sobota, 28 marca 2009

Brak tytułu

Hej:)
Wiosna już zakwitła we mnie w pełni:) Endorfiny podobno tak działają na człowieka. Obudziłam się rano po 9:00. Tak sobie leżałam do 10:30 i nagle słonce zaczęło dotykac mnie swoimi wstążkami jasnożółtego światła po twarzy. Zapaliła mi się w głowie czerwona lampeczka, która wyła ' Kosiara wake up! Aktywnie coś zrób'. No więc w tempie natychmiastowym wyskoczyłam z łóżka, przebrałam się, wbiłam się w adidasy i biorąc rakietę poszłam na ściankę tenisową do parku. Jak mi tego brakowało! Potrzebowałam takiego nagłego pozbycia się zbędnej energii. Jakbyś tu był to bym Cię gdzieś wyciągnęła. A tak lipa! Między pomiędzy jeszcze sobie pobiegałam i wróciłam padnięta.
Potem posprzątałam z mamą troche. Obejrzłyśmy film, który widziałam po raz 8 z kolei^^ Ale czego się nie robi dla mamy?
   Jednak uznałam, że nie mogę odpuścic tak pięknej soboty! Wystukałam mesedżesa do Dary no i poszłyśmy do parku;) Było ahhhh ohhh i wogóle xD Lubię ten park! I te huśtawki. I wiesz? Amfiteatr nam odnowili. Szkoda że dopiero teraz. Tak może jeszcze zaliczylibyśmy na nich wspólne 'Święto Kwitnących Głogów'. ;(
  A to zdjęcie mi się podoba;) Raz w życiu ładnie wyszłam...


Kocham;*

50 komentarzy:

  1. Cześć !! Dowiedziałam sie o twoim blogu z gazety ,,Dziewczyna,, :) Gratuluje !!!Sadze ze dasz zupełną rade aby pogodzic sie ze smiercia taty !!! Tak trzymaj... Bede wpadała tu często ::Pozdrow tata odemnie i po gratuluj mu za taka wspaniała córke

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Śliczne zdjęcie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pati no śliczna foteczka;)A notka niebiańska;)3maj się;*;*Buziaki;*;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sieem ; ) . ja także dowiedziałam się z gazety o tym blogu . zaciekawił mnie ; p . chciałam zobaczyć jak to jest stracić bliską Ci osobę . Mój tata , dokładnie 23 maja 2007 r. miał wypadek . miał złamany kręgosłup , nie ma nerki i ledwo uszedł z życiem . ja bym sobie nie poradziła . podziwiamm cię za to , że nawet dobrze to zniosłaś .; ) . Pozdrooo. ; **

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy czytam to co tutaj piszesz łzy spływają mi po policzkach. Jestem w Twoim wieku. Nie potrafię sobie wyobrazić życia bez mojego taty... Jestem pełna podziwu.Myślę że każdy ojciec marzy o takiej córce!

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieciaku twoj blog i twoje wpisy brzmia tak samo jak setki blogow i wpisow na onecie, a tylko twoj dostal nagrode bo umarl ci ojciecnie ma tu glebi, tresci i wiekszego sensu tak jak to wszedzie pisza, nie rozumiem jak onet, jakby nie bylo dobry portal, mogl sie osmieszyc nagradzajac takie cos

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:) Miałaś naprawde baardzo niesamowity dzień :D Mój niestety nie był taki fajny :( Na zdjęciu wyszłaś naprawde ślicznie :) Pozdrawiam=*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja równiez sobie nie wyobrażałam,lecz u mnie też się to stało.. mój tata równiez nie żyje..był chory na raka..jak to czytam równiez mi łzy spływaja,bo od razu przypominam sobie czasy gdy mój tata żył..pozrdawiam..Aneta:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć małaO blogu wcześniej słyszałam kilkakrotnie, a dziś jadąc autobusem przeczytałam fragmenty z niego w gazecie ... no i zajrzałam. Nie czytałam całości, bo większość jest zbyt osobista i nie chciałabym tego czytać. Współczuję Ci. Moja mama miała raka (wyzdrowiała) i pamiętam, co się wówczas działo w domu ... i co się działo długo potem. Mam 26 lat. Pierwszy pamiętnik zaczęłam pisać w wieku lat 13 i jak go teraz czytam jestem strasznie zażenowana. Twoje zapiski są troszkę bardziej dojrzałe. Życzę Ci powodzenia. Współczuję tragedii. ps. ja bym się zastanowiła ile z siebie i o sobie dawać innym ludziom.

