poniedziałek, 23 lutego 2009

Brak tytułu

Uczyłam się wiersza. Takiego poniżej opublikowanego:) I za każdym razem gdy go czytam to widzę jego inny sens i przesłanie. Jest o miłości i o wierze w miłość. Jest o znaczeniu miłości i o tym jak jest dla nas ważna. Ciężko jest mi się go nauczyc, bo zawsze nie szła mi nauka wierszy. A ten jeszcze jest pisany prozą. O zgrozo;D. Koszmar. Ale się go nauczę. Bo chce. Dzisiejsze popołudnie mięło mi na nauce fizyki. A dokładniej oddziaływanie międzycząsteczkowe. Teraz przyszło mi na myśl, ze ludzie  tak na siebie oddziaływują. Może nie międzycząsteczkowo, ale na pewno oddziaływują. Zmieniamy się pod wpływem ludzi. Czasami na lepsze, a czasami na gorsze. No i to oddziaływanie dzieli sie na spójnośc i na przyleganie. Właściwie nie wiem dlaczego o tym pisze. Fizyka a filozofia^^ Dwa różne światy. A jednak Kosiarce udalo się je połączyc w "spójnośc". Bynajmniej tak mi się wydaje.
   Mama znowu dzisiaj miała ciężki dzień. Momenty gdy załamuję jej się głos są dla mnie tak odległe i niewyobrażalnie trudne że nie potrafię tego opisac słowami. Ja też zaraz staje się jakas smutna, osowiała. Nie lubię tego, ale czasami dobrze jest się wypłakac. To pomaga. Może na chwile ale pozwala uciec tym wszystkim emocjom i uspokoic duszę. Może jednak jutro obudzi się z usmiechem na twarzy? Byłoby miło:) Bo ona lubi się śmiac, a jednak czasami nie potrafi. Bo jej brakuje Ciebie!
Kocham.

125 komentarzy:

  1. no widzisz od razu inaczej (lepiej) a nie o jakims in vitro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam Twojego bloga zaledwie od kilku dni, ale nigdy wcześniej nie słyszałam o tak pięknej histori ;) Historii niezwykłego przywiązania do drugiej osoby. Gratuluje postawy i pogody ducha mimo tak cięzkich przeżyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. i teraz dziewczynko przeczytaj to co napisalas i sama powiedz czy zaslugujesz na nagrode "blog roku"... kiedy nie piszesz o tatusiu to skladasz zdania jak zwykla nastolatka ktora sobie zalozyla bloga i nie ma nic do powiedzenia :/ bo nie masz - to wynika z takich wpisow jak tennie ukrywajny wzielas na litosc wszystkich tych ktorzy na ciebie glosowali i jednoczesnie zabralas szanse komus innemu - komus z naprawde wartosciowym blogiem ktory mogl zostac doceniony zamiast tego zalosnego jeczenia tutajprawdziwe tragedie sie przezywa dzidewczynko w domu, wsrod bliskich a nie na Onecie i przed publikawypaczylas cala idee tego konkursu niestety - tylko biedne dzieci bez tatusiow maja szansa na nagrode bo takie mamy empatyczne spoleczestwotwoj blog nie reprezentuje wartosci zadnej ani forma a ni tresciai niesmaczny jest sam fakt ze bylas na tyle bezczelna aby swoja osobista tragedie wystawic na konkurs, dla mnie to dziwne...wiec sie dziewczynko zastanow co warta bedzie wycieczka do tunezji albo skuter wygrana litoscia i smiercia tatusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana... jesteś cuudowna :*** wszystko, co rozbisz dla Twego taty jest cudowne ... ta pamięc i to wszystko ... i sama się za niego pomodliłam :) blog również piękny ;) a Twoje serce jeszcze piekniejsze ... popłakałam się czytając, co opisywałaś .. a byłaś i jesteś tak silna ! a Ci, co takie złe komantarze pisza kiedyś staną tam w niebie przed Bogiem i Twoim tatusiem ;* serdecznie pozdrawiam buziaczki :* jeśli kiedyś znajdziesz czas wpadnij na mojego bloga ;*** www.xy1920xx.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu, co chcesz tak właściwie osiągnąć?Załóżmy, że wzięła na litość jury, na blogu rzeczywiście nie ma nic wartościowego, itd.Co Ci to da, że piszesz tutaj i żalisz się, jak to niesprawiedliwie przyznano nagrodę Patrycji?Jak już koniecznie chcesz "sprawiedliwości", powinnaś pisać pod inny adres.Nie zrozum mnie źle, ale żal mi takich ludzi jak Ty, którzy czerpią satysfakcję z dręczenia innych ludzi. A może po prostu też jest Ci źle i chcesz pogadać?

