piątek, 11 września 2009

Brak tytułu

Tak, naprawde, bardzo zabawne! A może Rambo z mamą obejrzymy i się pośmiejesz, hę?
Okrutne! Obejrzałyśmy z mamą "Apocalypto". Chyba najbrutalniejszy i najbardziej okrutny film jaki widziałam w życiu. 
Podczas pewnej sceny, na która obydiwe nie mogłyśmy patrzec, uznałyśmy, że tak beznadziejnie się takie filmu bez Ciebie ogląda! Bo siedziałbyś z boku i meldował, że już krew się nie leje! A tu lipa. Naoglądałam się sadystycnych scen i ciekawe co mi się dzisiaj będzie śniło;] ? "No teraz możecie oglądac". Tego brakuje!
A życie zaczęło kręcic się wokół wymyślania swojej przyszłości! I wszyscy mi wszystko komplikują. Sama nie wiem co będę robic! Obecnie przechodze etap jakiegoś lekarza, tak mi mama główke urobiła! A może jednak coś w tym jest? Może będę leczyc? 
Kocham:*

11 komentarzy:

  1. Witaj!:)Nie chcę komentowac tylko przesłać Tobie serdeczne pozdrowienia z Bydgoszczy! Życzę spokojnego roku szkolnego i pięknej złotej Jesieni!!!! Pozdrawiam Karolina:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma dnia abym nie zajrzała na Twojego bloga-jest piękny,prawdziwy.Czytam go nie raz ze łzami w oczach bo ja nie wyobrażam sobie aby mojego taty nie było obok mnie choć mam 27 lat i mam swoją własną rodzinę.Dlatego Cię podziwiam a zarazem współczuje bo zdaje sobie sprawę jak bardzo KOCHAŁAŚ i ZAWSZE BĘDZIESZ KOCHAĆ SWOJEGO TATUSIA,który dziś jest na "tamtym świecie"ale zawsze przy Tobie... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysle ze to zycie paokaze Ci co chcesz w zyciu robic...ale na pewno bedzie dobrze :) :*[swiat-malenkiego-aniolka]

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nigdy nie zostałabym lekarzem..Za dużo patrzenia na cierpienie.. Pozdrawiam serdecznie :*{ osculation }

    OdpowiedzUsuń
  5. dona19@poczta.onet.pl13 września 2009 04:46

    Uwielbiam czytać twojego bloga. Chciałabym, zeby mój nblog, był chociaż w 1/10 taki jak twój, chociaż wiem, ze to tak szybko nie nastąpi....Pozdrawiam...;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam bardzo serdecznie, jestem organizatorem blogowego plebiscytu dla mało znanych blogów Factory-Of-Star. Organizujemy 3 edycje do której obecnie zbieramy Jury w postaci sławnych bloggerów. W naszym jury chcielibyśmy zobaczyć Ciebie, jeżeli była byś zainteresowana proszę o napisanie pod nr Gadu Gadu 9934315. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam za każdym razem twojego bloga. Jest naprawdę świetny .. Chciałam Cię prosic abyś poleciła mojego bloga, ponieważ dopiero się rozkręcam z tym blogowaniem.. mam bloga o różnych rzeczach..zapraszam.. : niktmnienierozumie.blogspot.com..WIem co czujesz, mi umarł mój najukochańszy dziadek niedawno ;(Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, może żeczywiście będziesz lekarzem.., najlepiej psychiatrą .!:D:D będziesz mogła się wyleczyć!! wariatkaa!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wildlilac@poczta.onet.pl13 września 2009 10:03

    Ty masz jeszcze czas żeby dowiedzieć się kim chcesz być i jaki zawód będziesz wykonywać. Myślę, że w odpowiednim momencie wszystko się rozjaśni

    OdpowiedzUsuń