piątek, 13 lutego 2009

Brak tytułu

Właśnie mi się cała notatka skasowała. No i muszę pisać od nowa. To się nazywa być blondynką...
Gala była wspaniała. Emocje które mi tam towarzyszyły są nie do opisania. Gala była bardzo pozytywnym przedsięwzięciem.  Całość przebiegała bardzo szybko. Na samym początku Mr. Oliwier Janiak opowiedział o blogach. Podał różne statystyki i zapoznał nas z celem konkursu. Potem zaczęto wręczać nagrody w poszczególnych kategoriach. Ja i mój blog byliśmy na końcu. Zresztą bardzo dobrze, bo bardzo się stresowałam. Właściwie zapomniałam tego co zamierzałam powiedzieć i zagadałam coś o pięknych chwilach i o tacie... W końcu ogłoszono wyróżnienia główne i  Blog Roku 2008. Słysząc że zajęłam pierwsze miejsce zamarłam. Musiałam przez ułamki sekund jeszcze raz sobie uświadomić gdzie jestem, jak się nazywam i co się dzieje. Słyszałam bicie własnego serca i wszystko mi huczało. Miałam wrażenie ze to nie dzieje się naprawdę. Właściwie nadal takie mam. Po kolejnej niezbyt poskładanej wypowiedzi zeszłam ze sceny i natychmiast zostałam "porwana" przed kamery i brałam udział w wywiadach. Najgorsze zamieszanie jakie można sobie wyobrazić. Wszyscy mi gratulowali i o mnie rozmawiali.  To akurat było bardzo przyjemne;) Po całej akcji wywiadowej i gratulacyjnej miałam trochę swobody i mogłam porozmawiać z innymi. Właściwie to wieczór spędziłam w towarzystwie Adama, Ani i jej chłopaka, moich jurorów-Zespołu Nefer i Malika xD. Nie przypuszczałam, że tak bardzo ich polubie:) Wróciłam do domu do Chmury po 1;00 w nocy. Nie mogłam zasnąc. Emocje mi na to nie pozwalały. Skończyło się na rozkminianiu laptopa o 2:36. Wstałysmy o 5:30 bo na 8:00 miałam byc w studiu Tvn a że na 3 kobiety przypadła jedna łazienka to powód dla którego musiałyśmy tak wcześnie wstac.
Już w Dzień Dobry Tvn nie denerwowałam się tak bardzo jak wczoraj ale nadal czułam się dziwnie. Jak blondynka w wielkim świecie;p. Hah no i dzisiaj będę jeszcze w Faktach Tvn. Zapraszam.
Nie wierze w to wszystko i chyba po wycieczce to do mnie dotrze:D Kestem bardzo szczęśliwa. Dziękuje za te 1400 maili, które będę czytac przez najbliższe trzy dni... Zamieszczam kilka fotek i jeśli mi się uda to wmontuję tutaj filmiki z rozmowami ze mną.
Kocham;*


163 komentarze:

  1. No i moze bede pierwsza, jeszcze raz bardzo ci gratuluje;* Naprawde ci sie należało i pewnie nie zwrocisz szcegolnej uwagi na ten komentarz,ale wiedz ze naprawde bardzo serdecznei ci gratuluje, fakty napewno obejrzre,a dd tvn widziałam. To dzieki temu tu weszłam i nie zaluje. Twoj blog jest pewnego rodzaju rozmowa z tata, mam nadzieje ze przez ta nagroda nie zmienisz swojego stylu pisania i nadal bedziesz opowiadala o tacie, o waszych chwilach ;-) i o tobie, jak sobie radzisz itp...;-) Wszystkie poprzednie notki są zaskakujące, wzruszajace i wspaniałe.Pzodrawiam,MAGDA (magda1429@interia.pl)www.WiktoriaKosobudzka.bo.plwww.MajaAndrzejczuk.bo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ~ANTY GŁUPIA CÓRKA!13 lutego 2009 09:30

    a moimz daniem ci sie nie nalezało. to, ze umarl ci tata nie znaczy, zebys wykorzystywala ten fakt do wygrania w blogach roku i takie tam. oszustka. pffff.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień Dobry TVN? Tvn Fakt?! O kurczę! To ci się poszczęściło ;) Gdzie i o której mogę cię obejrzeć w telewizji? Bardzo tego chcę. Napisz mi pod moim komentarzem! Proszę

    OdpowiedzUsuń
  4. TEN DZIEŃ DOBRY TVN Z TOBĄ JUŻ BYŁ???? JEŚLI NIE TO O KTÓREJ GODZINIE I KIEDY CO I JAK BĘDĘ OGLĄDAĆ NAPEWNO TYLKO NAPISZ MI, PROSZE!!! SWIETNE FOTKI, GRATULUJE........

    OdpowiedzUsuń
  5. Ploteczki_blogowe13 lutego 2009 09:41

    Gratuluje :) Może nie czuje tego samego co ty ,ale ja nie mam dobrego kontaktu z tatą wiec też mi jest bardzo źle :( Gratuluje ci tych nagród ,mam nadzieje że wycieczka będzie udana :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjemny blog, gratuluje i pozdrawiam;) jedna uwaga: jak obrócisz się o 360 stopni, to wracasz do pozycji wyjściowej...;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ~właścicielka13 lutego 2009 09:44

    no wiem ,bo przecież wszystko zaczyna się od nowa ,tamto życie się skończyło zaczynamy z mamą nowe

    OdpowiedzUsuń
  8. sraatata nudny blogg :-0

    OdpowiedzUsuń
  9. DD TVN mozecie znaleźć w internecie na stronie programu ;-)Pozdrawiam, MAGDA

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja wypowiedz to przyklad zwyklej, prymitywnej zazdrosci i zawisci. Zal Ci tylek sciska, ze to nie Ty wygrales/as. Jestes zalosny(a)!

    OdpowiedzUsuń
  11. ~plac-wolnosci.blog.onet.pl13 lutego 2009 09:59

    Co sprawia, że życia nas tak dotkliwie doświadcza?

    OdpowiedzUsuń
  12. GRATULUJĘ! Jesteś najładniejszą osóbką spośród wszystkich nominowanych. A BLOG jest piękny i będę go czytać. GRATULACJE!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrycjo zapisz się do jakichś kategorii. Najlepiej "świat młodych" i "całkiem kobiece" W przeciwnym razie utrudniasz sobie dotarcie młodych ludzi do Twojego bloga. A zapewne wielu chciałoby Cię czytać nawet gdy przeminą echa konkursu. Jeszcze raz gratuluje sukcesu w konkursie. Sam też prowadzę bloga a z zawodu jestem socjologiem. Niestety podobnie jak Ty od 6 już lat niemam Ojca. Chociaż mnie to spotkało gdy miałem już 20 lat. Tak czy owak i tak nie jest łatwo mi pogodzić się z tą ogromną stratą. W zasadzie to chyba nigdy nie ma dobrego momentu na takie tragiczne doświadczenia. Szczerze to jeszcze nie czytałem Twoich notek. Wierzę że mimo że jestem prawie 2 razy starszy będe w stanie docenić ich wartość. Podobnie jak jurorzy. Zapraszam w wolnej chwili do mnie [lukaszklimek.blog.onet.pl] Pozdrawiam Łukasz

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziwny ten blogi szczerze dziwie się ,że wygrałaś.Dziwne te chwyty teraz stosujecie. W tamtym roku były ciężko chore dziewczyny teraz ty straciłaś tatę ,a ludzie się na to nabierają. Ale mimo to gratuluję ci sukcesu. Tylko blogowa społeczność się troszkę zepsuła i na pewno nie będziesz tak długo na topie jak karla ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli ktoś pisze, iż Twój blog to komercja, to chyba nie ma serca - jesteś młodą dziewczyną, która dużo przeszła. Straciłaś tatę, pisząc bloga w pewien sposób jest Ci lżej na duszy, a jacyś ludzie piszą że to komercja? Czy oni znają te słowo? Chyba nie skoro tak piszą.. W pewnym stopniu rozumiem Twój żal, ale nie straciłam tatę lecz strata była bliska.. Natomiast 2 miesiące później przed tego rocznymi świętami zmarła mi babcia. Chodź mam lat 18 to przeżywam to..Pozdrawiam, i pisz więcej, pisz to co leży Ci na serduszku.Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje:*:*:**Ale Twój blog naprawdę zasługuje na 1 miejsce!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaczęłam czytać Twojego bloga Patrycjo, dopiero wczoraj i bardzo mi się podoba. Teraz będę zaglądać tu częściej. Jesteś wspaniałą młodą osobą! Twój tato byłby na pewno z Ciebie dumny. Trzymaj się i nie zważaj na te, niektóre, głupie komentarze. To tylko śmietnik.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo Ci gratuluję. POwiem Ci, że osobiscie również startowałam. Jednak nadal nie rozumiem jednej rzeczy: ZA CO DOKŁADNIE WYGRAŁAŚ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Usłyszałem o Tobie w telewizji.. Tak sobie myślę i zadaję sobie pytanie jak to możliwe że zdobyłaś sławę dzięki śmierci własnego ojca. Dzisiejszy świat jest okrutny.. a najgorsze jest to że Ty się z tego cieszysz.. Widać że tak naprawdę nie zrozumiesz tego że żadne fakty i dd tvn nie zwrócą Ci ojca.. przykre, ale co się dziwić masz dopiero 15 lat czy 14 lat. Bardzo mnie to zasmuciło.. Ojciec dał Ci życie a Ty poszłaś do telewizji opowiedzieć o swoim blogu na którym piszesz jak bardzo go pokochałaś po jego śmierci. Chociaż teraz należy Mu się szacunek! Jeżeli byłabyś uczciwa i z godnością powiedziałabyś telewziji : NIE, a bloga dalej byś pisała..

