środa, 25 lutego 2009

Brak tytułu

Hej:)
A jednak nie było kartkówki z fizyki, dzięki której połączyłam fizykę i filozofię. Ahhh:) Za tydzień na Marcinków. Na urodzinki Mikołaja. Coraz częściej próbuje sobie wyobrazić życie Mikiego bez Ciebie. Często widzę jak uczysz go grac w piłkę jak ma jakieś 5 lat albo jego komunię. Wiem  że jemu będzie trudno. Chyba najtrudniej będzie odpowiedzieć na pytanie "Gdzie jest tata?" Jak mu wytłumaczymy z mamą, że Ciebie tutaj nie ma i że jego tata nie zyje? Boje się tego. Ludzie są takim gatunkiem, który boi się przyszłości. Ale jednak jej pragnie i chce ją poznać. To jak z próbowaniem trującego owocu. Chcemy poznac jego smak, ale boimy się konsekwencji. Co jak Mały tego nie zrozumie? Ja nie będe mogła mu zastąpic taty. Nawet w minimalnym stopniu nie byłoby to możliwe bo takiego taty nie da się zastąpic. Z jednej strony mu tego zazdroszcze... Tego że jest taki mały i niczego nie rozumie. Ale nie będzie pamiętał huśtawki z tatą ani wszelakich zabaw. Ja będę Cię pamiętała. I będe pamiętała cały ubiegły rok. Rok  który wszystko zmienił...
Kocham.

104 komentarze:

  1. wspołczuje Ci :(Jak czytałam Twoje pierwsze noty to sie popłakałam ;(I gratuluje Ci zwycięstwa w konkursie ,oraz zapraszam na www.lorka.blog.onet.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie miał o tyle trudniej, że jest chłopcem. A chłopcy w pewnym okresie koniecznie potrzebują ojca.I Taty mu nikt nie zastąpi. Ale miejmy nadzieję, że przetrwa ten trudny okres i poradzi sobie :)Polecam Ci w wolnej chwili książki "Dzikie Serce" oraz "Urzekająca" Johna Eldredge'a. Do wypożyczenia w Bibliotece Śląskiej. Naprawdę warto je przeczytać. Mimo, że to tylko kilkadziesiąt kartek papieru, to odpowiadają one na wiele pytań, które mogą Cię gnębić. Nie tylko Ciebie.Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy ty dziewczynko, smutna zalosna i naiwna, w ogole czytasz komentarze ludzi pod swoimi wpisami??bo moze nie jestes swiadoma jak bardzo jestes zalosna i jak bardzo sie osmieszylas tym konkursem :/jesli chcesz nadal pisac tego zalosnego bloga, to wylacz komentarze, bo ludzie jada po tobie jak po burej s.u.ce a ty widze nic sobie z tego nie robisz wiec po co maja sie wysilac jak do ciebie nie dociera nic niestetyzrobilas uzytek ze smierci wlasnego ojca nie piszesz tu nic odkrywczego i w ogole jestes zalosna idz z mamusia do psychologa a nie szukaj litosci w necie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie kłóć się z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. ok, nie bede klocil sie z patrycjaani z tobatak wynika z twojego wpisuwiec poziom "filozofowania" macie ten sambuahahahahahahpoczekam az sie zjawia inny przeciwnicy tego bloga bo z tego co widzialem pod poprzednim wpisem jest ich sporo

    OdpowiedzUsuń
  6. ~tanie-gotowanie25 lutego 2009 13:28

    zapraszam na www.tanie-gotowanie.blog.onet.pl Możesz tam znaleźć wiele ciekawych,łatwych i tanich przepisów na różne dania :)-Może któreś z dań przypadnie Ci do gustu?? :p