    OdpowiedzUsuń
  6. "jak po nocy przychodzi dzień, a po burzy spokój".Bóg nie lubi monotonii, więc będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. doceniam twoja empatie meteorze naprawdew stosunku do niej i do mnie, ale niestety nie chce z toba rozmawiac, bo slowa ktorych uzywasz swiadcza tylko o tym ze jestes jednym z fascynatow tego bloga, ktorzy nie widza nic zlego w opisywaniu smierci wlasnego ojca w internecie - bez komentarza :/poza tym stwierdzenie, ze sie zale jest dosc infantylne, bo sie nie zale tylko komentuje fakt, zalic sie mozna komus na cos co cie bezposrednio dotyczy, a mnie raczej ten blog nie dotyczypoza tym podziwiam jak zazarcie bronisz tego bloga i jej autorki - lecz czy ona sama nie moze sie wypowiedziec??

    OdpowiedzUsuń
  8. miłości nie ma. nie oszukujmy się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Olitak mi Ciebie zal uboga duszo...

    OdpowiedzUsuń
  10. łał - na powiązanie fizyki i filozofii bym nie wpadła, ale to faktycznie pasuje... może nie pomyślałam o tym, bo nie lubię fizyki:D trzymaj się ciepło - bo chociaż może teraz jest źle, ale w końcu zawsze musi być lepiej:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. musisz być silna i przyzwyczaic sie do slabosci mamyy...z czasem bedzie wam 2 lepiej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. uboga dusze ma ten kto poklasku dla wlasnego cierpienia szuka wsrod obcych ludzinapisz moze ty na blogu o jakiejs rodzinnej tragedii i czekaj na ludzka litosc, a potem jeszcze bezczelnie proboj tym wygrac jak konkursola ma racje, ale widze ze wszyscy nagle sa poruszeni dzieciakiem ktoremu umarl ojciec, rozejrzyj sie wokol siebie - moze tam tez jest ktos taki, kto nie pisze o tym bloga i dlatego tego nie zauwazasz i nie wspolczujesz tylko dolaczasz do kolka wzajemnej adoracji tego blogalaska pisze puste slowa nic nowego, nie jej pierwszej ojciec umarl i nie ostatniejale malo kto jets takie bezczelny zeby pisac o tym w necie i liczyc na nagrode :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, widziałam Cię w Co za tydzień. Super że prowadzisz taki blog, no i że wygrałaś konkurs :) Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. no i super ze umarl ci ojciec bo jakby nie to to by bloga nie bylo

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeczytałem ostatnią notkę raz, przeczytałem drugi raz, a nawet trzeci, i cóż nadal myśli przelane na bloga podobają mi się. Choćby o fizyce i filozofii, myśl o oddziaływaniach międzyludzkich jest ciekawa i głęboka, można nad nią dyskutować, można rozszerzyć na sferę psyche. Choć może czasem brakuje właściwych słów, choć czasem rozumowanie jest jeszcze naiwne, sens został uchwycony. Przecież nie jest ważne, że czasem brakuje środków artystycznego wyrazu, to rzecz drugorzędna, ważna jest treść. Olu wolałabyś obejrzeć film pełen artystycznych środków wyrazu i nudny jak sto pięćdziesiąt, czy film ciekawy treścią, ale nie empatujący zbytnio formą. Który byś lepiej oceniła?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pełna podziwu Ciebie naprawdę.Myślę ze młodzi ludzie powinni brać z Ciebie przykład naprawdę:)Pozdrawiam Buziaczki:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ludzie, możecie pisać komentarze..obraźliwe, wyzywające ale co wam to da? świadczy tylko o tym że w wieku 24 czy ilu zachowujecie się kompletnie jak dzieci a ta dziewczyna na pewno sie nimi nie przejmuje :) owszem na pewno dotyka ją że ludzie, Polacy potrafią być tak zazdrośni że aż bezczelni ale nikt nie będzie się zastanawiał nad chodź jednym takim człowieczkiem co siedzi sobie za monitorem i pisze coś- niepotrzebne. Dziewczyna stała się znana, ludzie szaleją.. nie którzy się podlizują a inni wyżywają.. i tak do niczego to nie doprowadzi ale trzeba się liczyć z tym że tacy są ludzie na tym świecie i tak na prawdę są żałośni bo pisząc anonimowe nicki i wyrażając się chcą Tylko Olu Cię jakoś zranić, upokorzyć natomiast dzieje się to na odwrót bo w twarz tego Ci nie wyznają. Dla mnie w ogóle to jest zaśmiecanie miejsca w komentarzach u Ciebie i nawet na świecie :) nie będzie się nikt przejmował jakimś "metorem" czy jak się inaczej nazwał jak dla mnie nawet to nie jest śmieszne ani mądre.. a ludzi cofają się do epoki kamienia łupanego skoro tak prymitywnie "walczą" o jakąś głupią nagrodę bloga żeby chodź przez marne 5 min być znanym, sławnym nawet nie potrafią godnie przegrać czegoś. Tak się zastanawiam po co to pisać Tobie ale zapewne sama dobrze wiesz to wszystko chodź napisanie tego było mi jakoś potrzebne, żebyś wiedziała że Ty będziesz kimś, dobrym człowiekiem a oni będą nikim :) i chodź mam 15 lat to tak sadzę. Zapewne powstaną potem komentarze na mój temat że druga gówniara się wypowiada na ten temat, będą wyrywać mi słówka i spróbują pokazać że jestem na takie rzeczy "za głupia", "za mała" lecz odrazu pisze, ze jest to nie zbędne bo ja mam swoje zdanie na swój temat i dobrze wiem ile jestem warta. A Ty Olu się trzymaj ;) heh.. warto było wejść na Twojego bloga.. może coś mnie też nauczyło? :) powodzenia i trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na mojego Bloga easycash.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. czy można wiedzieć na co Twój tatuś zmarł??