    OdpowiedzUsuń
  20. "Przetrwała 14 okrążeń Ziemii wokół Słońca." - ZIEMII ?? NAUCZ SIĘ PISAĆ SMARKULO - CO ZA BEZNADZIEJNY BLOG - PRYMITYWNY I PISANY JAK ANALFABETKA!!! ONET PROMUJE ANALFABETYZM!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. "Przetrwała 14 okrążeń Ziemii wokół Słońca." - ZIEMII ?? NAUCZ SIĘ PISAĆ SMARKULO - CO ZA BEZNADZIEJNY BLOG - PRYMITYWNY I PISANY JAK ANALFABETKA!!! ONET PROMUJE ANALFABETYZM!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. "Przetrwała 14 okrążeń Ziemii wokół Słońca." - ZIEMII ?? NAUCZ SIĘ PISAĆ SMARKULO - CO ZA BEZNADZIEJNY BLOG - PRYMITYWNY I PISANY JAK ANALFABETKA!!! ONET PROMUJE ANALFABETYZM!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. "Przetrwała 14 okrążeń Ziemii wokół Słońca." - ZIEMII ?? NAUCZ SIĘ PISAĆ SMARKULO - CO ZA BEZNADZIEJNY BLOG - PRYMITYWNY I PISANY JAK ANALFABETKA!!! ONET PROMUJE ANALFABETYZM!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. http://zuzia-odziomek.blog.onet.pl/ - NAJPIĘKNIEJSZY BLOG NA ONECIE, KTÓRY NIGDY NIC NIE WYGRAŁ! JAK SIĘ GO CZYTA, TO CHCE SIĘ PŁAKAĆ! A U CIEBIE?... POMYŚL NAD SOBĄ...

    OdpowiedzUsuń
  25. http://zuzia-odziomek.blog.onet.pl/ - NAJPIĘKNIEJSZY BLOG NA ONECIE, KTÓRY NIGDY NIC NIE WYGRAŁ! JAK SIĘ GO CZYTA, TO CHCE SIĘ PŁAKAĆ! A U CIEBIE?... POMYŚL NAD SOBĄ...

    OdpowiedzUsuń
  26. http://zuzia-odziomek.blog.onet.pl/ - NAJPIĘKNIEJSZY BLOG NA ONECIE, KTÓRY NIGDY NIC NIE WYGRAŁ! JAK SIĘ GO CZYTA, TO CHCE SIĘ PŁAKAĆ! A U CIEBIE?... POMYŚL NAD SOBĄ....

    OdpowiedzUsuń
  27. http://zuzia-odziomek.blog.onet.pl/ - NAJPIĘKNIEJSZY BLOG NA ONECIE, KTÓRY NIGDY NIC NIE WYGRAŁ! JAK SIĘ GO CZYTA, TO CHCE SIĘ PŁAKAĆ! A U CIEBIE?... POMYŚL NAD SOBĄ...

    OdpowiedzUsuń
  28. A JA DOSTAŁAM 5 000 MAILI , A NIC NIE WYGRAŁAM. DARUJ SOBIE ROBIENIE Z SIEBIE GWIAZDY NA SIŁĘ ... 1400 maili to może Pani Senyszyn dostała, ale nie Ty dzieciaku. Ucz się lepiej, a nie gwiazduj, bo nie wypada. Tata patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  29. a ty jesteś chyba nienormalna/ny... jeśli twierdzisz ze ten blog jest prymitywny to moze sam/a się pochwalisz swoim?? czy ty byś lepiej wraził/a to co czujesz po śmierci ukochanej osoby?? Kim jestes żeby w taki sposób krytykować to jak ktoś wyraża swoje uczucia?? dodając następny komentarz zastanów się nad tym co piszesz!!-> nigdy nie wiadomo jak byśmy przeżywali tak cenną strate->"Tyle o nas wiemy na ile nas sprawdzono" W. Szymborska. Pomijająć komenty INNYCH ja jestem pod wielkim wrazeniem, nie jestem duzo starsza od Ciebie ale sama chyba bym sobie nie poradziła z prowadzeniem takiego bloga. dziekuję Ci:* "rozwaliłaś" mnie:) bardzo się wzruszyłam czytając twoją historię-> gratuluję!!:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeny ! Jak ja Ci zazdroszczę ... jakie to mus być uczucie ! wygrać taką wspaniałą nagrodę ... Heh, też mam na imię Patrycja ;p I poznałaś tych wszystkich ludzi i w ogóle ! I ... tata Ci umarł ... matko, to okropne ;( Jak ty możesz be z niego żyć ? Gratuluje ci i nagrody i siły. I życzę dalszych sukcesów, oby Ci blogowanie przynosiło frajdę i żeby cię już takie nieszczęścia w życiu nie spotkały ;) Pozdrawiam,www.f-s1.gu.ma i www.chicki.gu.ma

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakoś godzine temu weszlam na Twoj blog po raz pierwszy.i postanowilam przeczytac go od pierwszej notki... Musze przyznac, ze bardzo pieknie opisujesz swoje uczucia. Musze Ci powiedziec, ze mam bardzo podobna sytuacje w otoczeniu moich najblizszych. Otoz chodzi o moja mame. Ona zyje, ale jest chora i robi wszystko przeciwko mnie. bvardzo mnie to boli, nie rozumiem jej postepowania. boje sie jednak zaczac pisac blog. nie wiem dlaczego. Poza tym bardzo zalezy mi na tym, abys byc moze w notce napisala mi co o tym sadzisz. Dodatkowo jestm zniesmaczona tym co pisza Ci niektore osoby. Niech one sie zastanowia nad wyrazaniem swojej opini. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczny masz blog taki z sensem :) Moje są raczej rozrywkowe ale jesli chcesz wpadnij kakusia-miley.blog.onet.pl ale twoj blog jest poprostu czarujący:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te spamerske wpisy swiadcza tylko i wylacznie o Tobie. Nie tylko o twojej bezczelnosci, ale i Twoim braku elementarnej wiedzy o konkursie!Patrycja wygrala w kategorii TEEN, czyli nastolatek. A jak sama nazwa wskazuje brane byly blogi natoletnich autorow. Czy Mama Zuzi ma -nascie lat, ze miala wygrac ten konkurs w tej kategorii? Mozliwe, ze mialaby szanse w innych kategoriach, ale pewnie byli od niej lepsi. Nie przecze, ze blog pisany przez Mame Zuzi jest zly. Zgadzam sie, ze blog jest przepiekny. Nie tylko graficznie i duchowo. Nie przecze ze stawiajac w rzedzie blogi Mamy Zuzi i Patrycji - blog Mamy Zuzi bije go na glowe. Ale to nie zmienia faktu, ze blog Patrycji wygral w tej kategorii w ktorej Mama Zuzi wystartowac nie mogla.

    OdpowiedzUsuń
  34. Moim zdaniem nie do końca Masz racje... wedlug mnie blog jest WIELKIM HOŁDEM dla Ojca dziewczynki. Nie zrzadko zapominamy jak cenni są dla Nas rodzice. Nagłośnienie tej sprawy w mediach oraz zasłużona nagroda, przypominają nam wszystkim aby doceniać bliskich ludzi póki nie jest za późno...