    OdpowiedzUsuń
  7. olo jestem :Dwlasnie sie zastanawialam kiedy ten blog przestanie istniec :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh... Szczerze mówiąc to naprawdę ten konkurs Bloga Roku to jedno wielkie nieporozumienie. Może powiem dlaczego, bo będzie mi lżej.Po pierwsze: Podobno ten blog to ma być twoja prywatna rozmowa z tatą... Więc jeśli tak jest to po co zgłosiłaś się do konkursy? Pytam się po co?!!! Zrobiłaś z rodzinnej tragedii wydarzenie, z którego się teoretycznie cieszysz i które wykorzystujesz do wzbudzania litości w innych i zdobycia nagrody, która nie powinna do Ciebie powędrować. Oczywiście współczuje Ci tego co stało się z Twoim tatą, ale to co prezentujesz tym blogiem, to że zgłosiłaś się do konkursu stawia Cię w świetle żałosnej dziewczynki, dla której liczy się tylko wygrana i która wykorzystuje innych...Po drugie: Nie wiem jak możesz robić tyle błędów ortograficznych w wieku czternastu lat?! To naprawdę karygodne, żeby pisać wyraz "ziemia" przez dwa "i". Zresztą jest też dużo innych błędów...Po trzecie: Masz napisane, że wszystko zmieniło się o 360 stopni. 360 stopni jest to powrót do swojej poprzedniej pozycji i nie zmienia to niczego. Chyba, że Twój tata powstał z grobu, jest już zdrowy i tylko udajesz, że nadal go nie ma...Mam nadzieję, że w przyszłym roku nie wygra tak badziewna strona ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. w przyszlym roku beda osobne kategorie dla takich zalosnych istot - "ja i moim zmarli rodzice", "ja i moja choroba", "ja i moje chore dziecko", "ja i moja sraczka" :/

    OdpowiedzUsuń
  10. ~bez taty i mamy25 lutego 2009 14:07

    Cześć Patuniu... wstyd mi za ludzi, którzy piszą tutaj niektóre komentarze. Wiem jednak, że dzięki temu poznajesz dusze innych ludzi i na pewno to jest ważne doświadczenie na przyszłość, aby nie ufać wszystkim i wiedzieć, a przede wszystkim pamiętać, że są wśród nas też tacy ludzie, których podłość nie zna granic...Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i serdecznie, a także małego Mikołaja i Waszą mamę... ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieciaki, dajcie sobie już spokój z tym konkursem. Jeśli nie macie do powiedzenia nic twórczego poza tym, co było już wymieniane w poprzednich 100 komentarzach, wyżyjcie się, komentując wiadomości onetu albo pisząc własnego bloga i narzekając na niesprawiedliwości tego świata.Zachowujmy się jak ludzie i dajmy już spokój z tym, czy to była zasłużona czy niezasłużona nagroda.Liczę na Waszą dojrzałość.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie masz taty i mamy ??? napisz koniecznie bloga publika oszaleje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bosz czlowieku jaki ty jestes zapatrzony w tego bloga - twoje komentarze sa na takim samym poziomie jak te filozoficzne wypociny

    OdpowiedzUsuń
  14. ~nienawidze cię25 lutego 2009 15:29

    Czytałem na temat tego blogu artykuł w newsweeku z wielkim podziwem. Teraz jestem rozczarowany.Myśle, że takie dziewczynki nie powinny pisać tak skomplikowanych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  15. ten blog to zenadawszyscy ktorzy sie nim podniecaja robia wielkie halo a tutaj nie ma nic specjalnegopodobnie inny zwyciezca - baba ze wsi nieznajaca zasad ortografii z chorym dzieciakiem

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój braciszek ma Ciebie i to Ty mu opowiesz jakim wspaniałym człowiekiem był Wasz Tata. Na pewno troszke mu będzie lżej gdy mu powiesz, że Tata jest teraz aniołkiem w niebie i patrzy na niego i chroni go. Wybierz też jakąś gwiazdkę na niebie i powiedz MIkołąjkowi, ze to jest właśnie Tata spoglądający na niego z nieba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Karola, życzę Ci wszystkiego najgorszego, a przy okazji juz tego co się stanie zycze Ci jeszcze braku zrozumienia przez innych. Jesteś durną dziewuchą i lepiej się nie odzywaj, bo nic ciekawego sobą nie reprezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  18. ludzie dajcie spokoj - panna wygrala na listosci tak jak ta druga grafomanka z chorym bachorem, niech jedzie na wycieczke widac smierc ojca ma jakies wymierne korzysci

    OdpowiedzUsuń
  19. no bardzo śmieszne, naprawde.. boki zrywać.nawet zwierzęta się nie zachowują tak ja Ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. bo nie umieja sie poslugiwac kompem mysle ze to jedyny powod

    OdpowiedzUsuń
  21. NAPRAWDĘ UWAŻASZ, ŻE JESTESCIE JEDYNYMI DZIECIAKAMI, KTÓRYM UMARŁ TATA?ZRESZTA TŁUMACZENIE JEST ROLĄ MAM,Y, A NIE DRUGIEGO DZIECIAKA.ZRESZTA MASZMŁODĄ MAMĘ . ZA ROK, DWA JAKIŚ ZASTĘPCZY TATA OPEWNIE SIĘ ZNAJDZIE.