    OdpowiedzUsuń
  20. brawo zoska gratuluje wnikliwej analizy i interpretacji :P panienka ktora pisze tego bloga ma na imie patrycja a nie ola buahahahah widze ze jednak nie stala sie tak slawna jak piszesz skoro nawet do ciebie nie dotarlo jak ma na imie muahahahanie ma co roztrasac panna wziela na litosc i koniec, nie ma ty blogu nic innego co mogloby miec jakakolwiek wartosca dzieci neostrady szaleja i jak piszesz "zazdroszcza", czego pytam??? bloga na niskim poziomie czy ojca ktory moze stac sie przyczyna takiej zazdrosci

    OdpowiedzUsuń
  21. znajoma mi powiedziala o tym blogufaktycznie zalosne, jak mozna z tragedii zrobic temat publiczny i jeszcze do konkursu sie zglosic :/dziewczynko do pedagoga szkolnego trzeba bylo isc a nie bloga pisac

    OdpowiedzUsuń
  22. taaa i piszmy blogi o rodzinnych tragediach, wywlekajmy caly swoj bol na forum dyskusji publicznej i narazajmy sie na komentarze ktore bolagodne podziwu naprawde

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne.Blogolotek judymoody.ble.pl NAGRODY

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepraszam Patrycja;) jestem tylko człowiekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczą dziewczynie która wygrała jakąs nagrode, brawo , nawet nie umiesz czytać co pisze wiec do Ciebie nic nie dotarło co napisalam... a jeżeli tak Cię boli ten "załosny" blog to an niego nie wchodz ;] proste.Nie bede odp już bo nie ma to najmniejszego sensu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czyam twojego bloga kilka dni...Bardzo imponuje mi twoja postawa...Mnie tydzień temu zamrł dziadek - tak, wiem, to nie yo samo co ojciec, ale jednak to boli... chociaz w jedej "cząsteczce' rozumiem twój ból... trzymaj się ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. napisz o tym bloga mozesz wygrasz za rok

    OdpowiedzUsuń
  28. no co kazdy niepochlebny komentarz tutaj jest kwitowany przez zafascynowanych ze to "zazdrosc" - poczytaj zanim sie wypowiesz

    OdpowiedzUsuń
  29. jakby rezyserowi umarl ojciec to bys pewnie chetniej do kina poszedl buahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  30. łaaaaaaaaa niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  31. ten blog jest zenujacy a nie piekny

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam na shyle.gu.ma organizowany jest tam konkurs na naj bloga zimy 2008/2009. Przepraszam za spam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ej helloł dziewczynko zastanow sie co ty piszesz jak jej tata umarl to myslisz ze to jest takie cudowne?nie zycze nawet tobie by ktos umarl ci bliski więec miej szacunek do innych bo ona sie do ciebie nie czepia moj tata tez zmarł :(:(:((:( i co z tego tez bedziesz sie cieszyc??nie chce cie obrazic ale jjej tez nie obrazaj bo smierc to nie powod do cieszenia się!!!!Fakt Patrycja chyba chciala zgarnac tylko nagrode bo pozniej piszesz o czyms innym ale to nie moja sprawa i wcale Ci nie zazdroszcze :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Ludzie czy zazdrość was aż tak mocno zrzerA????dobrze ze sie odwazyla napisac o tym ale fakt faktem nie powinna sie zglaszac bo to naprawde wyglada ze chodzilo tylko o nagrode...:/

    OdpowiedzUsuń
  35. jaja zazdrosc??wycieczka - nie jest az tak nieosiagalna, mozna kupic w biurze podrozyblog - widzialam lepsze, te nie poraza grafika ani tresciawygrana - nie w ten sposob, wiec czego zazdroscic tez nie ma, litosc nie jest godna zazdroszczeniasytuacja rodzinna - no nie pozazdroscic raczejwiec jaka zazdrosc??