    OdpowiedzUsuń
  35. generalnie to pewnie i tak nie przeczytasz tego z uwagą (jeśli w ogóle przeczytasz) i zapewne ktoś Ci powie potem, żebyś nie słuchała takich anonimowych wypowiedzi, bo to zapewne zazdrość z nich przemawia. ja nie jestem wrogo nastawiona do Ciebie, ale jednak uważam te dwie nagrody za nieco niesprawiedliwe. żebyś mnie źle nie zrozumiała, ja w pełni popieram Twój pomysł pisania do Twojego taty, jeśli Ci to pomaga-pisz. przyklaskuje temu w pełni. On na pewno to słyszy. ale umówmy się -TO BYł W KOńCU KONKURS NA NAJLEPSZEGO BLOGA. nie na pomysł, na bloga. wydaje mi się, że są tysiące miliard razy lepszych blogów. większe pisarskie talenty. piszesz o codzienności i to jakbyś pisała na kolanie jadąc autobusem po bułki na śniadanie. pomijając już błędy i literówki to nie ma w tym żadnego stylu nawet. mam wrażenie, że nie wygrał blog, a historia życiowa, tylko problem jest taki, że to nie ten konkurs. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję. :)Pamiętaj jednak, że sława nie ma takiego słodkiego smaku jak na początku, mam nadzieję, że wytrwasz.

    OdpowiedzUsuń
  37. ~Invisible_Woman13 lutego 2009 11:36

    Gratuluję Ci naprawde masz świetny blog :)) Podziwiam i pozdrawiam :)) www.niewidzialna-kobieta.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję, i nie patrz na te komentarze pełne zawiści. jest jak jest, ale gdyby Twój blog nie miał czegoś urzekającego, nie wygrałby. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja tak zauważyłam, że w każdej notce pisałaś kod twój na sms. Wyglądało to jakby ci najbardziej zależało na wygranej. A jedna notka była taka, żeby Dawid się trzymał - to chyba z litości?Ale no dobrze, nie będę się rozczulać... Tylko zastanawiam się nad tym dlaczego wygrywają te osoby, które są pokrzywdzone? Ty straciłaś Tatę, a niektórzy są chorzy...Dobrze. Mogę tylko powiedzieć: gratuluję i mam nadzieję, że nie skasujesz prędko bloga tylko będziesz go baardzo długo prowadzić.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wcale nie było cię w Faktach. ^^'

    OdpowiedzUsuń
  41. ~Dener [zararaka.blog.onet.pl]13 lutego 2009 11:53

    Gratuluję 1 miejsca i dwóch nagród, przed chwilą oglądałam wywiad z Tobą na Onet.pl :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  42. serdeczne gratulacje bardzo się ciesze ze wygrałaś ten konkurs pozdro marlena II B

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję WYGRANEJ :) Życzę Ci dużo szczęśliwych dni i Dobrych Ludzi wokół siebie....szkoda, że nie wszyscy potrafią uszanować decyzję Jurorów, że ludźmi kieruje zwykła zawiść..smutne to, że są tacy, którzy karmią się złośliwością. Myślę, że jeśli zaczniemy się do nich uśmiechać - w końcu ich serducha zmiękną, bo wierzę, że tak naprawdę w każdym jest Dużo Dobra - czasami tylko jest trochę zakurzone, albo zawalone jakimiś złogami złego samopoczucia..jeszcze raz WSZYSTKIEGO CO NAJPIĘKNIEJSZE!! :*

    OdpowiedzUsuń
  44. na swoim blogu napisalas: " nie zostawiaj obrazliwych komentarzy, bo nie wiesz co jutro sie wydarzy" - Zaprzeczasz sama sobie! Powinnas sie na tym zastanowic! W dobrym tonie jest uszanowac wygranego i zaakceptowac przegana!

    OdpowiedzUsuń
  45. yoko_13@buziaczek.pl13 lutego 2009 12:13

    Hej :) Wiem, że zbyt czasu nie masz, teraz jesteś sławna ^^, ale jeżeli to czytasz to fajnie. Po pierwsze: gratuluję Ci wygranej :) To musi być wspaniałe uczucie, prawda? Sama też piszę bloga ale wątpię żeby mnie coś takiego spotkało ^^. Po drugie: Chciałam Ci napisać, że już wcześniej miesiące temu wchodziłam na Twojego bloga, czytałam, ale nigdy nie komentowałam bo nie wiedziałam co pisać - bo nigdy mnie nie spotkała taka sytuacja jak Ciebie, czytałam i robiło mi się smutno, tak jakoś nostalgicznie ( czy jak się to do cholery pisze xD ). Chociaż widać było że sie lepiej masz i pogodziłaś się już ze odejsćiem Taty... Po trzecie: Jak weszłam PO RAZ PIERWSZY tutaj to sobie pomyślałam: ,,OMG...Ale grafika, a adres?! Pewnie jakiś lizusek rodziców...''- myliłam się... Wygląd sie nie liczy, liczy sie wnętrze. Kochasz rodziców i to jest ważne, radzisz sobie w trudnych sytuacjach chociaż jesteś w tym samym wieku co ja :) Ja nie wiem czy bym się podniosła tak szybko i na pewno trudno by mi było pisać o tym blog... Po czwarte; Pamiętaj!!! Teraz będą tabuny z listami, mailami, komentarzami - jesteś sławna, dlaczego? Dzięki tacie... :) Musisz o tym pamiętać, bo jeżeli zapomnisz dzięki czemu masz tę nagrodę to na pewno wpadniesz w ścieżkę takiego wywyższenia się... Inni napewno ( np bloggerzy ) czują zawiść ( widziałam kilka pierwszych komentarzy ;// ) ale nie przejmuj się nimi :) Ważne, że Ty jesteś dojrzała i że po prostu możesz pokazać innym co jest najważniejsze: miłość, rodzina, przyjaźń... :) Mój blog: yoko.blog.onet.pl -> yoko-chan.cay.pl ps. Lalala :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie zgadzam się z tymi negatywnymi komentarzami. Zazdrośni pożeracze chłamu i kiczu piszą do ciebie, żeby wyładować swoje napięcie. Zwykła zawiść. Nie musisz się nimi przejmować. A mi się podoba, że piszesz od siebie i nie dla innych, ale dla konkretnej osoby, którą naprawdę kochasz i widzę to. Tak trzymaj :) [ilownica]

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluje wygranej.. Ale czytając twoje słowa tak ciężko mi.. Ja tak często kłuce się z rodzicami, uciekam z domu. Pochodze z Chorzowa. Az ciezko mi myśleć że podczas gdy ja się bawiłam w dobre, narzekałam na tak banalne sprawy, wy, twoja rodzina tak niedaleko (obok) przeżywała horror.. Wiele mi to uświadomiło. Mój tata to też wspaniały człowiek i również jest chory. Co do pytanie o Boga to ja szczerze wierze ze Bóg istnieje a światem rządzi Szatan tak przecież mówi biblia:) Ja też straciłam przyjaciela, ale śmierć była nagła:( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Cześć Patrycja! Gratuluję Ci tych nagród! To w jaki sposób to wszystko przyjęłaś świadczy tylko o Twojej mądrości i dojrzałości :) Wywiady też super! Życzę wytrwałości w pisaniu i proszę nie zrażaj się krytycznymi opiniami! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. weszłam na Twój blog przy okazji i powiem Tobie, że bardzo dobrze że piszesz tak dużą czcionką,bo mając oczy pełne łez łatwiej się czyta. Gratuluję wygranej, jesteś wspaniałą córką.

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej. Widziałem wywiad z tobą na Onecie i postanowiłem, że muszę przeczytać ten blog. Wywołał we mnie wielkie emocje, miejscami aż głos mi drżał, ale jestem szczęśliwe, że przeczytałem. Wielkie gratulacje !!! Twój blog zmusza do analizy własnego życia. Świetnie sobie poradziłaś w tym wywiadzie sam nie wiem czy dałbym radę lepiej choć mam parę lat więcej. Pozdrawiam cię.

    OdpowiedzUsuń
  51. ~www.debilkijednakistnieja.bloog.pl Gaba13 lutego 2009 13:03

    Oglądałam ;)) DDTVN xDfajna jesteś ;***

    OdpowiedzUsuń
  52. ~dziewczynkaztorunia13 lutego 2009 13:06

    nie przejmuj się tymi komentarzami.ja mam 13 lat przez Twojego bloga uświadomilam sobie,że trzeba kochac rodzicow...A to co pisza inni... to nawet nie wiedzialam ze tacy niktorzy sa...tak napawde to jest Twoj pamietnik. i dobrze zrobilas, ze poszlas do tv.[ bo wytlumaczylas innym co oni teraz traca ] a Ci co pisza ze zle.. to poprostu zazdroszczą..ja Cie podziwiam...przeczytalam calego Twojego bloga, ale dopiero teraz pisze pierwszy komentarz....:) pzdr ;**gratuluje Ci wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratulacje zajęcia 1 miejsca !