    OdpowiedzUsuń
  22. dziecko ty nic nie rozumiesz więc ni czytaj tego więcej

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć. Wiesz.. Jestem w podobnej sytuacji... Chociaż mam większy bagaż życiowy w tej sprawie. Mój tata także zmarł.. W październiku będzie 10 lat ;( Mój brat też był wtedy mały.. Ale zrozumiał.. Twój z pewnością też zrozumie ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe czy Ciebie, droga autorko interesuje to, że pół internetu uważa, że wygrałaś 15 000 za pomocą śmierci własnego ojca...http://blogmida.pl/2009/02/15/komentarz-blog-roku-2008/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wy poprostu jej zazdroscicie ze to ona wygrala a nie np. wy !! Wiec sie lepiej zastanowcie nad tym co piszecie i jak wy byscie sie czuli na jej miejscu. Niedosc ze ma talent do pisania to jeszcze umie go wykorzysac we wspanialy sposob !! I dlatego ją podziwiam !! i zycze ci Patrycjo wszystkiego najlepszego w calym tweoim zyciu !

    OdpowiedzUsuń
  26. ~krysia-55.bloog.pl26 lutego 2009 04:50

    Witaj Patrycjo, jestem pierwszy raz na Twoim blogu. Serdecznie Ci współczuję straty tak wspaniałego Taty. Wiem jak to jest w życiu, że często na codzień nie docenia się tej wzajemnej więzi i miłości w rodzinie. Dopiero po stracie kochanej osoby, wszystko inaczej wygląda. Czuje się wtedy, że nie zawsze miało się to dobre słowo dla tej osoby. Piszę te przemyślenia po tragicznej śmierci bliskiej osoby, której dopiero teraz dobro doceniam.Mogę tylko dziękowac poprzez modlitwę za nią. Wierzę, że nasza modlitwa może pomóc, aby zmarła osoba oglądała jak najszybciej Boga. Chcę Ci w podziękowaniu za blog zacytować słowa św.Augustyna o wieczności: "To życie wiecznej szczęśliwości będzie dla wszystkich spokojem i cudownym widzeniem, miłością i chwałą. A stan ten nie ustanie nigdy." Krysia

    OdpowiedzUsuń
  27. poniekąd Ty też dzieciaku neostrady, który wszędzie robi burdel :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Żałosna komercja.Zbijasz kapitał na śmierci najbliższej Ci osoby.Podobno jest tu jakis głęboki przekaz-nie zauważyłam.Opisujesz to wszystko co czuje każdy komu ktoś umarł.Z tą różnicą,że Ty to sprzedałaś.I wszędzie to "kocham..."-mdło mi.

    OdpowiedzUsuń
  29. angela.rose@op.pl26 lutego 2009 05:27

    Chcesz abym oceniła twój blog? A może chcesz dołączyć do mnie i oceniać innych?Zapraszam na http://oceny-glodnej-hieny.blog. onet.pl/ a tam dowiesz się więcej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Patyś:* Twoj brat moze rzeczywiscie nie bedzie pamietal waszego Taty... ale Ty go pamietasz i napewno jak dorośnie bedziesz mu go opisywala z jak najlepszej strony i bedziesz mu przekazywala te wszyskie "zabawy" i nauki ktoryc Cie nauczyl...Napewno tez w takiej wierze ci je powierzył...Pozdrawiam Cie słonko;*PS. nie przejmuj sie tymi idiotami i prostakami, ktorzy nie moga przezyc i zaakceptowac twojej wygranej...to poprostu głupcy..pamietaj ze najwazniejsze jest zdanie Twoich bliskich, a nie jakis wirtualnych przyczlapow...nie daj sie zniszczyc:):*Kocham;*

    OdpowiedzUsuń
  31. ~Jakub Sałacki26 lutego 2009 06:28

    cześć Patrycja!gratuluję wygranejmam propozycję dla CiebieJeśli nie chcesz napisać swojej książkito nie odpisuj na tego e-mailai nie wyobrażaj sobiejak sławną i kochaną autorką możesz zostać!Jeśli jednak chcesz pisać nie dla pieniędzy,ale dla ludzi, którzy podobnie jak Tywiele w życiu przeszli, którym potrafisz podać rękęi powiedzieć - mnie też to w życiu spotkało,ale mimo wszystko - jesteśmy żywi,więc żyjmy i dzielmy się tym co nam pozostało -miłością to czekam na Twoją odpowiedźmój tel. 508879649gg: 4158242http://przedmonitorem.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  32. w 2005 i 2006 roku normalne blogi w tej kategorii wygrały, teraz jakieś niedorozwoje totalne zgarniają nagrody, a zdrowi ludzie? czy każdy musi by ć chory czy pzreżyć śmierć rodzica i o tym pisać żeby dostać nagrodę, już nawet o nagrodę nei chodzi, tobie sie nawet ten tytuł nie anlezy :/