    OdpowiedzUsuń
  10. usa27@buziaczek.pl28 marca 2009 15:14

    Hej Patrycja,musiałas mieć naprawde super TATE,że piszesz o nim tak wspaniałego bloga,zazdroszcze Ci,ze wygrałaś konkurs na naj blog 2008 i bede szczera z jednej strony to nie sprawiedliwe bo wygralas tylko dla tego bo piszesz bloga o twoim tacie,ktory zmarl a z drugiel nalezalo Ci się Pati,bo notki są naprawde Ciekawe :* Ja tez prowadze bloga o mojej Idolce Miley Cyrus prowadziłam też o Blog 27 ,ale zamknełam bo zadnych newsów nie było o Toli,no co mogę jeszcze napisac,bardzo Cię prosze odpisz mi u mnie na blogu ..plisss :**Może na wiosne zmienisz troche wyglad bloga,zeby nie byl taki smutny :** ?www.Smile-Miley.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna fotka :) i na pewno to nie jedyne zdjecie na ktorym ladnie wyszlas :)pozdarwiam :*[swiat-malenkeigo-aniolka]

    OdpowiedzUsuń
  12. łzy płyną po policzkach... 3maj sie patrycja!! :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. ~barbaramaria29 marca 2009 00:50

    na wszystkich TWoich zdjęciach, które widziałam wyglądasz bardzo ładnie. Jestes bardzo fotogeniczna

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Patrycja!Twój tata musiał by na prawdę wyjątkowy.Wiesz ja nie umiem rozmawiac z moim tatą.Nie wiem co mam robic. Może on powinien sie zmienic?

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooj śliczna ta fotka naprawdę ;D W ogóle fajna notka ...i nie wiem co jeszcze napisać.Pozdrawiam gorąco ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny Blog... Jak chcesz to zajrzyj do mnie...http://pitbulls.blog.onet.plPozdr.

    OdpowiedzUsuń
  17. ~kiedyzapachniedzieckiem@blog.pl29 marca 2009 04:45

    Kochana trzymam kciuki za Ciebie jestes dzielna dziewczynka!!! Caluje i podczytuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po raz pierwszy odważyłam się napisać :) Chciałabym Cię pochwalić za to, że jesteś taka dzielna...i idziesz dalej przez życie, chociaż to co się wydarzło było bardzo przykre. Każda strata boli, prawda? Nie przejmuj się ''antyfanami''. Oni po prostu nie wiedzą, co to stracić ukochaną osobę. Piszesz naprawdę pięknie, to wychodzi z Twojego serducha :) A przy okazji...naprawdę ładnie wyszłaś ;] Zasłużyłaś na tę nagrodę :) Pozdrawiam, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. :)Znalazłam twój blog w gazecie....Świetne notki!!I zdjęcie naprawde extra ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :) Powiem Ci, doprowadziłaś mnie do łez. Jesteś naprawdę silna. Podziwiam Twoją 'potęgę przetrwania'... Jestem bardzo zżyta z tatą i nie wiem co by się stało, gdyby spotkała mnie taka tragedia. Nie mam pojęcia co bym z sobą zrobiła. Dzięki Twoim wpisom uświadomiłam sobie jak ważną osobą jest dla mnie mój tata... Dziękuję Ci :) I jeszcze jedno - jesteś wielka :)www.swiat-wyjatkow.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczniutko wyszłaś na wszystkich fotkach !!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super fotka!Ale blog jest świetny...nigdy nie znałam aż tak wspaniałej i wytrwałej dziewczyny jaką jesteś Ty;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Czesc Patrycja ;**Jestem pod ogromnym wrażeniem!Znalazłam Twój wspaniały blog w artykule z gazety ;))Jest boski i wpanialy ;))Piszesz wszystko prosto z serca <3 ;***To jest cudowne ;***Pozdrawiam i zapraszam na moj blog ;***http://co-nie-co-o-wszystkim.bloog.plZapraszam !Aktualnie jst zawieszony ,bo nie mam zabardzo czasu go prowadzic,ale wkrotce powroce!

    OdpowiedzUsuń
  24. ~Diffrent Girl29 marca 2009 09:42

    No, fakt, ślicznie wyszłaś, ale szkoda, że Cie w realu nie widziałam, bo bym jakoś mogła udowodnić, że śliczna w rzeczywistości jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Blog jest świetny, należały ci się te nagrody... Współczucia. Mój tata wyjechał na pół roku do Sarajewa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mesedżesa? Zlituj się... :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć. Czytałam o Tobie artykuł w gazecie xDGratuluję nagród, i pisz dalej, czytam Twojego bloga.Twój Tato na pewno przy Tobie czuwa :)Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej;))Też przeczytałam o Twoim blogu w gazecie.. jestemm naprawde pod wrażeniem, sposów w jaki to piszesz jest amazing Dziewczyno.Bardzo serdecznie pozdrawiam ; **

    OdpowiedzUsuń
  29. kara43@buziaczek.pl29 marca 2009 12:08

    Twój blog ma przecudowne przesłanie...

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciu !Pozdrówka !

    OdpowiedzUsuń
  31. cfy@autograf.pl29 marca 2009 12:20

    Chcesz wiedzieć co inni myślą o twoim blogu? Chcesz coś w nim zmienić, bo coś ci nie pasuje a nie wiesz co? Zapraszamy na naszą ocenialnię http://critic-for-you.blog.onet.pl/ postaramy ocenić Cię szybko, powiadomimy cię o ocenie. Poszukujemy też oceniającej, jeżeli jesteś chętna lub znasz kogoś kto by chciał się do nas przyłączyć to zapraszamy również :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć Patrycja. Jestem Wiktoria i mam 10 lat. Zbieram BRAVO i przeczytałam artykuł o Tobie i Twoim tacie. Było i jest mi bardzo przykro z powodu śmierci Twojego ojca. Twój blog jest piękny!!! Nie dziwię się, że został najlepszym blogiem 2008. Napisz na mojego meila - wikamat@interia.eu. Może nawiążemy jakąś znajomość. Bardzo chciałabym dowiedzieć się o Tobie więcej. Pozdrawiam i czekam na wiadomość!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. straciłaś tatę, znalazłaś się w tak trudnej sytuacji, a jednak się nie załamałaś... Podziwiam Cię! Niejeden dorosły załamał by się kompletnie w Twojej sytuacji. Jesteś na prawdę dzielną, wyjątkową dziewczyną! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej. :) Wchodzę na Twojego bloga też regularnie.. piszesz tak mądrze jak na swój wiek :) ;p ślicznie wyszłaś na zdjęciu. :) Twój tata bardzo mi przypomina Twojego .. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  35. No taakk, nie ma jak wiosna ^^ Kiedyś za nią nie przepadałam. Teraz zaczęła kojarzyc mi się z miłością. Heh. I nie ma to jak aktywnie spędzic tą pore roku...A no i na zdjęciu ślicznie wyszłaś ;]Pozdrawiam. [different-history] - jeżeli chcesz, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. http://alime.pl/veni vidi vici zapraszam na tę stronke