    OdpowiedzUsuń
  54. Witaj. Pewnie nie zwrócisz uwagi na to że ktoś taki jak ja napiszę.Pamietaj byś mimo wszystko pozostała sobą.Trzymaj się bo Twój Tato czuwa.Pozdrawiam.Buziaki i powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluje zwycięstwa bo jest to jak najbardziej zasłużona nagroda, ilekroć czytam Twojego bloga, tyle razy się wzruszam ;). Życzę dużo siły ;))

    OdpowiedzUsuń
  56. jeśli masz zamiar wchodzic na bloga i obrażac jego autorke to może lepiej daj sobie spokój i w ogole tutaj nie wchodz!Bo po co? skoro masz kogoś tylko obrażac (a jestem pewna ze nawet nie przeczytałes wszytskich notatek z bloga i dlatego łatwo jest krytykować, a moze Ty spróbujesz zainteresowac ludzi swoim blogiem - nie sądze! wiec siedz lepiej cicho i sie nie odzywaj!)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluje Ci... Ale nie rozumiem tych rozpieszczonych bachorów którzy tak nie mile komentują twojego bloga. Bardzo się wzruszyłem czytając twoje tematy, sam miałem podobną sytuację która bardzo mnie zmieniła. Teraz przekonuję moich przyjaciół do czytania tego wspaniałego bloga. ; ))Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Skąd w ludziach bierze sie taka okrutność i nienawiść?? z zazdrości? i z faktu ze to akurat nie wy wygraliście konkurs?Skoro nie odpowiada wam ten blog to po co na niego wchodzicie i wypisujecie jakies beznadziejne komentarze? Lepiej czasem przemilczec niz wypisywac jakies przykrości! Zastanówcie się troche!!

    OdpowiedzUsuń
  59. ESTAVIOL.BLOG.ONET.PL Blogiem Roku 2009!

    OdpowiedzUsuń
  60. Nudny? bo może w ogóle go nie przeczytalas? albo jestes bez uczuc?

    OdpowiedzUsuń
  61. ~independent8613 lutego 2009 13:36

    witaj,dziś jak co jakiś czas,rano włączyłam `dzień dobry tvn`,akurat trafiłam na rozmowę z Tobą,to mi przypomniało ze skończyły się wyboru blogu...nie obejrzałam całej rozmowy,ale cały dzień `męczyło` mnie by zajrzeć na Twój blog..właśnie przeczytałam cały....ja parę lat temu straciłam przyjaciółkę,wiem,że to nie to samo, i wiem jak jest ciężko,bo to TATA!! ale jak w cytacie,który użyłaś w jednej z notce po deszczu,zawsze wychodzi słońce...dziękuję,że piszesz ten blog,że pokazałaś że są nastolatki,które doceniają życie,i tak wydające się oczywiste rzeczy...że zamieściłaś wiersz `śpieszmy się kochać ludzi,tak szybko odchodzą`,że czytając Twój blog,przypominasz jak jeszcze bardziej muszę docenić swoich rodziców i bliskich...czekam na kolejną notkę..

    OdpowiedzUsuń
  62. ~aniks12@op.pl13 lutego 2009 13:36

    HejGratuluję zdobycia takich nagród. Należały Ci się te nagrody:):)PozdrawiamAnia (say-ok-hsm)

    OdpowiedzUsuń
  63. ESTAVIOL.BLOG.ONET.PL Blogiem Roku 2009!

    OdpowiedzUsuń
  64. Raczej Ty chcesz robić za gwiazde skoro chwalisz sie ilościa maili jaka dostałas :/. Patrząc na komentarze wcale sie nie dziwie ze autorka bloga dostała tyle maili i z pewnościa bedzie ich więcej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. ESTAVIOL.BLOG.ONET.PL Blogiem Roku 2009!

    OdpowiedzUsuń
  66. Popieram w 100%, nie przejmuj sie zazdrośnikami ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Mam 12 lat.Właśnie przeczytałam Twój blog i zreflektowałam się, że dzisiaj możesz mieć bliskich a jutro może już ich nie być... Dziękuję Ci za to!

    OdpowiedzUsuń
  68. ~ika ;**rebelde13 lutego 2009 13:54

    hej superowy blog zobaczyłam cię na onecie i że wygrałaś.Bardzo ci gratujuję.Nie przejmuj się tymi komentarzami że wykorzystałaś smierc taty aby stać się sławna.Przecierz nie wiedziałaś że wygrasz,jak sama mówiłaś że cie to zaskoczyło bo przecierz było tyle blogów.Ja sama tez prowadzę blog ale nie jest o mnie tylko o moim ulubionym zespole rbd.Mam nadzieję że znasz ten zespół i że oglądasz zbuntowanych.A jeśli nie to naprawde polecam.Dzięki tobie naprawde dowiedziałam się co jest ważne w życiu.Ktoś tam napisał że onet promuje analfabetyzm,że niby ty piszesz jakieś błędy czasami sie tak zdarza ale jak ktoś to czyta z chęcią to nie patrzy na znaki ortograficzne.Zapraszam na mó blog http://kofane-reblede-i-rbd.blog.onet.pl/Ja myśle że chyba też założę taki blog.Ale nie mam teraz zbyt dużo czasu,ponieważ nauka i mój blog o rebelde.Możę założe jak cos to dam ci znać.Jak możeszTo napisz na moje gg 4653614

    OdpowiedzUsuń
  69. [*][*][*][*]Kochana trzymaj się :**Wszyscy jesteśmy z Tobą,i wyrazy współczucia. :((Wielka jesteś! ;**

    OdpowiedzUsuń
  70. Widziałam Cię w telewizji i postanowiłam wejść na tego bloga. Chcę by było więcej takich blogów!! ;] Pozdrawiam x)

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję...muszę przyznać że przeczytałam Twojego bloga dopiero po przyznaniu nagrody lecz mimo to muszę przyznac że jestem pełna podziwu dla twojej osoby...uświadomiłaś mi jak wiele jest osób obok nas które przchodzą swoje małe lub duże osobiste tragedie a my wcale nie zwracamy na nich uwagi...mam nadzieję że nadal będziesz kontynuować swoje pisanie bo czytając Twoje notatki mam wrażenie ze Cię znam i chcę się o Tobie dowiadywac coraz więcej...nie zwracaj uwagi na te obraźliwe komentarze bo jestem pewna ze te osoby poprostu Ci zadroszczą a jezeli same by miały opisać swoje uczucia nie potrafiłyby sklecić jednego zdania..pozdrawiam serdecznie...i czekam na kolejne wpisy...pomimo że spotkała Cię tak wielka tragedia i strata, wierzę gorąco że to wzmocni Twój charakter oraz więzi z mamą która przeżywa to na swój sposób...pozdrowienia la mamy;D

    OdpowiedzUsuń
  72. czy każdy kto ma odmienne zdanie jest bez uczuć?

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  74. ~ika ;**rebelde13 lutego 2009 14:02

    hej superowy blog zobaczyłam cię na onecie i że wygrałaś.Bardzo ci gratujuję.Nie przejmuj się tymi komentarzami że wykorzystałaś smierc taty aby stać się sławna.Przecierz nie wiedziałaś że wygrasz,jak sama mówiłaś że cie to zaskoczyło bo przecierz było tyle blogów.Ja sama tez prowadzę blog ale nie jest o mnie tylko o moim ulubionym zespole rbd.Mam nadzieję że znasz ten zespół i że oglądasz zbuntowanych.A jeśli nie to naprawde polecam.Dzięki tobie naprawde dowiedziałam się co jest ważne w życiu.Ktoś tam napisał że onet promuje analfabetyzm,że niby ty piszesz jakieś błędy czasami sie tak zdarza ale jak ktoś to czyta z chęcią to nie patrzy na znaki ortograficzne.Zapraszam na mó blog http://kofane-reblede-i-rbd.blog .onet.pl/ Ja myśle że chyba też założę taki blog.Ale nie mam teraz zbyt dużo czasu,ponieważ nauka i mój blog o rebelde.Możę założe jak cos to dam ci znać. Jak możeszTo napisz na moje gg 4653614

    OdpowiedzUsuń
  75. Gdzie pojedziesz na wycieczkę??? Ja się tak zastanawiałam i wybralabym PERU!

    OdpowiedzUsuń
  76. ~barbaramaria, www.mydaleko.bloog.pl13 lutego 2009 14:21

    Gratuluję serdecznie. Czytam Twojego bloga od tygodnia i jestem pod wrażeniem. Jak na swój wiek jesteś bardzo dojrzała no i wiele przeżyłaś, zbyt wiele....Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  77. hmm.. w poprzednich notkach pisalas zawsze o tacie... spoko , wspolczuje tego co przeszlas... ale teraz piszesz tylko o konkursie slawie zamieszaniu itp. zero slowa o Nim? czyzby woda sodowa uderzyla do glowy?

    OdpowiedzUsuń
  78. woda sodowa? dziewczyno o czym ty piszesz? Blog chyba polega na tym aby opisywac swoje uczucia jakie towarzyszą w najbliższych dniach?! Próbujecie czepiac sie szczegółów.

    OdpowiedzUsuń
  79. nie zwracaj uwagi na to co ludzie niektórzy piszą .. jest to grupka gówniarzy która Ci zazdrości wygranej .. po prostu jak ktoś nie miał takiego przeżycia jak ty to dla niego jest to zbyt niewyrozumiałe niestety wiem z własnego doświadczenia .. nie liczy się wygląd bloga .. ani czas prowadzenia bloga liczy się treśc .. wzruszyło mnie to co piszesz i powiem ze parę łez sie polało wiem co czujesz bo tez podobną sytułacje przezyłam :) .i jeszcze raz Gratuluje wygranej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  80. ~Janka z www.to-tyllko.blog.onet.pl13 lutego 2009 14:56

    Patrycjo! Gratuluję nagrody i życzę Ci szczęścia płynącego z robienia tego co potrafisz robić najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  81. na pewno ciężko jest być 14latką bez ojca.. pewnie,że tak,ale czy blog zasłużył na miano bloga roku? nie wydaje mi się. niestety nie umiesz najlepiej pisać, mówić też nie, patrząc na filmiki z onet.tv, jestem w stanie zrozumieć istotę tego,że została przyznana Ci ta nagroda, jednak uważam,że zupełnie niezasłużenie. blog roku ma być czymś więcej niż ciężką,ckliwą historią..musi też porywać, być pisany żartobliwie,błyskotliwie, przez kogoś kto umie pisać piękną polszczyzną i nie mam tu na myśli tylko braku błędów..

    OdpowiedzUsuń
  82. Masz zaledwie 14 lat a pisząc i wypowiadając się ciągle powtarzasz ile to przeżyłaś...to jest absurd, nie możesz tak mówić, zważywszy na to, że ludzi, których nawet nie znasz spotyka o wiele coś gorszego,,,jesteś młoda i ten blog w pewien sposób stał się dla Ciebie sposobem na rozładowanie bólu...a okazywanie go w taki sposób jest dla mnie w najmniejszym stopniu użalaniem się nad sobą,,,co innego gdybyś Ty na własnej skórze przeżyła coś takiego czego nie życzę...ale masz przed sobą dosłownie całe życie dlatego nie mów tak już nigdy więcej...!!! a ten krótki okres swojego życia na zawsze będziesz pamiętać i chyba każdy to rozumie...

    OdpowiedzUsuń
  83. ~www.k-tp.xx.pl13 lutego 2009 15:03

    super :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Mam mieszane uczucia. Pomysł bloga, odwaga to jedno. Ale niestety mam wrażenie, że im dalej w głąb tym niestety gorzej. Po przeczytaniu ostatniej notki jestem wręcz zszokowany. Widać, że zainteresowanie Twoją osobą spodobało się. Widać, że jesteś zadowolona z takiego biegu wydarzeń. A gdzie w tym momencie miejsce dla inspiracji? I taka kolej rzeczy do mnie nie przemawia. Nie obraź się, ale jest to moje zdanie, chcesz o tym porozmawiać, wyjaśnić, wymienić parę zdań, zapraszam na maila. Nie przeczytałem jeszcze całości (trudno zrobić to w jeden wieczór), ale mam już dosyć kształtny obraz tego wszystkiego. Możliwe, że jestem nie do końca obiektywny. W sumie... to nie jestem. Przecież każdy odbiera pewne rzeczy na swój sposób, w inny reaguje. Tak więc, na moje oko, rzecz "Blog roku" rozmija się z prawdziwym przesłaniem tego, do czego został stworzony. Szkoda... A to mój mail, jeśli komukolwiek nie spodobało się to teraz napisałem: przemysuaw85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Niestety przykre to, ale pokazujesz się teraz z tej złej strony. Takie chwalenie się 1400 maili jest nie na miejscu. Tyle to może Pani Krystyna Janda dziś dostała, a się tym nie chwali. Przykre, że śmierć taty zamieniłaś na sławę, bo jak ktoś wcześniej już wspomniał zniknęło zainteresowanie Tatą, a podobno to jemu blog poświęcony .... przynajmniej tak Cię medai kreują.Zastanów się zanim utoniesz.

    OdpowiedzUsuń
  86. Patrycja - jesteś symptyczną, skromną dziewczyną. W pełni zasłużyłaś na ten sukces. To zdarzenie i doświadczenie niech da Ci siłę i wiarę w drodze ku dorosłości. Twój tato jest z Ciebie dumny, bądź tego pewna.Pozdrawiam, sk-na.31@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Nie będe się podlizywać, nie pogratuluję, bo według mnie nie zasłużyłaś na tą wygraną. Ciekawe czy Twój tata byłby zadowolony z tego, że się nim wysługujesz. Żal patrzeć. Dorośnij. I pamiętaj, nie tylko Ty przezyłąś taka tragedię! Nie ejsteś pępkiem świata..

    OdpowiedzUsuń
  88. kochana|! z całego serca Ci gratuluję wygranej!! nie przejmuj się zawistnymi i bezsensownymi komentarzami! rób dalej swoje, bo świetnie Ci to wychodzi :) Pozdrawiam! :* www.students-life.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Negatywny komentarz nie oznacza zazdrości. Ale Wam łatwiej to tak tłumaczyć. Każdy ma prawo do wyrażenia swojego zdania, czy Wam sie to podoba czy tez nie

    OdpowiedzUsuń
  90. Fajnie, że wygrana sprawia Ci tyle radości - nie ma jak dzień pełen emocji :) (widzę, że dużo komentujących uważa, że powinnaś robić z siebie męczennicę - to żenujące) ja chyba bym się trochę wystraszyła tego całego medialnego szumu... oglądałam jeden z wywiadów na onet.tv i wcale nie wyglądałaś na zestresowaną:) chętnie obejrzę pozostałe, bo niestety rannym ptaszkiem nie jestem i nie udało mi się załapać na dzień dobry tvn:D więc czekam aż coś wrzucisz:) gratuluje jeszcze raz:) (pewnie masz już dość tych wszystkich gratulacji:D)

    OdpowiedzUsuń
  91. Bardzo ci gratuluje wygranej i bardzo na nią zasłużyłaś.Czytałam te notki i bardzo mi się podobają.Jak będziesz miała czas i ochotę to wejdź na mojego bloga www.ideal-elegance.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Ciesze się że po raz pierwszy wygrał jakiś normalny blog. i bardzo Ci gratuluje. Bo zasłużyłaś na to. Dziwie się tym ludziom którzy piszą że twój blog jest beznadziejny. Tak nie jest. Moim zdaniem Ci ludzie nie mają uczuć. Jeszcze raz Ci gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  93. chciałem napisać maila.. był dość długi.. gdy próbowałem ...chciałem napisać maila.. był dość długi.. gdy próbowałem wysłać pokazał się błąd.. cały list przepadł.. a mam Ci tyle do powiedzenia.. na temat Boga, na temat moich własnych przeżyć.. miło by było gdybyś napisała do mnie na meila: drumin89@wp.pl lub na gg: 8866073... blog ten wygrał za szczerość płynącą prosto z młodego serduszka.. mam nadzieje że nie przejmujesz się bardzo opiniami zazdrośników :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Patrycja - nie przejmuj się tymi wszystkimi negatywnymi komentarzami! Oni po prostu zazdroszczą Ci wygranej, na którą zasłużyłaś! I pamiętaj, że tata patrzy na Ciebie z góry ;) Pozdrawiam.www.miejski-styl.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. bez wrażliwości na ludzką krzywdę skoro umiecie obrażać i krytykowac, zamiast siedziec cicho

    OdpowiedzUsuń
  96. Uważam, że jesteś wspaniałą dziwczyną...Podziwiam Cię za odwegę, by pisać o swojich wewnętrznych przeżyciach, po takiej tragedi...Ważna jest również ta wiara, którą masz, wierząc żę twoj tata jest przy tobie nadal...Gratuluję, ci wygranej!!!

    OdpowiedzUsuń
  97. ej no ale znowu bez przesady.. ma dziewczyna swoje 5 minut.. i co Ci to przeszkadza? tydzień po śmierci jej taty zmarła moja mama.. wiem jak to jest stracić kogoś bliskiego.. chorowała na depresje.. niełatwo jest zapomnieć tego widoku... wiec zostaw dziewczyne w spokoju..