    OdpowiedzUsuń
  33. hej,fajny blog. Współczuję Ci, ale jesteś dzielną dziewczyną.Pozdrawiamewciaewcia83.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspolczuje ci... ale nie smierci taty tylko tego, ze myslisz iz twoj blog jest rzecza ktora sie trzeba chwalić! [by-lizz]

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ci współczuje że straciłaś tatę okropne nie wyobrażam sobie życia bez taty no i zapraszam na mój blog animalssy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Może już tak miało być? Nikt tego nie wie.Zapraszam do mego, złośliwego, a jakże, królestwa![wysmiewacz.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  37. Odczepcie sie ludzie od niej. Bo krytykowac łatwiej!Patrycja jestes super :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ty tez jestes niezle zapatrzona w tego bloga, skoro wchodzisz tutaj co chwile i wypisujesz komentarze przesiąknięte zazdrością i nie wiem czym jeszcze.Patrycjo nie przejmuj sie komentarzami niektórych ludzi, ktorzy nie potrafią zrozumiec tego co tu sie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie, nie odczepimy się, bo mamy prawo pisać własne zdanie o tym blogu - zresztą ona sama tego chce, ma włączoną funkcję komentowania.

    OdpowiedzUsuń
  40. "Ja i moja poległa ortografia", "ja i mój zmarły zwierzak" - o tych zapomniałaś.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiesz, że twoje komentarze są bardziej kretyńskie od tych Karoli?

    OdpowiedzUsuń
  42. Dominka pusta lasko - jak widzisz krytykowac nie jest latwiej bo jak sama widzisz takie nadpobuliwe fanki cudzej smierci jak ty zaraz sie oburzajalatwiej to sie zachwycac - to takie proste, biedna patrysia, ojoj patrycsiu tak mi zal ciebie - to jest latwo

    OdpowiedzUsuń
  43. "ja i moj okres ktory mnie boli i tak mi smutno"

    OdpowiedzUsuń
  44. ja pier.do.le no zeby promowac grafomanie pustej gowniary :/

    OdpowiedzUsuń
  45. tak wszyscy chcielibysmy zeby sie nad nami litowala komisja i dawala nam nagrody w pozniej zeby ludzie niepier.da.lali na nas w komentarzachnaprawde tego zazdroscimy

    OdpowiedzUsuń
  46. poki co dominiko pusta lasko krytyki wiecej wiec sie nie odzywaja moze opisz nawieksza tragedie swojej rodziny na blogu??

    OdpowiedzUsuń
  47. nie bylo wtedy blogow zeby o tym napisac??

    OdpowiedzUsuń
  48. Ej kurna!! Najpierw przerzyjcie to co patrycja a potem komentujcie!! A jak sobie chcecie pogadac to na gg albo jakims czacie a nie przez komentarze... Bo te komentarze swiadcza tylko o tym jacy jestescie wychowani i co macie w sobie... To znaczy nic... Pustke... echo!! Patrycja w rzeciwienstwie do was jest ciepla i kochajaca dziewczyna.... Ktorej nalezy sie cos od zycia po stracie ojca... A wy jej zazdroscicie wygranej i dlatego tak piszecie!!

    OdpowiedzUsuń
  49. nie zwracaj uwagi na komentarze tych niemiłych ludzija cię rozumiem i wiem co masz na myśli pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Pierwszy raz tu weszłam, ale przeczytałam wszytsko i się popłakałam. Chodź najzwyklej składasz zdania, to co piszesz jest piękne... nie wiem jak to wyrazić więcej. Jestem godna podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  51. ~naticzek11@wp.pl26 lutego 2009 11:42

    Myślę , że Mikołaj to bardzo mądry chłopiec. Przez to że nie ma taty napewno będzie też bardzo dojrzały. Napewno jesteś dla niego wspaniałą siostrą i wzorem do naśladowania. pamiętaj ze kiedys opowiesz mu o tym jaki tata był kochany i wspaniały i twój brat będzie dumny z tego że miał tak wspaniałego tate ,i bedzie wiedział że może na ciebie loczyć. trzymaj sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Naprawdę nie rozumiem niektórych komentarzy tutaj ;/ Uważam że jesteś wspaniałą dziewczyną, na pewno bardzo dzielną... Nie wyobrażam sobie tego co czujesz .... Podziwiam Cię! Na koniec ... gratuluję wygranej! Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak czytałam twoje wpisy to aż się popłakałam.Pięknie to wszystko opisujesz...swoje uczucia. Ja nie wiem co by było gdyby taka sytuacja spotkała mnie...Tak myślę o sobie w obliczu twojej tragedii, ale ze mnie egoistka...