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny opis notatki. Dziękuje Ci za to :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Weź mamusię pod pachę i idźcie do psychologa ... ta wygrana ośmieszyła cały ten konkurs, a Was poniżyła. Żenada. Nagroda z litości....wstyd by mi było.

    OdpowiedzUsuń
  38. baxima@onet.eu24 lutego 2009 11:26

    Przeczytałam twojego bloga od początku.Zastanawiam się jak to jest życ bez tatay. Ja bym nie umiała. I najszczersze gratulacje za nagrody :)). Myślę że życie bez taty nie różni się bardziej od tego z nim. Pod naszym względem może tak ale pod Jego napewno nie. Siedzi gdzieś przy Tobie na ulubionym fotelu czy gdzie indziej. Zastanawiam się jak możesz [mogłaś] pisac takie spokojne notki o tym jak leżał w spiączce lub o jego pogrzebie.Jesteś poprstu twarda... Nie powiem.Wielki szacunek mam dl Ciebie.Pozdrawiam ;)Helenawww.andmakemeill.blog.onet.plps. nie uwierzysz ale mój kod wertfikaccyjny to :3ta6ta o.O

    OdpowiedzUsuń
  39. dokladnie, zgadzam sie z tym co piszeszmamusia podobno jest psychologiem czy pedagogiem, gdzies tu przeczytalam, bo probowalam doszukac sie sensu w tym blogu :/ jesli jest pedagogiem mogla pomoc wlasnemu dziecku z dramatem jaki pewnie przezywa po smierci ojca, ale widocznie nie umiala to dziecko zaczelo pisac blogazostala wypaczona idea konkursu i dziewczyna osmieszyla siebie i matke, placzliwa gowniara, ktora ze smierci wlasnego ojca zrobila wielkie halowstyd - to jedno slowo, mnie byloby wstyd dzielic sie rodzinnym dramatem w ten sposob na blogu, dodawac zdjecie i wszelkie szczegoly :/totalna zenadai tylko takie same glupie gowniary jak ona spamuja tutaj reklamujac swoje blogaski i zapraszajac do konkursikow :/

    OdpowiedzUsuń
  40. jasne ze sie nie rozni. tylko ze go nie ma. poza tym niczym sie nie rozni.zenada. ten blog to jedna wielka zenada.

    OdpowiedzUsuń
  41. spojrzalem wlasnie kilka wpisow w dolLASKA!!! JAKA TY JESTES ZALOSNA!!! "jeszcze kilka dni mozecie glosowac na mojego bloga, pomozcie mi zawalczyc o pierwsze miejce"ja pier.do.le jaka bezczelnosc!! nie dosc ze smierc wlasnego ojca upublicznila w necie to jeszcze blaga o glosy zeby wygrac!!! NA SMIERCI WLASNEGO OJCA ZBIERA KOMENTARZE!!!! LITOSC TO JEDYNE CO SPRAWILO ZE WYGRALAS GLUPIA GOWNIARO!!faktycznie bierz mamusie i do psychologa bo taki ekshibicjonizm emocjonalny osmieszyl was obiezalosne jest to ze wygralas, naprawde, nie pisze tego z zazdrosci, ale taka jest prawda!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Cześć .Przeżyłam podobną do Ciebie historię i bardzo dobrze wiem, co czujesz. Twój blog dał mi wiele do myślenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. A może skomentujesz też coś na moim blogu? (pytam poważnie)http://meteor51.wordpress.com/Cierpię na brak krytyki.