    OdpowiedzUsuń
  98. hehe :) wiedziałam że mój sms nie pójdzie na marne ;***kochaaana jestem z Tobą ;*chce abyś za rok na gali znów czuła się tak jak na tej :):*:*

    OdpowiedzUsuń
  99. Ciekawe czy jak ja napiszę bloga o tym że mi chomik zdechł, to jury się też tak wzruszy i da mi nagrodę. Gdzie są naprawdę ciekawe blogi? ŻENADA! PRECZ Z CKLIWYMI BLOGAMI STARYCH-MALEŃKICH!

    OdpowiedzUsuń
  100. chyba jest różnica miedzy chomikiem, a własnym ojcem, nie? ciekaw jestem co byś czuł gdybyś Ty stracił osobe, którą kochasz, jeśli do kochania w ogóle jesteś zdolny...

    OdpowiedzUsuń
  101. Ludzie, przestańcie do cholery pojeżdżać po dziewczynie! Jeśli ktoś z Was straciłby jednego z rodziców- nie miałby ochoty wygadać się, aby zapomnieć o bólu? Wstydźcie się! Dziewczyna zasługiwała na nagrodę! Jeśli nie potraficie tego dostrzec, to jesteście bez serca. "Miej serce i patrzaj w serce". Gratuluje wygranej i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  102. No cóż według mnie te komentarze niektórych osób to poprostu nic innego jak tylko zazdrośc wogóle ludzie zastanówcie sie czy jest sens by kłócic sie o blog wiadomo , że dla każdego blog znaczy coś innego jedni piszą o miłości drudzy zaś o swoich wewnętrznych przeżyciach , które są z nimi bardzo związane ale to nie powód do negowania takiej a nie innej formy tematu . Pozatym ci , którzy na forum próbują obrażać i rzucać takim drewnem sami siebie odzwierciedlają jaka mają własną mało rozwiniętą kulturę osobistą , gdyz każdy blog jest inny specyficzny równiez ten a pozatym nikt wam nie narzuca byście na niego wchodzili i go czytali wiec jakiejs chore pretensje kierujcie tylko do siebie jak sie coś nie podoba trzebabyło nie czyatać albo odrazu po pierwszym zdaniu poprostu zwyczajnie go opuścić

    OdpowiedzUsuń
  103. Gratulacje! Świetny blog(choć słyszałaś to pewnie milion razy i sama dobrze o tym wiesz!Powodzenia i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  104. Gratuluję Ci serdecznie. Również brałam udział w Blog Roku 2008 jednak nie udało mi się dojść daleko. Może w przyszłym roku :)Pozdrawiam Shiv@www.starapierwszamilosc.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. ~wszechwiedząca16 lutego 2009 08:41

    dużo, dużo szczęśliwych dni!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. To smutne jak wiele w nas Polakach jest zawiści i znieczulicy. jesteśmy chyba jedynym narodem który nie potrafi się cieszy z sukcesu innych. Potrafimy tylko zazdrości i krytykować zamiast kogoś wesprzeć w trudnych chwilach i tych trochę lepszych momentach życia. Wstydzę się za WAS a właściwie za NAS bo też należę do tego dziwnego narodu. Smutne jest też to że 14 letnia osoba musi wysłuchiwać takich uwag jakie niektórzy z was publikują ale głupota to już na szczęście nie jest chyba cechą narodową.....Patrycja, trzymaj się!!!

    OdpowiedzUsuń
  107. Po pierwsze gratulacje, po drugie nie przejmuj się niektórymi komentarzami, bo są to ludzie żałośni i cholernie zazdrośni, że nie udało im się nic osiągnąć w tym konkursie... albo zazdroszczą tobie wygranej ;)Jeszcze raz gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  108. ~Gratulacyjna kobieta16 lutego 2009 09:11

    Gratuluję. myślę że zasługujesz na tą nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  109. hej. przeczytalam ten post, bo byl na glownej stronie. nie-nie zamykaj tego komentarza. przeczytalam post, i kilka komentow pod nim. nie sluchaj ludzi ktorzy je pisali, a juz napewno nie placz przez nich-bo boje sie,ze to moze sie wydarzyc. ludzie poprostu Ci zadzroszcza, mysla ze prowadząc blogi odpicowane itp wygrają, a tu guzik. wygrala prawda, prostrota i szczerosc. nos do gory i pisaj dalej, bede zagladac:) pozdrowionla

    OdpowiedzUsuń
  110. pietruszka13@amorki.pl16 lutego 2009 09:30

    bardzo ci gratuluje!! cudny blog :** zasłużenie wygrałas. Mój blog tez startowal ale nie mial szans jak bedziesz miala czas to moze wejdziesz http://rebelde-pati-zbuntowani.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  111. W pełni się zgadzam:)

    OdpowiedzUsuń
  112. Mówić szczerze??Twój blog nie zasługuje na bloga roku... Nie dlatego, że może kłamiesz czy co, ale ten blog nie jest niczym specjalnym... Mimo, iż piszesz o tym, że twój tata umarł to nie jest powód do tego bloga roku... I może się zdziwisz, ale ja nie startowałam w blogu roku, chociaż go prowadzę... Poprostu myślę, że są naprawdę lepsze blogi od twojego... Mam nadzieję, że się nie obrazisz, bo ja powiedziałam tylk to, co leżalo mi na sercu...

    OdpowiedzUsuń
  113. i po co opisujesz o swoim życiu napisz kiedy się załatwiasz albo kiedy i co jesz he he.........

    OdpowiedzUsuń
  114. Gratuluje, jestes wspaniala, madra i bardzo wrazliwa nastolatka. Bardzo sie ciesze z Twojej wygranej i wierze ze nie dasz sie zlamac przez jakies prymitywne komentarze, prymitywnych i zakomplesionych ludzi!Goraco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  115. ~wiki_93@op.pl16 lutego 2009 10:06

    LUdzie!!!!!!!!!!!!!! opanujcie się z tymi wypowiedziami!!! Wy ją ranicie , RANICIE!!!!!! Do cholery . Wy tego nie rozumiecie?? , mózg wam odjęło !!!!!!??? Nie wiecie co ta dziewczynka przeszła, ja sama nie wiem i nie chce sie nigdy dowiedzieć, ale zapewniam wam to nie były dla niej piękne usłane różami chwile!!!! To było dla niej piekło, coś niekończącego się!! Jej ojciec odszedł a wy sie z niej nabijacie????? Jesteście niedorozwinięci?? Komentarze zachowajcie dla siebie nikczemni zazdrośnicy. JA się bardzo cieszę że ten blog wygrał , bo jest prosto z serca, taki prawdziwy, szczery , niewinny, zawiera duzo miłości, uczuć. Jesteś wielka PATRYCJO!!! Podziwiam cię , że mimo tego wszystkiego odbiłas się od dna !!! Jesteś silną dziewczynką !!!!!! A przede wszystkim bardzo mądrą i dojrzałą. Szcerzę nie wiem jak ja bym się zachowała na twoim miejscu, pewnie bym się załamała a mam 15 lat. Jesteś dzielna i zasługujesz na nagrody. A ci co piszą słowa typu" dobrze ci tak ze twoj ojciec zmarł" są zimni oschli pozbawieni wszelkich wyzszych uczuć. Nie wiedzą co to ból, strach co będzie jutro . Są zwyczajnie Podli . Gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jesteś moją idolką , autorytetem . Trzymaj się@!!!! wiedz że jesteśmy z tobą!!!!! Pozdrawiam i całuje Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  116. Cóż, patrząc na komentarze innych osób (dokładnie 4 pierwsze :D), przyznaje im racje... Wygląda to tak, jakbyś dostała nagrodę za to, że umarł Ci ojciec... Piszesz... trywialnie. Zero cudnych metafor i epitetów. Ot tak - tratata, jest sobie notka, jeju jeju, kocham Cię koniec.Heh, mam nadzieję, że nie uraziłam Cię, jednakże jest wiele innych blogów, autorów, którzy je prowadzą, którzy piszą w sposób tak wspaniały, niesamowity, że chce się to czytać! Że ze zniecierpliwieniem będziesz czekała na kolejne notki napisane przez nich, bowiem są one... jedyne w swoim rodzaju. Rada na przyszłość: więcej poezji w codziennym życiu.