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie rozumiem zachowania innych osób po co piszą takie rzeczy powinni pogodzić się z tym że przegrali i tyle. Mam nadzieje ,że sie nimi nie przejmujesz. Życze Ci oraz całej twojej rodzinie dużo szczęscia. Mam nadzieje że swoim blogiem dotrzesz do serc innych osób po to aby docenili swoich wspaniałych rodziców oraz życie które niestety krótko trwa:( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Ahhh pusta dziewczyno olo :/.Zgadzam się z Dominiką :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Swoim słownictem pokazujesz ze to własnie ty jestes pusta, bo nie ma to jak oceniac ludzi po tym, ze maja inne zdanie niz ty!

    OdpowiedzUsuń
  57. boli cie to ze są ludzie ktorzy nie popieraja twojego zdania!zreszta dlaczego ma sie nie wypowiadac skoro to jej zdanie

    OdpowiedzUsuń
  58. Olo ty poje*** dziewczyno mamy dosc tych twoich chorych komentarzy!

    OdpowiedzUsuń
  59. buahhahahahaha ale macie poziom interpretacji nie jestem dziewczyna glupie ku.r.wy

    OdpowiedzUsuń
  60. Niedługo mam zamiar opisać śmierć myszy, którą wczoraj nieszczęśliwie zjadł mój kot. Myślicie, że jak to piszę i później zgłoszę się do Blog Roku 2009, to mam szansę na wygraną? ;]

    OdpowiedzUsuń
  61. ~Wiecznie_Smutna=(26 lutego 2009 15:08

    Nienawidzę Was, ludzie. Jak można pisać takie rzeczy? Pytam się, bo zaczyna mnie to na serio denerwować. Nie dość, że dziewczyna straciła ojca, to jeszcze musi czytać te durne komentarze! Ja bym się już dawno załamała. Ninawidzę, gdy ktoś ma o mnie złą opinię, bądź chamsko szuka dziury w całym. Zanim opublikujecie swoje komentarze, zastanówcie się - co Wam to da? Satysfakcję, że tyle osób 'odpisuje' na Wasze komentarze? Że jesteście 'popularni'? Czy może uciechę, że sprawiacie komuś przykrość? Komuś, kto być może wycierpiał się bardziej od Was. Współczuję Patrycji ze szczerego serca, że będzie musiała powiedzieć 'Małemu', że jej ojca już nie ma. To okropne, dowiedzieć się o tym będąc dzieckiem. Serio, ja bym pewnie uciekła gdzieś, gdzie nikt by mnie nie znalazł (przenośnia). Albo błagałabym, bym mogła zostać w domu. Byleby nie widzieć smutnej twarzyczki chłopca, który poznał prawdę. Nie wiem, jak to jest żyć bez jednego z rodziców. Mogę to sobie tylko wyobrazić. Mniej/więcej podejrzewam, co czujesz. Ja w każdej chwili obawiam się o życie dziadków. Zawsze mam w nich oparcie. Pomagają mi, nawet w tak błachych sytuacjach jak taka, że muszę się komuś wygadać. Są kochani. I ja wiem, że ich w końcu zabraknie. I nie cędzie miał kto pocieszyć mnie, że rodzice w końcu przestaną pić. I nikt już nie powie 'Jutro będzie lepszy dzień'... Ale kończę już, bo jutro muszę iść do szkoły. Pozdrawiam Cię, Patrycjo, gorąco. Calusy i uściski dla 'Nieformalnego Klubu Blogowych Przyjaciół Patrycji' (bądź inaczej 'Tępicieli Chamstwa) [pamietnik-wiecznie-smutnej]

    OdpowiedzUsuń
  62. Hey. Przeczytałam Twoje notatki. Musisz być bardzo silna psychicznie. Strasznie mocna. Pozbieranie się po takiej tragedii, to trudne, ale Tobie chyba pomaga to "wylewanie" na pulpit ekranu. Z jednej strony Cie podziwiam,a z dugiej żal mi Ciebie, bo strasznie dziwna jesteś. Nie wiem dlaczego zgłosiłaś się do konkursu. (nie żebym była zazdrosna, tylko staram się Ciebie zrozumieć, bo miałam podobną sytuację) Zależało Ci na sławie?! To śmieszne, ale sama przecież decydujesz. Inni komentujący nie mogą tego znieść że wygrałaś. Ale takie już jest to "ŻYCIE" ;/ PozdrawiamP.S Już chyba doszłaś do siebie ?

