niedziela, 8 lutego 2009

Brak tytułu

Hej:)
Jaka ja jestem okropna. Wczoraj pokłóciłam się z mamą o głupi komputer...Zaczynam przestawać myśleć nad tym, co robię. Nienawidzę kłótni a tym bardziej z mamą.  Wtedy już nie oszczędzam podłych słów. Ale mam nadzieje, że znowu będziemy mogły normalnie rozmawiać, bo dzisiaj "konflikt został zażegnany".
   Wczoraj były urodzinki Karolci:) Najfajniejsza impreza 2009 roku:P Uwielbiam spędzać z tymi kobietami czas. Jedno wielkie HAHAHA.  I zawsze zapominamy o wszystkim. O szkole, o problemach i o wszystkim innym. Jesteśmy tylko my i nasze uwielbione plotkowanie i obgadywanie...
    W czwartek jadę razem z mamą do Warszawy na Galę zwieńczającą konkurs Blog Roku 2008. Jestem z tego powodu strasznie szczęśliwa i wiem, że Ty również byłbyś ze mnie dumny. Szkoda tylko ,że będziemy tam tak krótko.
    Na życzenie czytelników mojego bloga, zaczynam pisać większą czcionką, bo najwidoczniej bardzo Was rozmiar '3' denerwuje.
Bardzo lubię, gdy piszecie do mnie tak miłe maile. Sprawiają, że się śmieje i jestem zadowolona ze swojego chaotycznego piśmiennictwa. 

    Jutro do szkoły;) Uwielbiam moje gimnazjum. Moją klasę i wszystko co związane z gimnazjum numer 23:))) Nareszcie.
  Kocham:*
 
Przypominam, że nadal możecie glosować na mojego bloga wysyłając esemesy o treści A00153 pod numer 7144. Głosowanie trwa do jutra do godziny 12:00. Liczę na Was i mam nadzieje, że jeszcze pomożecie mi zawalczyc o pierwsze miejsce;) Pozdrawiam.


12 komentarzy:

  1. A nie wiesz może czy uczestnicy konkursu, którzy nie zostali nominowani też mogą jechać na Galę? Bo ja bym bardzo chciała tam pojechać jako "publiczność", ale nigdzie nie mogę się doczytać czy na to trzeba specjalne zaproszenia.. czy coś takiego. A bardzo bym chciała też tam być. :)/lawendowy-guzik.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Zuzia Siedlak ;]8 lutego 2009 23:51

    Pewnie, że Ci pomożemy Patusia ;* , a nadal wygrywa z tobą jeszcze ten chłopak ? hmm... mama powiedziała koleżanką i koleżanką z pracy ,a więc może Ci się uda ! Liczę na ciebie i trzymam kciuki ;] paPozdrów mamę i Mikołajka ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. agathacork@onet.eu9 lutego 2009 07:07

    Gratuluję wygranej - laptop jest Twój! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. brawo, wygrałaś :) Jednak może warto zadbać o wygląd wizualny Twojego bloga :) Wiele w nim serca, jednak myślę że powinnaś zmienić szablon, pozdrowienia. Trzymaj się cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiski o głosowaniu są tylko poarciem, że tylko korzysci się dla Ciuebie liczą, z żerowania na uczuciach, jak w tym blogu. Na śmierci i bólu z nią zwiazanym. W moim świecie takie działania na pomnożenie korzyści ze śmierci wynikajach przypisywane sa ludziom o etykietce hien cmentarnych. widac teraz internet pozwolił rozwinąc im skrzydłą. Sadzisz, że rzeczywiscie Twój blog zasługuje na wyróżnienie? Nie ma lepszych? Niektórzy tak, jak ja uważaja go za tandetny i komercyjny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brakuje Ci taty i dni, które mogłabyś z nim spędzić a z mamą kłócisz się o głupoty! Jak już wiesz, życie jest kruche i nie da się odzyskać utraconych chwil. Poświęć ich mamie jak najwięcej.Przykro mi z powodu Twojego Taty. Gratuluję wygranej chociaż wiem, że ona Ci tej straty nie zrekompensuje. Pisz jak najwięcej. To pomaga. Ja po śmierci mojego kochanego Dziadka napisałam dziesiątki wierszy, które pomogły mi załagodzić ból. Nie można jednak pominąć w tym wszystkim pozostałych członków rodziny. Twojej mamie brakuje Twojego Taty, a kłótnie z Tobą pewnie bardzo ją zasmucają... Nie dopuść więcej do takich sytuacji. Ja popełniłam taki błąd, bo smutek sprawił, że zapomniałam, że nie tylko ja cierpię i nie tylko ja przeżyłam utratę kogoś bliskiego...Pozdrawiam i życzę jeszcze wielu postów... I sukcesów, bo przecież niedługo będziesz się wybierać do liceum. Nie zatrać swojego talentu! Jeszcze raz mocno ściskam i serdecznie współczuję...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje zwycięstwa :D nie znam Cię ale już Cię lubię taka z Ciebie fajna normalna wartościowa dziewczyna... szczęścia Życzę.. 3 maj się :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcesz zarobić 100 ZŁ tylko grając i nic nie inwestując sproboj nic nie tracisz tylko możesz zyskac http://wygraj-100.org.pl/?t=11655895

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcesz zarobić 100 ZŁ tylko grając i nic nie inwestując sproboj nic nie tracisz tylko możesz zyskac http://wygraj-100.org.pl/?t=11655895

    OdpowiedzUsuń
  11. ,, Dajcie nam wiarę, że to ma sens, że nie trzeba żałować dobrych ludzi, że gdziekolwiek są, dobrze im jest, bo są z nami, choć w innej postaci. I przekonajcie, że tak ma być, że po głosach ich wciąż drży powietrze, bo odeszli po to, by żyć i tym razem będą żyć wiecznie... "

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog jestnaprawde staranny i dokładny jak go czytałam to mnie tak wciągnęło i nigdy tego nie zapomnę naprawde szkoda mi że takafajna dziewczyna niema taty... Widziałamjak byłaśw telewizji i twierdze że piszesz badzo dorośle i mi sie to podoba...Zyczę ci szcześcia i udanego pomysłu na ksiązke.

    OdpowiedzUsuń