    OdpowiedzUsuń
  117. gratuluje mimo 35 lat łzy cisneły sie same,zycze Ci zebys na swojej drodze spotykala duzo madrych i odpowiedzialnych ludzi najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  118. Cześć Patrycja!Bardzo się cieszę i GRATULUJĘ z całego serca.Jestem mamą dziewczynki w Twoim wieku,dlatego Cię rozumiem. Myślę,że to najlepszy blog jaki dotąd czytałam.A Twój Tata jest bardzo z Ciebie dumny,bo On Cię widzi i bardzo się cieszy.Nie przejmuj się tymi małymi,zawistnymi ludźmi,którzy wypisują do Ciebie takie zazdrosne,oszczercze i podłe rzeczy.JESTEŚ SUPER,świetną dziewczynką z wielkim talentem i zawsze o tym pamiętaj!!!JESTEM Z TOBĄ.

    OdpowiedzUsuń
  119. ~Zbyszek z Jarosławia16 lutego 2009 10:45

    Napisz mi 10 zdań od siebie, a znajdę w nich błąd! Odważysz się? ...

    OdpowiedzUsuń
  120. Przy pisaniu posta co chwilę klikaj "Zapisz szkic".http://hipokamp.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  121. wszystkie ponizsze komentarze nasycone są zazdrością. w życiu najważniejsze są czyny i piękno serca. Są ludzie wytykający błędy, bo sami swoich zauważyć nie potrafią. tata na pewno jest z Ciebie dumny i nie chce byś żyła w żałobie, żalu i smutku. bądź cały czas taką pogodną dziewczyną. pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  122. Gratuluję wygranej i przede wszystkim odwagi aby opisać swoje przeżycia. Moja mama umarła 4 lata temu ale nie wiem czy potrafiłabym się tak przed wszystkimi otworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  123. czytajac te komentarze patrze jacy jestescie zalosni. to jest niesamowity blog. i serdecznie gratuluje jeszce raz Patrycji . brawo ;) jak mozna pisac cos takiego-"Tak sobie myślę i zadaję sobie pytanie jak to możliwe że zdobyłaś sławę dzięki śmierci własnego ojca.Dzisiejszy świat jest okrutny.. a najgorsze jest to że Ty się z tego cieszysz." ta dziewczyna piszac ten blog nie miala pojecia o tym jak sie spodoba tylu ludziom, jak docenia to co ona pisze! opanujcie sie! to jest najciekawszy blog na swiecie! jak dla mnie! jestesci zazdrosni! a co miala sie nie cieszyc?! oczywiscie ze sie cieszyla ze wygrala! bo to jej blog! pisany dla taty. to ze ten blog jest o takiej tematyce to nie znaczy ze ma sie dziewczyna nie cieszyc z wygranej! dla mnie jestes wzorem! i gratuluje ci serdecznie a nie przejmuj sie takimi debilami co wypisuja takie glupoty ci! albo to:""Przetrwała 14 okrążeń Ziemii wokół Słońca." - ZIEMII ?? ...... NAUCZ SIĘ PISAĆ SMARKULO - CO ZA BEZNADZIEJNY BLOG - PRYMITYWNY I PISANY JAK ANALFABETKA!!! ONET PROMUJE ANALFABETYZM!!! "jest zalosna ta osoba co napisala ten komentarz! nie ma pojecia o zyciu! ta osoba mogla by sie nauczyc od ciebie jak zyc! bo nie ma pojecia o tym;/jeszcze raz ci gratuluje i cie podziwiam! jestes niesamowita! i rob swoje! pieknie pieknie pieknie ;*;* dziekuje ci ze sa jeszcze tacy ludzie jak ty ;* . i naprawde nie ma co sie nprzejmowac takimi debilami jak ci ludzie ktorzy cie krytykuja. niech najpierw spojza na siebie. dziekuje ci za ten blog i dziekuje jurorom ze wybrali najlepszy blog! a nie jakas tandete! to jest cos brawo brawo braw ;***

    OdpowiedzUsuń
  124. GRATULUJĘ!Nie czytałam bloga, ale wierzę, że boleść po starcie bliskiej osoby zainspirowała Ciebie do pisania.Widocznie masz...DAR!Korzystaj z chwili - z tzw. "5 minut" - pisz dalej!POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  125. Juz przestan sie czepiac! Zazdrosny jestes i tyle!!!! Załuje cie...

    OdpowiedzUsuń
  126. Żal mi Was.... Z daleka widać jak przemawia przez Was zazdrość :/ Ciekawe czy którekolwiek z Was odważyło by się napisać o uczuciach,czy o czymkolwiek...A co do blogu ,uważam że zasłużyłaś w 100 % aby Twój blog był tym najlepszym ;) Pozdrawiam gorąco i Gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  127. Niektóre komentarze na tym blogu napisały osoby które gadają jak potłuczone.Ten blog jest super.Warto poczytac.Naprawdę należała ci się nagroda.Gratuluję.A osoby które piszą komentarze typu "Twój blog jest głupi" i "Spadaj smarkulo" po prostu ci zazdroszczą.Jeszcze raz gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  128. Niektóre komentarze na tym blogu napisały osoby które gadają jak potłuczone.Ten blog jest super.Warto poczytac.Naprawdę należała ci się nagroda.Gratuluję.A osoby które piszą komentarze typu "Twój blog jest głupi" i "Spadaj smarkulo" po prostu ci zazdroszczą.Jeszcze raz gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  129. Ludzka zazdrosć ... i tyle ! Sami nie potraficie nic stworzyć ... najłatwiej jest komentowaćkrytykować innych :/

    OdpowiedzUsuń
  130. Super! Tak Trzymaj! wspanialy Blog i gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  131. Ten blog jest po prost nudny. Nie mówię tego z zawiści - to moje zdanie. Nie wiem jak można coś takiego czytać. Takie rzeczy pisałam mająć 10 lat (tzn zdania z jednym orzeczeniem i błędami). Żal.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. Z przykrością muszę stwierdzić, że Estaviol napewno nie zostanie Blogiem Roku 2009. Przeczytałem uwaznie kilka wpisów i stwierdzam z całą pewności, że osoba prowadząca tego Bloga faktycznie jest młoda i chce uchodzić za bardzo dorosłą w swoich wypowiedziach. Niestety brak w nich tego czegoś, co by ujmowało czytającego. Brak pomysłu, urwane wątki, charakter wypowiedzi świadczący o zagubieniu, niedopasowaniu do otaczającego świata, inności postrzegania pewnych aspektów życia codziennego nastolatka. Zanim ktoś wypowie się na jakis temat, niech przeczyta dokładnie, co inni mają do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  133. gratulacje, ale się wypromowałaś :)ja jestem autorem ok. 30 blogów (większości nie prowadze), ale od 2006r. biorę udział w tym konkursie i narazie nic, może zarok.jeszcze raz gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  134. sorki ale zwycięska blogerka ma fatalny styl. Niefajnie się to czyta, bo zdania bardzo nieskładne. Poza tym, mój tata też umarł i NIGDY nie przeszło mi przez myśl pisać o tym uzewnętrzniając swoje uczucia. No ale....signum temporis.

    OdpowiedzUsuń
  135. Dno jesteś DNEM!!! Typowe zawistne komentarze typowych zakompleksionych polaczków!!! A Ty kochana trzymaj tak dalej!!! Wspaniały jest Twój blog. Marzy mi się aby moje dziecko kochało mnie tak ja Ty swojego TATĘ. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  136. Dobry wieczór! Gratuluję serdecznie i życzę Ci ogroooomnego dystansu do złośliwych i bezprzedmiotowych komentarzy. Rozumiem Cię doskonale! Straciłam kilka bliskich osób( pani po 40-tce) i też miałam ochotę "wykrzyczeć" swój ból i żal. Nikt tego nie zrozumie, kto nie przeżył. A Ci, którzy piszą o Twoim stylu niech poczytają sobie sms-y na tzw. "paskach" w telewizji z okazji np.Nowego Roku itd. Wszystkiego dobrego- polonistka życzliwie nastawiona do ludzi!!!

    OdpowiedzUsuń
  137. ~nikt kogo warto znac16 lutego 2009 13:10

    hieny dajcie jej spokój!!!!!!!!!!!!!to was tak boli ze wygrała, nieudacznicy !! gratuluje Ci sukcesu ja na blogach sie nie znam ,ani tez ich nie czytam , ale gratuluje Ci sukcesu w tym zawistnym kraju trzymaj sie i dużo odporności na ludzka głupotę życzę

    OdpowiedzUsuń
  138. Widać, że się nie znasz... To pusta pustka. Nie mam pretensji do dziewczyny tylko, że ludzie piszą, iż to wspaniałe, cudowne itd, itp. Ciekawe czy ktos z Was (którzy chwalą) pokusił się chociaż o przeczytanie kilku postów? Zapewne nie. Dajcie sobie na wstrzymanie zanim pochwalice. Gdyby ktoś z moich znajomych uformuował taką blogoczwarę to nie przyznałabym się do Niego a pogratulowała tylko dlatego, że jestem dobrze wychowana. Tak więc gartuluję Patrycjo K i życzę więcej poczucia humoru i dystansu w pisaniu

    OdpowiedzUsuń
  139. serdecznie Ci gratuluję ja bym się nie odważył na blog jak patrzę na komentarze to ręce opadają w jakim kraju my żyjemy

    OdpowiedzUsuń
  140. Jedyne co ma sens w twoim wpisie to podpis - jaki komentarz taki podpis. Miłego dnia.PS. Rodzice cię bili, rówieśnicy wyśmiewali, czy coś jeszcze innego jest z tobą nie tak?