    OdpowiedzUsuń
  63. masz szanse ale rob duzo bledow ortograficznych i pod kazdym wpisem dodawaj ze kochasz muahahahahah

    OdpowiedzUsuń
  64. ty sie wiecznie smutna moze potnij i napisz o tym blogaska :D ale bedzie popularny muahahahah bardziej niz ja na tych zalosnym blogu pol sieroty ktora sie powinna zastanowic zanim upublicznila rodzinna tragedie w neciemoze za pare lat zrozumie swoj blad

    OdpowiedzUsuń
  65. Naprawdę jestem pełna podziwu dla Twojej osoby. Mimo tak wielkiej tragedii jaka Cię spotkała, Ty się jakoś podniosłaś... Twój TATUŚ był i nadal jest dla Ciebie kimś ważnym.. Osobiście podziwiam Cię, bo ja nie potrafiłabym opisywać tego co czuję na łamach bloga;] Teraz musisz bardziej doceniać Mamusię;]

    OdpowiedzUsuń
  66. nie wiem co większe..czy to że jesteś żałosna czy zazdrosna.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. A my głupimy ky** tez nie jestesmy! czy ty w ogole wiesz co to interpretacja? :/ szkoła się kłania.

    OdpowiedzUsuń
  68. hej dodalam cie do linkow zeby nie zapomniec twojego adresu.pozdrawiam www.ann93.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Większość krytykuje. Bez powodu. W sumie każdy może mieć własne zdanie. Ale wy tak nieustannie. Możecie przecież stworzyć jak pisaliście wcześniejwasz blog o myszce która wam zmarła xD Powodzenia haha xDD ........Troszkę to żałosne. xD Patrycji umarł tata. Opisuje to co czuje. Wygrana pomogła jej się uśmiechnąć bo przecież nie miała ku temu powodów.. Ma ok przecież 14 lat i na pewno jest jej ciężko. Ja bym w jej wieku po takich przeżyciach na pewno bym nie dała rady psychicznie a ona stara się normalnie żyć chociaż cierpi..Podziwiam Cię i pięknie piszesz <33Pzdr :* ;)))

    OdpowiedzUsuń
  70. "ja i mój brak inteligencji" tyczy się do jool i ...

    OdpowiedzUsuń
  71. popieram wiecznie smutna! precz z zazdrośnikami!

    OdpowiedzUsuń
  72. Wejdź na nowo powstałego bloga www.adopcje--konikow.blog.onet.pl, załóż konto i zaadoptuj konika!!!

    OdpowiedzUsuń
  73. ~Wiecznie_Smutna=(27 lutego 2009 04:57

    Widzisz, olo, niektórzy ludzie opisują swój ból w internecie, gdzie nikt ich nie zna. To pomaga, wyżalić się komuś. Czasem, niestety, nie ma komu. Dlatego powstaje tak wiele blogów pisanych w formie pamiętników. Nie znajdzie go żaden ze znajomych. A jeśli nawet, to nie zaczai, że to Ty piszesz notki. A poza tym, Patrycja nie pisze tego wszystkiego dla nas. Pisze dla taty. I za to ją podziwiam:* Pozdrawiam [pamietnik-wiecznie-smutnej]

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie wiem czy napisać, że ci współczuje ... Jedni ludzie to lubią drudzy nie ;/ Czesto na tate narzekam, ale ostatnio spróbowalam sie postawic na miejscu osob, ktorzy nie maja ojcow i stwierdzialam ze musze docenic to co mam ;D |daleka-przyszlosc| Ps: Jestem tez Patrycja, ale S.

    OdpowiedzUsuń
  75. Serdecznie grstuluję wytrwałości i zwycięstwa... Zasłużyłaś na to... Twój tato napewno jest z Ciebie dumny... Podziwiam Cię bo ja chyba nie umiałabym przetrwać takiej tragedii... Jesteś dla mnie pewnego rodzaju wzorem... Zyczę Ci szczęścia...Zapraszam też na mój blog - http://carpe-diem-quam-minimum-credula-postero.blog.onet.pl/Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja też opiszę to co czułam, gdy mysz umarła. I to nie jest żałosne, tylko straszne.

