wtorek, 15 września 2009

Brak tytułu

To wszystko jest inne, takie nowe. Jak wracam myślami rok wstecz, widzę co się zmieniło... Nie ma Ciebie, ale ja nauczyłam się wielu rzeczy. Poznałam ból i cierpienie, nauczyłam się z nimi walczyc i uśmiechac, uczyłam się od początku. Każde uczucie od tamtego "dnia" jest inne. Radośc, szczęście, żal, nienawiśc, smutek. Czasami więcej jest tych smutnych... Są wieczorami i wdzierają się w ciało niczym setki igieł pragnące zniszczyc napotkany cel. Walcze z nimi, ale częsciej to one wygrywają. To czasami pomaga...
Kocham.

5 komentarzy:

  1. Kartka_namietnosci16 września 2009 04:03

    Piekny blogus!!Taki szczery...:* i dogłębny.. jesli chcesz... odwiedz moj blog... :)http://wiersze-kasi.blog.onet.pl/pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej... jaki Twój blog jest wspaniały...!

    OdpowiedzUsuń
  3. watertable@op.pl16 września 2009 14:14

    Patrycjo, oby tak dalej. Musisz radzić sobie jakoś w tym głupim świecie, a w ciężkich chwilach pamiętaj, że Twój tata chce, byś była szczęśliwa. Trzymam za Ciebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. czas leczy ranywww.zimowiska.edu.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ~magda która cię podziwia za wytrwałość19 września 2009 07:06

    Pati, jestes najsilniejsza dziewczyna z jaka kiedykolwiek mialam jakikolwiek kontakt. 3 maj sie! Masz po co zyc! Masz zyc po to aby pokazac innym ze sie da! Ze mozna dalej zyc! Jestes wspaniala!

    OdpowiedzUsuń