    OdpowiedzUsuń
  37. cześć :) mam 10 lat.. bardzo wzruszył mnie twój blog o którym dowiedziałam się z 'Dziewczyny'.. widzę że warto było wejść.. bardzo współczuję ci twojej sytuacji i podziwiam cię.. pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcie i fajna notka. Świetnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej!! Czytałam w "Dziewczynie" o twoim blogu i bardzo mnie to zaciekawiło bo ja też nie mam taty...umarł jak miałąm 3 latka teraz mam 12 ale i tak nie do końca się godzę z jego odejściem...;( Niekiedy płaczę w poduszkę a niekiedy wspominam go sobie np.jak pokłócę sięz mamą o byle co....Mój tata był wspaniały taki jak twój.... Wszystkim pomagał i moja kuzynka nawet mówi "że dała by sobie rękę uciąć żeby tylko wuja( to dla niej jest wuja) wrócił i był z nami"... A mi go też brakuje..... Jak będziesz chciała się komuś wygadać to napisz bo ja chętnie Cię wysłucham i opowiem o mojej historii...Na nk : Weronika Stachowiak, Maniewo.

    OdpowiedzUsuń
  40. hej..fajny blog...i zasłużone miano.fajne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestes bardzo wielkim czlowiekiem o dobrym sercu malo takich ludzi jak ty... Widac jak bardzo kochasz swojego ojaca i jak bardzo on cie kochał ;) Jestes ideałem, i autorytetem każdej córki. Pozdrawiam. I niech ta siła i miłosc wiecznie w tobie trwa ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. ~Nie masz prawa..18 kwietnia 2009 11:28

    Wiesz to niesprawiedliwe ok straciłas tate myslałam że blog bedzie o rospaczy czy tym podobne a nnie..A pozatym byłaś w telewizji mojim zdaniem nienapiszesz domrej ksiażki anie nic w tym stylu boniemasz do teko dryku .To troche żałosne poniewaz wykożystujesz żetwój tata umarr i robisz z tego blokroku ! ( żal )Wiem że ten kometarz usuniesz ale go przeczytaj ) Usuń bloga bo niezasługujesz by go prowadzić

    OdpowiedzUsuń
  43. eee tam raz w zyciu;) jestes ladna dziewczyna i napewno masz wiecej fajnych fotek;) podoba mi sie to,jak piszesz i ze poswiecilas bloga zmarlemu ojcu. chetnie podalabym linka do swojego bloga,ale...on jest w kategorii dla doroslych,wiec lepiej nie;D pozdrawiam cieplo, 3maj sie

    OdpowiedzUsuń
  44. ~karolina21212122 kwietnia 2009 03:30

    podziwiam Cię badrdzo;) mie kazdy ma tyle siły co Ty....

    OdpowiedzUsuń
  45. ~karolina212121222 kwietnia 2009 03:34

    Naucz sie poprawnej polszczyzny... jak Ci sie nie podoba to nie musisz czytac tego bloga..nikt Cie o to nie prosi...!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Podziwiam cie naprawde...Gdybym ja stracila tate to bym nie wie co zrobila ...

    OdpowiedzUsuń
  47. O tym blogu jest głośno w całej Polsce. Wyczytałem o nim w trochę dziwnym miejscu - PCFormat. Trochę czasu trzeba poświęcić, żeby napisać najlepszy blog w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Eee.. świetne zdjęcie, ładna jesteś :)Zapraszam:Gry online, Gry flash: http://gryskop.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Witaj:) gratuluję Ci takiego wyróżnienia. Dowiedziałam się o Twoim blogu z wywiadu w Tvn Style, w którym wystąpiłaś. Podziwiam Cię bardzo i trzymam mocno kciuki za Ciebie i Twoją rodzinę. Jesteś bardzo dzielna i bardzo ładna. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  50. No!!! Ślicznie na tym zdjęciu wyszłaś ;)) O Twoim niesamowitym blogu dowiedziałam się w jednym z czasopism. Postanowiłam wejść, i jestem pod ogromnym wrażeniem ;))

    OdpowiedzUsuń