    OdpowiedzUsuń
  77. Czyli, jak popełnię dużo błędów to dostanę słownik gratis?

    OdpowiedzUsuń
  78. Hej. Jestem przypadkiem, po prostu wpadła mi w ręce gazeta w której był z Tobą wywiad. Podziwiam Cię, że jesteś w stanie pisać o tym, co się stało. Co do Twojego brata, będzie miał tyle bardziej źle, że będzie potrzebował w pewnym momencie ojca dużo bardziej od Ciebie. Pozdrawiam serdecznie, trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  79. Jej ale mi was żal :/ znalazły sobie dzieci Neo forum :/.Na początku ktoś napisał,ze zwycięzca głupia baba ze wsi z chorym dzieckiem.Jesteście żałośni.Zero empatii (o ile wiecie co to znaczy) jesteście mocni tylko przez net i w gębie.Ciekawe czy jakby was to spotkało to czy zachowywalibyście się tak samo.A poza tym co z tego że jest ze wsi?;/ ja osobiście jestem z ,,miasta" ale nie uważam ludzi ze wsi za gorszych siebie a w ten sposób wypowiadają sie ludzie którzy chcą się dowartościować.Godny podziwu sposób :/

    OdpowiedzUsuń
  80. tobie nawet słownik nie pomorze! z reszta wiesz jak z niego korzystać?

    OdpowiedzUsuń
  81. A co z Pomorzem? Bo jakoś tak wyskoczyłaś? I jeszcze z małej litery. Może chodziło Ci o "pomoże"? Przyjmijmy, że tak. Słownikiem umiem się posługiwać, ale chyba oddam na rzecz potrzebującym, np. tobie.

    OdpowiedzUsuń
  82. buahahahahah Sadówna mistrz ;D

    OdpowiedzUsuń
  83. hey .Czytałam Twój blog cały... wraz z mamą.Popłakałyśmy się obie.Gratuluję wygrania blogu roku 08.Zasłużyłaś. ;))Dodaję Cię do linek na :www.vanches.blog.onet.pl Pozdrawiam.vanches .

    OdpowiedzUsuń
  84. Niespodziewałem się, że blog który wg. mnie zupełnie nie miał szans wygrał konkurs.To tylko świadczy jak beznadziejny jest onet.pl.Chwalisz się blogiem, a on jest beznadziejny.

    OdpowiedzUsuń
  85. to miło, że tak kochasz swojego zmarłego tatę, ale ja raczej gdybym miała taką sytuację nie pisałabym o tym całje polsce i nierozczulała się w internecie prbując wzbudzić współczuie. ja bym zostawiła historię swojej rodziny dla siebie. nie myśl że jesteś jedyną osobą na świeie której zmrł ktoś z najbliższej rodziny. bywają przypadki że dzieci młodsze od ciebie nie mają nie tylko taty, ale są całkowicie osierocone.

    OdpowiedzUsuń
  86. Cześć Patrycja:) Mam do Ciebie wielką prośbę nie przejmuj się tymi głupimi komentarzami na temat twój i Twojej rodziny. Myślę że oni są zazdrośni twojej wygranej ale nie rozumieją ile ty w swoim życiu wycierpiałaś..... Pozdrawiam Buzki:P

    OdpowiedzUsuń
  87. Hej,zgłoś się http://konkurse.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  88. postanowiła zrobic błąd zeby tobie nie było przykro!

    OdpowiedzUsuń
  89. Musisz się pogodzić z tym, że Twój tata nie żyje. Ja na twoim miejscu nie pisałabym bloga! Porozmawiałabym z kimś kto mnie rozumie. Twój blog ma różne reakcje...

    OdpowiedzUsuń
  90. to może załóżcie blog na którym będziecie wyrażacc swoje opinie na temat tego bloga, a nie tak prymitywnie to robicie pod każda notatka???

    OdpowiedzUsuń
  91. Ty sie lepiej już tutaj nie promuj bo tylko sobie sam robisz naokoło tyłka dzieciaku :-)

    OdpowiedzUsuń
  92. Wkuracie mnei ludzie! fakt każdy ma prawo pisać co chce aale zacowujecie się jak zwierzęta w zoo!! ale one i tak sie lepiej zachowująnie psuje - nie wchodzpatrycja jest tak wyjątową i wspaniało osobą.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. mnie to najbardziej dziwi że udostępniasz swoje zdjęcia w sieci i to jeszcze na blogu i w dodatku chyba Twojego taty, ciekawe czy by sobie tego życzył;p;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Patrycja zablokuj te żałosne komentarze. Wszyscy będą przez to zdrowsi.