    OdpowiedzUsuń
  44. Na wstępnie chciałabym ci pogratulować wygranej. Zasłużyłaś na ten tytuł.Szczerze mówiąc nie wiem od czego zacząć... Trafiłam na twojego bloga dzisiaj, przed chwilą i przeczytałam go jednym tchem. Pięknie piszesz, na prawdę.Podziwiam cię przede wszystkim za to, że się nie poddałaś, że znalazłaś siłę na to, by żyć dalej i nie załamywać się. Nie wiem co czułaś, ale domyślam się jak było ci ciężko i na prawdę jestem pełna podziwu dla ciebie. Myślę, że gdyby twój tata żył byłby dumny z ciebie, chociaż nie, na pewno jest dumny! Jestem pewna, że gdyby tylko mógł przytuliłby cię i powiedział, że cieszy się, że ma taką córkę. Mam nadzieję, że kiedyś, gdy już będę dorosła... Że będę mieć taką córkę jak ty. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  45. Załosna notka, załosna Ty. Taka jesteś nieszczęśliwa? Ludzie przezywają gorsze tragedie i tego nie upubliczniają, a Ty widać lubisz się użalać nad sobą. Biedny Twój tata, myslisz że jest z Ciebie dumny? Nie sądzę. Jakiś chwyt marketimgowy? Dziecko co Ty wiesz o filozofii? Te wypociny nie przypominają nawet w najmniejszym stopniu filozofii. Wyjdz na zewnątrz, dookola CIebie też są ludzie, z większymi problemami. Ale jasne, w końcu lepiej jest użalać się nad sobą. To znacznie przyjemniejsze? Wstydzę sie ze mamy tak nikczemnych ludzi jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj biedna poszkodowana dziewczynka, coś mi się zdaje ze ubarwiasz sobie swoje życie, oczywiscie w tym negatywnym znaczeniu. mama wiecznie zła, a biedna patrycja nie potrafi sobie z niczym poradzic. Zenujące. ja tego nie lykam. Twoj tata przewraca sie w grobie. Jak mozesz?!

    OdpowiedzUsuń
  47. chwyt marketingowy a to dobre muahahahah :D dobrze powiedziane - kiedys wrazenie robly blogi o chorych dzieciach teraz ewolucja tematu przyniosla chorego ojca i gowi.a.re ktora smiala o tym napisc publicznie, zglosic sie do konkursu i ZEBRAC o glosy popracia

    OdpowiedzUsuń
  48. wstyd mi za ciebie laskajestes tak zalosna ze trudno to okreslicna twoim miejscu skasowalabym bloga i przestala robic szum

    OdpowiedzUsuń
  49. jakbyś dokładnie czytał to wiedziałbyś kim jest ,a to jest dowód na to ,że nie macie pojęcia o przesłaniu tego bloga WSTYD to mozna powiedzieć o was mali ludzie

    OdpowiedzUsuń
  50. blog ktory istnieje 4 miesiace i jest tak kompletnie pozbawiony sensu i tresci jak ten nie zasluguje na nagrodea ty nie zaslugujesz na litosc ktora przyniosla ci te wszystkie glosy

    OdpowiedzUsuń
  51. przeslanie bloga jest jasne - napisac pare smutow zeby sie publika podniecila i zaglosowala przy okazji sie litujacpoczytaj idio.to wpisy poprzednie - laska pisze ze prosi o glosy - ZENADA- chce wygrac na smierci ojca - wstyd wstyd wstyd, mogla pisac bloga jak jej to pomaga, jak wlasna matka pedagog nie umiala jej pomoc, ale zglaszac sie do konkursu i ZEBRAC o glosy??? smutne

    OdpowiedzUsuń
  52. kamilka889@amorki.pl25 lutego 2009 03:03

    Hej gratuluje świewtnego bloiga jest taki że chwyta za serce zainspirowałaśmnie do tego bym teżzaczeła pisać i uważam że to super sprawa zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  53. alekwlaz@op.pl25 lutego 2009 04:12

    Twój blog jest świetmy bo mówui o tak wielkiej miłości do drugiego człowieka!!Twój tata na pewno jest z Ciebie bardzo dumny!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo smutne. Widać poziom tego konkursu zszedł całkiem na psy. A ta mała będzie żałować za kilka lat tego jak się ośmieszyła. Klaskają tu tylko dzieci i nastolatki spamujące ..... zerowy poziom bloga. Żal mi jej.

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję żenady roku. Nie ma tu nic wartościowego, tylko gra na ludzkich uczuciach ..... jurorzy ośmieszyli się tak samo, jak ta biedna dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  56. zerowy poziom to jest raczej twój i niestety takie durne komentarze piszą głównie małolaty do których sądzę ty też się zaliczasz nikt na silę nie każe tego czytac

    OdpowiedzUsuń
  57. a co miała napisać "wiecie zgłosiłam się do konkursu, ale nie głosujcie na mnie przypadkiem!" ? na większości blogów, które brały udział w konkursie pojawiały się przypomnienia o możliwości głosowania...

    OdpowiedzUsuń
  58. ale na wiekoszosci blogow sie nie opisuje smierci wlasnego ojca :/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja bym takich rzeczy nie umieszczała w sieci... żal totalny!

