czwartek, 19 lutego 2009

Brak tytułu

I dzisiaj nastaje ten dzień kiedy się zawiesiłam;D Jakoś tak nie mam weny dzisiaj. Ale uznałam że mogę opisać dzisiejszy dzień bo jest po prostu świetny:) Jak już wiesz uwielbiam spędzać czas z moją klasą. Oni są wspaniałym lekarstwem na cały mój ból. Oni sprawiają że od razu czuję się obłędnie zadowolona:) Nie wiem dlaczego to oni mają na mnie taki wpływ. Może przez to że zawsze się razem śmiejemy? No mniejsza z tym. Miałam opowiedzieć swój dzień a zachwycam się klasą. Byliśmy dzisiaj na jakimś spotkaniu, którego celem było uświadomienie nam jak ważne jest dbanie o środowisko itp. Ja lubię takie pogadanki, bo zawsze Ty byłeś świetnym kompanem do ekologicznego tematu. Zawsze mi tłumaczyłeś te wszystkie recyklingi i tym podobne bajery:) I tak bardzo obrazowo. Fajnie tak;D Chętnie bym tak jeszcze raz pogadała...No i nic nie wyszło z mojego opisania dnia. Widocznie taki sposób wypowiedzi lepiej mi wychodzi:)
Kocham:*

22 komentarze:

  1. cudowny blog !!! podziwiam Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiego dobrego współżycia klasowego, że tak to nazwę. Ja mam nie za dobry kontakt bo ciągle mnie wyśmiewają. jak coś jestem z bloga motion.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja klasa też jest wspaniała! Żal mi będzie się z nią rozstawać. Teraz rozumiemy się bez słów. Razem imprezujemy, śmiejemy się z tych samych rzeczy, jesteśmy jak bracia i siostry. Śmiejemy się, że jesteśmy mafią xD:PRecykling dobra sprawa ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. ~zycie-mateusz@blog.onet.pl19 lutego 2009 12:28

    Już się wypowiadałem, ale powiem Ci, że Ty piszesz tak prawdziwie, w Twoich wypowiedziach widać to uczucie do Tatusia. Straciłaś naprawdę wspaniałą osobę. Szkoda, wielka szkoda ...

    OdpowiedzUsuń
  5. angel_girl1@op.pl19 lutego 2009 12:46

    Masz cudny blog.Rozumiem Cię ...też straciłam bliską mi osobę i nigdy o niej nie zapomnę ;( Prawie tez codziennie płacze za nią..THE-MIKI.BLOG.ONET.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie uzyskałam odpowiedzi(maila) rozumie,że brak czasu Ci nie pozwolił...wracam chyba do nauki.jbc czekam,nie ukrywam,że chciałabym dostać maila od Ciebie:) ania.szwargolinska32@wp.planka

    OdpowiedzUsuń
  7. ~kwiatuszek004219 lutego 2009 13:31

    Wejdź na bloga http://pomoz-magdzie.blog.onet.pl/ i skomentuj. Błagam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. DLACZEGO NIE ODPISUJESZ NA KOMENTY? A PRZECIEZ TOBIE ZALEZY NA POPULARNOSCI

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałaś kiedyś „Samotność w sieci”? Niezła książka o miłości niemożliwej i nierealnej przez internetowe łącze. To już nie fikcja – to rzeczywistość. Na DoPary.pl sama poznałam, co oznacza słowo miłość.

    OdpowiedzUsuń
  10. czytając twojego blog myślę że chyba bym się załamała na twoim miejscu i naprawde bardzo cie podziwiam.... czasami jest taki dzien ze nawet tylko przez ponury dzien nie chce sie zyc ale ty sie nie załamałas tylko bralaś każde swoje uczucie do napisania tego bloga.. chyba ci to troche pomogło w trudnych chwilach..świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. meloxicam@onet.eu20 lutego 2009 05:39

    A więc pisz dyktuj sercu wymagania, uwierzytelniaj siebie i ciągle nawigacją siebie kreuj własne życie

    OdpowiedzUsuń
  12. eee... co jest taki wybitnego w tym blogu, oprócz tego że osłaniasz się przed milionem osób? że opisujesz swoje życie?nie widzę w tym niczego wspaniałego, bo każdy żyje.cześć, kochanie, ja też mam czternaście lat. ale jakoś nie skupiam się na moim życiu - uważam jest zwyczajnie nudne. z twoich notek wnioskuję, że jest takie samo jak i moje. nic specjalnego.taaak. powodzenia, ha. ha. ha.(zbluzgać możesz mnie tutaj: najmilszy.blog.onet.pl, przy czym to już porzucona wyspa. zapraszam na mejla: muza77@buziaczek.pl, chętnie z tobą porozmawiam)buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. no tak.. ja juz bez klasy ale strasznie za nimi tesknie chcialabym cofnac czas zeby bylo tak fajnie jak w szkole..pozdrawiam i zapraszam do siebiehttp://motylkowe-zawirowania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu tylko ci się tak zdaje. Moj Tata, tak jak tata Patrycji zmarł na raka. I żyję dalej, podobnie jak tysiące dzieci w takiej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na maila od Ciebie ale się chyba nie doczekam! Widomość wysłałm na nk :> No ale pewnie czasu nie masz.Co do notki to pawda jakoś opis dnia nie wyszedł ale notka i tak fajna. Klasę jak opisałs to wydaje się że słada sie ona z symaptychnych osób! I oto właśnie w klasie chodzi ;)Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ci współczuje...nie przeczytałem całej treści blooga, a jedynie małe fragmenty, ale i tak zrobiły na mnie duże wrażenie... Jestem pewien, że wszyscy którzy cię znają są najszczęśliwszymi ludźmi, bo jak powiedział szekspir : płakać z płaczącym to ulga w cierpieniuCieszę się, że to ty wygrałas =] pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. no fakt, do opisywania dnia to ty nie masz talentu :D mnie tak zawsze pozytywnie nastawia moja koleżanka ^^za każdym razem kiedy czytam twój blog widzę coś nowego. coś, czego normalnie się nie widzi. i podziwiam cię, jak ty umiesz cieszyć się życiem, jak je chłoniesz. mimo wszystko. zazdroszczę ci, ja tak nie umiem.http://vazka.blog.onet.plkiss.

    OdpowiedzUsuń
  18. No nie wiem po co ci ta wena? Ja takie rzeczy piszę bez weny... Zastanów się trochę nad formą pisania bloga, bo na razie jest do ....I wiem, że teraz kiedy napiszę ten komentarz ty pewnie go usuniesz lub inni ludzie napiszą mi, że jestem beznadziejna i że się nie znam. I ja wcale nie chcę cie obrazić bo współczuje ci tego co przeżyłaś, ale wg. mnie ten blog jest jak najbardziej komercyjny. A i mogłabyś postarać się trochę postarać nad wyglądem bo ten jest prymitywny =.=

    OdpowiedzUsuń
  19. racjaale co moze byc wznioslego i wartosciowego w tym blogu, przeciez to tylko glupiutka Patrysia ktora wzbudza litoscdziewczyno!! - nie pisze sie takich rzeczy w necie i nie odslania przed milionem ludzi

    OdpowiedzUsuń
  20. super blog!zapraszam na www.animalfan.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam cię,że jesteś taka silna.Ja chyba nie mogłabym się pogodzić ze smiercią kogoś bliskiego.Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń