiazka prawda tez ja czytam i juz przeczytalam 3 czesci czekam razem z kumpla na 4 bedzie zarabista nie moge sie doczekac i napawde niezle wciaga i moim zdaniem wampiry sa od malego w nie wierzylam nie wiem czemu :D pozdrowionka i zycze powodzenie w dalszym pisaniu

    OdpowiedzUsuń
  44. ~Zuzanna S.;P25 marca 2009 11:19

    No proszę napisano o mnie nawet;) Zmierzchomaniaczko ty;)

    OdpowiedzUsuń
  45. ~zainteresowana27 marca 2009 07:37

    Chyba wszyscy to czytają..

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja również czytałam całą sagę "Zmierzchu". To cudowne książki.O twoim blogu przeczytałam w gazecie. Dopiero teraz zajrzałam na twojego bloga. Prawie przy każdej notce się popłakałam. Jesteś bardzo dzielną, inteligentną i fantastyczną dziewczyną. Po tym jak opisałaś swojego tatę widzę że to fantastyczny człowiek. Od dzisiaj będe tu zaglądać codziennie. Twój blog zmienia moje życie.:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  47. To było piękne...

    OdpowiedzUsuń