    OdpowiedzUsuń
  60. dokladnie - klaskaja dzieci i spamujace go.wniarz.e od blogaskow :/ blog jest zenujacy, autorka na pewno pozaluje ze sie osmieszyla, bo tragedii rodzinnych sie nie naglasnia i nie przedstawia publicea ty czlowieku z 1 w podpisie - moze cie podnieca taka pisanina wiec zrob swoj wlasny konkurs i zapros tak dzieciaki z blogami opisujacymi smierc rodzicow - bedziesz wtedy przydzielal zaszczyty; ogolnopolski konkurs ma wylonic NAJLEPSZEGO bloga a nie tego ktory najbardziej zasluguje na litosc

    OdpowiedzUsuń
  61. super sprawa opisc smierc ojce naprawde

    OdpowiedzUsuń
  62. tylko ze jurorom to az tak bardzo nie zaszkodzi jak temu dzieckuzal mi jej, bo chciala sie pozalic, moze nie umiala inaczej, a pozniej sie wkrecila w rywalizacje i zebrala o glosy pod kazdym wpisem

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratulacje ^^ :*Pozdrowianie od calej rodziny Grzelków z Olsztyna.P.S.Zaintrygowalo mnie szczególnie jedno zdanie z ostantiego wpisu.Fizyka i filozfia to nies różne światy. Bardzo sie zazębiają, szczególnie w teori względności Einsteina, który poniekąd uważany jest za filozofa.

    OdpowiedzUsuń
  64. P.S.2Nie słuchaj tych frustratów... nie wiedza o czym mowią...(chodzi oczywiście o ta całą "konstruktywna" krytyke)

    OdpowiedzUsuń
  65. oczywiscie, jestesmy frustratami - my wszyscy ktorzy uwazamy ze pisanie o swojej rodzinne tragedii w necie i zebranie o komentarze jest zalosnetak, my frustraci

    OdpowiedzUsuń
  66. ona na pewno ma o tym zajebi.ste pojecie

    OdpowiedzUsuń
  67. aha, czyli blog poświęcony ojcu. i jeśli o nie piszesz, na siłę starasz się filozofować, choć nie wiesz nawet na czym to polega.jury chyba się pomyliło.

    OdpowiedzUsuń
  68. Może i nie mam prawa tak mówić, ale chyba wiem co czujesz Ty i Twoja Mama. Mój Tata zmarł we wrześniu ubiegłego roku. Mam 15 lat. Mojej Mamie czasem też łamie się głos i mnie wtedy też przechodzi ochota na wszystko. Czasem płaczę nadal, gdy znajdę na strychu jakąś zabłąkaną Tatową skarpetkę (straszny był z niego bałaganiarz :p) Ciężko jest, choć jak miałoby być inaczej? Ale rozmawiam z Mamą i Siostrami. Czasem też z Tatą ;)Wiem, że patrzy na nas i czuwa. Życzę Tobie i Twojej Mamie szczęścia, sił i ufności.Gratuluje także wygranej w konkursie. Według mnie w pełni na to zasłużyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  69. Jasne nawrzucajcie jej. Miala czelnosc napisac bloga o tym co czuje. Przeciez to obrzydliwe! Nie taka jest definicja blogow. Ba i na dodatek dostala tytul blogerki roku. Phi sam napisalbym 10 razy lepszego bloga. Czemu tego nie zrobilem? Zanim cos sie napisze dobrze uzyc mozgu.

    OdpowiedzUsuń
  70. Twoje słowa są piękne.Twój blog czyta się tak fantastycznie, że nie dziwię się, że dostałaś te wyróżnienia.Trzymaj tak dalej.!Masz cudowna duszę!!

    OdpowiedzUsuń
  71. widac o właściwe użycie mózgu nie ma co GRATULACJE KOLEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  72. zalosna smutna dziewczynko... zglosilas swojego blogaska wygralas ludzie po tobie teraz jada jak po burej su.ce i po chu.j ci to?ktos kto wczesniej napisal ze mamusie pod pache i do psychologa

    OdpowiedzUsuń
  73. kubus a ty co rodzine promujesz na tym blogu czy co??? muahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  74. Olu , Toba najprawdopodobniej kieruje zazdrosc..Zazdroscisz Kosiarce "sławy" ..Znam ja..? dobrze;] i ciesze sie ze przez ta nagrode nie stala sie taka "super laska" tylko jest nadal "normalna". <3.

    OdpowiedzUsuń
  75. buahahahahana pewno zazdrosc na pewno :Dbloga nie mam, ojciec zyje, w tunezji bylam trzy razy, skuter mam, wiec nie musialam wygrac, laptopa tak samona pewno zazdrosc - bo grafika bloga jest zaj.ebista, tresc gleboka, no normalnie szal, filozofia daje po oczach, widze ze tez duzo osob wpisuje komentarze - zazdroszcze naprawde poza tym tez bym chciala zeby ludzie z litosci mi dawali rozne fanty wiec zazdrosc mnie zzerabuahahahaha naprawde :D uwielbiam te komentarze - jak tylko kto wpisze cos innego niz kondolencje to ZAZDROSCIglupia panno - dla mnie jest to zalozne i akurat przez tydzien bede miala tego bloga jako numer jeden w rozmowach, bo to sie nie zdarza czesto ze by doceniach takie wynurzenia, zwykle trzeba sie pokazac w w faktach tvn zeby litosc wzbudzic ;D ale czasy sie zmieniaja jak widacrozeslalalam linka po znajomych bo nie kazdy jest na biezaco z tym dennym konkurskiem onetu i sa tacy ktorym sie podoba ta pisanina wiec pewnie cos w tym jestnawet na zajeciach cwiczeniowiec z nami analizowal ten "fenomen", wiec faktycznie laska jest slawnaZAZDROSZCZE

