wtorek, 8 września 2009

Brak tytułu

Maaaama wrociła;)) Była na weekend w Marcinkowie. Nigdy nie wiem jak się pisze, w Marcinkowie, czy na Marcinkowie! Ale mniejsza z tym. Trochę mi się już za nią tęskniło, to fakt. Nie lubie tak zosawac sama. Są przyjaciele, ale to nie to samo, z mamą zawsze inaczej;) 
Szukałam Twojej motorowej bandany;) Ale za nic w świecie nie mogę jej znaleźc! Kiedys chciałam, żebyś mi ją dał, to nie chciałeś, bo pamiątka z młodości, a teraz nie wiem gdzie ją ukryłeś! A tak bym ją chciała! 
Lubiłam tą Twoją fascynacje motorami, kolejna cecha po tatusiu;D Uwielbiałam jak mi o nich opowiadałeś, tłumaczyłes...
Kocham:*

7 komentarzy:

  1. Heh, ja też nie lubię być sama ;)Świetny blog! Podziwiam Cię, a złymi komentarzami się nie przejmuj ;)Zapraszam na mojego bloga http://blog.tenbit.pl/sru_/

    OdpowiedzUsuń
  2. kwiatki5@onet.eu10 września 2009 10:36

    Jesteś pojee*** ^^ pOZDRO;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz super blog!Uwielbiam Go czytać.Zapraszam na www.breakgirl.blog.onet.pl ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. oj a kto lubi być sam. z mamą najlepiej :) a co do motocykli to ja też się zaraziłam tą pasją od taty i uwielbiam wszytsko co z nimi związane. Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. W Marcinkowie ;-) Ja jestem ze Skarżyska a teraz też mieszkam w KatowicachPozdrawiam

    OdpowiedzUsuń