    OdpowiedzUsuń
  141. To chyba ty jesteś analfabetą. Co byś zrobił w jej sytuacji ? Na pewno byłoby ci ciężko i ryczałbyś przez długi czas. A ona dała sobie radę. P.S. Chyba tylko nienormalni nazywają samych siebie dnem. Nazywasz ją smarkulą ? A ile sam masz lat ? 4 ? Bo piszesz teksty na tym poziomie. Lecz się na nogi bo na głowę już za późno !

    OdpowiedzUsuń
  142. ~niezapominajka16 lutego 2009 13:58

    Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  143. Gratuluje wygranej ;) wypowiedzi niektórych osób poniżej są żałosne.Nie przejmuj sie nimi dziewczyno,głowa do góry.Nie jesteś sama,pamiętaj że Twój tata jest jedną z gwiazd na niebie która na Ciebie spogląda każdego dnia.Wiem jak straszne to uczucie stracić kogoś bliskiego.Tym bardziej jeśli kogoś łączyła silna więź emocjonalna. I tak kiedyś każdy z nas umrze,jednak smutne jeśli ktoś odchodzi zbyt szybko.Twojej mamie też pewnie ciężko. Wspierajcie siebie nawzajem.Trzymaj się...i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  144. a mi Ciebie żal.nie piszesz z zawisci? a to ciekawe.odwal się od niej ok? zgorzkniała pozbawiona uczuć gówniara.ona ma prawo pisać i wylać tu swoje uczucia jak jej sie podoba.A ty nie musisz tego czytać.mnie się podoba,bo czytając jej posty wiem co ona czuje...sama straciłam bliskie mi osoby i choć mineło kilka lat nadal nie moge sie otrząsnąć.

    OdpowiedzUsuń
  145. Zazdrościcie dziewczynie i tyle :) Zasługuje na gratulacje za naprawdę fajnego bloga i nagrodę. A jeśli chodzi o zastanawianie się nad sobą - lepiej wy, komentujący idioci, zastanówcie się nad waszymi wypowiedziami. Skoro jesteście tacy świetni, to załóżcie własnego bloga i zdobywajcie nagrody. Powodzenia Wam życzę.A Tobie Patrycja raz jeszcze gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Serdecznie CI gratuluję:)))i nie przejmuj się tymi ........komentarzami, bo nie warto.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  147. Rany ludziska co Wy tu wypisujecie , wstyd mi za Was.Co z Wami, zazdrość Wam oczy przesłania.nie ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  148. Gratulacje. Super :-)) Nie słuchaj tych szczekaczy co im nigdy nic się w życiu nie udało - ot zazdrość ich zżera. Jesteś Wielka!

    OdpowiedzUsuń
  149. ~polka-emigrantka16 lutego 2009 17:31

    jestem ciekawa jak ty pisales w jej wieku!!! zastanow sie czasem co piszesz. swoja droga blog moze poruszyc. gratuluje! i zycze dalszych sukcesow. masz dziewczyno talent, rozwijaj go i nie poddawaj sie. swiat niestety pelen jest osob zawistnych, ktore beda czyhac, az tylko powinie ci sie noga. jesli jednak bedziesz odwaznie i uparcie szla swoja droga, nawet maly upadek moze byc krokiem milowym do nowych pomyslow i idei. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  150. Dziwny podtytuł bloga. Ja bym raczej powiedział że czas istnieje tylko po to żeby wszystko nie działo się w jednym momencie.

    OdpowiedzUsuń
  151. Pracownik e-mail pilnie poszukiwany!!!!! Zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu do pracy w domu (komputerowy marketing internetowy). Jeśli posiadasz komputer i doświadczenie w środowisku internetowym, pomożemy Tobie zarobić. W celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj się z monia8851@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  152. Zarzucacie Autorce, ze wygrala dzieki smierci swojego Taty. Wygrala nie dlatego, ze umarla Jej bliska osoba, ale dzieki temu jak potrafi pisac o tym, jak to wplynelo na Jej zycie, jak to przezywa! wiec nie piszcie, ze nie nalezy Jej sie nagroda za to, ze zmarl Jej Tata, bo nie dlatego ja otrzymala, zreszta moim zdaniem slusznie!

    OdpowiedzUsuń
  153. Blog wspaniały i widac, że zasłuzyłaś na 1 miejsce w blog roku 2008. Jedno mnie uderzyło, a mianowicie to zdanie"...I to się nazywa byc blondynką..."(czy jakos tak), nie lubię kiedy ludzie obrażają blondynki, bo sama nią jestem i mi wtedy robi się trochę przykro :)Jak mówiłam blog wspaniały :)Jakbyś znalazła czas to wpadnij na mojego bloga ;) www.gabi-usake.blog.onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  154. pewnie jestes mlody i glupi!, nie rozumiesz ludzi ani ich uczuc, po co wogole tu cos piszesz,uwagi, szkoda slow dla takich ludzi,....... Patrycja naprawde masz wspanialy blog, gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  155. Nie przejmuj się negatywnymi komentarzami!ja bardzo Ci gratuluję,i uważam że pisząc tego bloga,to prawie jakbyś rozmawiała ze swoim ojcem,On napewno jest z Ciebie bardzo dumny,patrząc gdzieś tam z góry....uważam że niektórzy ludzie są poprostu zawistni,bardzo bardzo Ci gratuluję z całego serducha i życzę samych wspaniałych dni...Napisz jeśli masz ochotę ulcia1818@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. ~ulcia1818@wp.pl4 kwietnia 2009 14:25

    Ludzie,swoją drogą jak czytam mase waszych komentarzy typu-->nudny blog itd to sie tak zastanawiam po co wchodzicie i czytacie skoro taki NUDNY i powiem tez ze to jest sposob pamietnika,przemyslen itp a wy piszecie ze AUTORKA wykorzystuje fakt smierci ojca! wezcie sie ludzie postukajcie w ten durny ŁEB zanim cos bezsensownego napiszecie bo oczywiscie jestescie jak nic ZAZDROŚNI!!!

    OdpowiedzUsuń
  157. Jestem z tobą ;**a wy , którzy piszecie że to głupi blog zastanówcie się jak byście się czuli jak by to wam zmarł tata.A jak się nie podoba to nie czytać!!! i po problemie zazdrośnicy

    OdpowiedzUsuń
  158. nie jestem anty fanką tego bloga, ani zazdrośnicą. W ogóle każdy ma prawo do komentarzy, nawet tych ostrych... chociaz nie powinni wyzywać tej dziewczynki. Serdecznie gratuluje młodej bloggerce wygrania tejże nagrody, osobiście uznaje, że blog może na to zasługiwać.. według mnie blog jest ciekawy i wywiera na niektórych emocje, ale w porównaniu do innych blogów będących na blog.onet.pl nie jest najlepszy. Nie ma najlepszego wyglądu, chociaż tak właściwie wygląd nie powinien liczyć się najbardziej. Wierze niektórym, że mogli pisac tak w wieku 10 lat.... bo niektórzy 13 letni autorzy piszą o wiele bardziej profesionalnie niż tutaj. Niektórzy piszą, że ta dziewczynka cieszy się śmiercią swojego ojca... może w połowie mają racje, ale jak dziecko może cieszyć się, że straciło tate? każdy ma w połowie racje, jeżeli chodzi o komentarze.Moim zdaniem, blog nie zasługuje na wygraną, ale to jest moje zdanie.Mimo tego, jeszcze raz gratuluje ; )

    OdpowiedzUsuń
  159. ~mama Zuzi Odziomek12 października 2011 05:15

    "Stara Babo" dopiero teraz trafilam na blog Patrycji - i gratuluje jej wygranej, nie bardzo rozumiem skad powzielas informacje, iz ogolnie mowiac nie bardzo trafny komentarz jest mojego autorstwa. pozdrawiam mama Zuzi Odziomek

    OdpowiedzUsuń