    OdpowiedzUsuń
  76. Blog jest do wyrazania emocji,a jak by chciała to nagłaśniać to jest ode tego co innego! Durny człowieku!

    OdpowiedzUsuń
  77. nie podoba się to nie wchodz. Proste!

    OdpowiedzUsuń
  78. fizyka... tak. pokochajmy fizykę. Pokochajmy ludzi, którzy oddziałowują na siebie nawzajem. A smutek? Przejdzie. Na pewno. ;))[rzeczywistosc-nie-istnieje]

    OdpowiedzUsuń
  79. tak mi przykro z powoduśmierci twojego taty..Tak bardzo, że czytająctwoje notki popłakałam się..demestie.blog.onet.pl Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  80. durna dziewczynko - znasz sile napedowa internetu?? jak mozna prosic o komentarze jeszcze w takiej sytuacji??????

    OdpowiedzUsuń
  81. nie da sie nie wejsc bo onet je.bie po oczach banerem

    OdpowiedzUsuń
  82. A ja na twoim miejscu drogi marku nie wchodziła bym na tego bloga i wypisywała takich durnych komentarzy. A autorce bloga życze powodzenia i kolejnych pięknych notatek!

    OdpowiedzUsuń
  83. Rany, nie zauważyłes ze każdy tak pisze i autorka tego bloga miała pełne prawo tez tak zrobic. Czepiacie się!

    OdpowiedzUsuń
  84. jak popracuje nad stylem i przestanie grac na litosc moze cos z tego bedzie

    OdpowiedzUsuń
  85. Powtarzasz sie. Nie wystarczyło napisac 1 komentarza, albo w ogole nie pisac? bo jak bluźnic na kogos to trzeba przynajmnie 15 napisać prawda? ;/

    OdpowiedzUsuń
  86. ALE NIE KAZDY DO CHOLERY PISZE O SMIERCI WLASNEGO OJCA!!! I ZEBRA O GLOSY ZEBY WYGRAC WYCIECZKE!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. to zamknij oczy, albo nie wchodz na onet!

    OdpowiedzUsuń
  88. Tvn naglosnil sprawe na wlasnym podworku kazdy moze wejsc i sie wypowiedziec nikt nie bedzie sledzil na biezaco wpisow tej glupitkiej dziewczynki ale wypowiedziec sie mozna

    OdpowiedzUsuń
  89. znasz ty dziecko znaczenie slowa bluznic?

    OdpowiedzUsuń
  90. Ale to juz jest jej indywidualna sprawa. I nic wam do tego!

    OdpowiedzUsuń
  91. A wlasnie ze ja sledze na bierząco wpisy Patrycji :). A ty moze nie osądzaj luidzi nie znajac ich, bo tak jest najlepiej prawda? :////

    OdpowiedzUsuń
  92. Dziecko! znam i uważam ze jest ono odpowiednie do tej sytuacji!

    OdpowiedzUsuń
  93. no jasneto normalna sprawarobic uzytek ze smierci wlasnego ojcato byl jej indywidualny ojciec i moze robic posmiewisko z niego - bo juz umarl to mu jeden chu.j i z siebie - przeciez to siec mozna wszystko

    OdpowiedzUsuń
  94. no to super ze sledzic bo trzeba byc naprawde skrzywionym zeby widzic tu cos ciekawegonie trzeba jej znac zeby stwierdzic ze jest glupiutka - jak sie to czyta to jednoznacznie wynika

    OdpowiedzUsuń
  95. głupiutki to jestes dziecino ty ja jestem bardzo duzo starsza i jest mi żal że tak młodzież nam rosnie PRZYKRE I ŻAŁOSNE

    OdpowiedzUsuń
  96. no wlasnie starych ludzi podniecaja takie ckliwe historie buahahaha

    OdpowiedzUsuń
  97. radzę autorce żeby przeczytała to co napisała za jakieś 5 lat ;) może nie będzie bardzo boleć i aż tak bardzo razić infantylność. mnie tylko zastanawia co ci strzeliło do głowy żeby pisać bloga o śmierci rodzica? nie wydaje mi się, żeby pisanie o tym co czujesz w internecie było oczyszczające. nie wiem który tekst waszym zdaniem jest najbardziej żenujący :D podoba mi się to po prawej "o mnie":"Patrycja K.(...)Przetrwała 14 okrążeń Ziemii wokół Słońca."to chyba jedyna rzecz, której można pogratulować :) robi wrażenie.coż za poezja! emocje!zaraz się posikam ze śmiechu :D:Dps. "Pozostaw ślad swojego istnienia..." też daje radę x) łaha

    OdpowiedzUsuń
  98. mnie rozwala "fizyki i filozofia ^^" ;D

    OdpowiedzUsuń
  99. u ciebie nie da się komentować jeśli np nie ma się maila.