    OdpowiedzUsuń
  95. Przepraszam,że płacze czytając Twój blog. Ogromnie Ci wspołczuje ;(Śmierć Ojca, ktory dla Ciebie jast najlppszym tatą na świecie, strasznie boli. Nie sposób mi jest wyobrazić sobie to co w tedy przeżywałaś. Na szczęście, lub na nieszczęście wspomnienia pozostały. Zawsze bedziesz pamiętać Swojego Tatę, jako najlepszego człowieka pod słońcem i oby tak zostało ;)Pozdrawiam Cię serdecznie ;*Twoj blog jest piękny i sentymentalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. piękny post :) bardzo ci współczuje :( o twoim blogu dowiedziałam się z gazet 'Dziewczyna' :) bardzo wzruszył mnie ten artykuł i postanowiłam wejść na twojego bloga i przeczytać posty, które są bardzo wzruszające :) gratuluje wygrania w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  97. A ty mały człowieczku zastanów się co piszesz, bo mądrością to ty nie grzeszysz. Gdybyś intensywniej pomyślał dostrzegłbyś że Patrycja nie traci czasu na takie głąby jak ty!!! Weź ty się lepiej pobaw w swoim pustym towarzystwie twojego poziomu, a nie zaczynasz konwersację z mądymi ludźmi. Żal mi cię... no comment

    OdpowiedzUsuń
  98. Droga Patrycjo,już po przeczytaniu paru Twoich notek doszłam do wniosku, że jesteś niesamowicie dojrzałą i mądrą dziewczyną ! Mimo tak młodego wieku, przewyższasz inteligencją ludzi dużo starszych od siebie. Podziwiam Cię za to, że mimo tak ciężkiego okresu w swoim życiu starasz się wszystko zrozumieć i nie dajesz za wygraną . Twoje przemyślenia są bardzo trafne. Dajesz nadzieje ludziom ! I nie zwracaj uwagi na nieprzychylne komentarze, zawsze znajdzie się ktoś, kto zechce wszystko popsuć, nawet jeśli nic mu to nie da.Pozdrawiam Cię serdecznie i wierzę, że Twój Tata jest dumny ze swojej córki.

    OdpowiedzUsuń
  99. ~Klaudu$ia_-_2 maja 2009 06:20

    Ty chyba w ogóle nie masz serca!!!Ja tam współczuje Patrycji bo wiem co to znaczy strata bliskiej osoby :(

    OdpowiedzUsuń
  100. smóttno mi spowodu twojego taty i mojego masz naszą klasę jeśli ją masz to sobie pogadamy ja mam:^^Wiktoria Weronika^^ Sobótkowska^^Iławakobietalat 9

    OdpowiedzUsuń
  101. Nie wiem, jak można takie rzeczy wypisywać, że za rok peweni sie ktos znajdzie. Opamietaj sie i nie pisz takich głupot. Ojciec jest tylko jeden a zwlaszcza tak wyjatkowy, jak Patrycji. Podziwiam Patrycję i serdecznie współczuje a ludzie tacy jak ty w ogole nie powinni sie tutaj znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  102. ikarus Ci co piszą te bzdury to poprostu ...... Ty napisałas to co czujessz, wyraziłas ty swoją tęsknotę za Tatą.Mi też zmarł Tata wiele lat temu i wiem jak jest cięszko.Mimo to wspominam go bardzo często.Pozdrawjam.

    OdpowiedzUsuń
  103. cześć!! jak sie miewasz?

    OdpowiedzUsuń
  104. Jesteś totalnym idiotą, gościu!!! Ciekawe, jak ty byś się czuł, gdyby ciebie spotkał taki totalny niefart!!! Żal mi cię, ty frajerze!!! Boże, denerwują mnie tacy, jak on, krytyk pierwsza klasa szkoły podstawowej!!! P.S A tak w ogóle to jak piszesz, że ze wsi, to myślisz, że głupszy?! To cię wyprowadzę z błędu!!! Sam jesteś chore dziecko z urazem mózgu, którego i tak się nie da wyleczyć, tylko dać na wystawę w muzeum i przedstawić jako ''mózg największego debila, jaki stąpał po tej ziemi''!!!!

    OdpowiedzUsuń