    OdpowiedzUsuń
  100. Opis na blogu o własnym ojcu to robienie pośmiewiska? śmieszna jestes!

    OdpowiedzUsuń
  101. czy ty w ogole posiadasz wrazliwosc ludzką? czy tylko zadumienie?

    OdpowiedzUsuń
  102. to pisz tego bloga skoro uważasz ze zrobiłbys to lepiej. jesli wygrasz nagrode bloga 2009 to wtedy podagamy!

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja się przyczepię oddziaływań międzycząsteczkowych. Ludzie ze sobą oddziałują molekularnie! Przez dotyk np. I nie pier dol mi tu farmazonów o filozofii, bo co ty możesz o niej wiedzieć? Filozofia jest nauką, a nie dumaniem na blogu. Powiedz mi, Patrysiu - przeczytałaś chociaż jakąś książkę filozofa? Seneki, Platona... Nie, jestem tego pewna.

    OdpowiedzUsuń
  104. Ślicne naprawdę śpliczne wpisy. Znam wiele Patrycji ale ty jesteś najcudowniejszą córką swojego ojca.

    OdpowiedzUsuń
  105. ~nie nawidze cie zulu28 lutego 2009 05:40

    Hej ja jestem zdrowyw i cie nie znam wiec mowie ze blog jest glubi and BARDZO GLUPI!

    OdpowiedzUsuń
  106. Ludzie dajcie jej spokój !!!!!!!!!Jak chce to niech piszę co się stało z jej tatą itd.A co do blogu bardzo fajny i gratuluję nagród ;]Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  107. matko !!! Nigdy nie widziałam żeby ktoś był aż tak zazdrosny ...nie obrażaj jej tylko dlatego że przegrałaś trochę honoru !!!Przez taki wpis robisz z siebie biedną pokrzywdzoną dziewczynkę która jest po prostu zazdrosna !!!Pati brawa za blog ;***

    OdpowiedzUsuń
  108. jest miłość i wszyscy widzą jak ta rodzina się kocha.. bardzo podziwiam ciebie :) Podoba mi się ten blog i szczerze jak czytałam artykuł w "dziewczynie" wielokrotnie się rozpłakałam :)) Pozdrawiam :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  109. wlasnie ogladam cie w telewizji.mam 29 lat i na imie ewa,jestes swietttna dziewczyna.moj tata zmarl na raka w 2007 roku. ja mieszkam w londynie od 9 lat i caly czas mysle ze moglam z nim wiecej czasu spedzac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jestem wroclawianka, polecam wroclaw na studia.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. hmmmm...weszłam tutaj w trakcie oglądania twojego wywiadu z dorotą wellman i naprawde jestem dla ciebie pełna podziwu. ja po rozwodzie moich rodziców zczęłam pisać wiersze na początku były one smutne ale wyrażały moje emocje teraz pisze coraz więcej też tego spróbuj naprawde pomaga ;pp gorące całusy;******

    OdpowiedzUsuń
  111. ogladałam program z toba tvn style i poszukałam tego bloga jestes wspaniałą osobą naprawde wywarłas na mnie ogromne wrazenie szacunek i podziw dla twojej osoby pozdrawiam jestes wielka zycze tobie i twojej rodzinie wszystkiego co najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  112. ogladałam program z toba tvn style i poszukałam tego bloga jestes wspaniałą osobą naprawde wywarłas na mnie ogromne wrazenie szacunek i podziw dla twojej osoby pozdrawiam jestes wielka zycze tobie i twojej rodzinie wszystkiego co najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  113. twoj blog jest bardzo pouczajacy ogoladalam ciw w tvn style kiedy tak opowiadlas az sie lezka w oku zakrecilaaa :(ale zycie takie jest pozdrawiaaam

    OdpowiedzUsuń
  114. 4 lata temu umarł mój dziadek,był to pierwszy pogrzeb w moim życiu.Nie było mnie wtedy w domu gdy umierał,byłam u siostry na noc.Pewnego dnia przyjechała ciocia cała we łzach i ja wiedziałam,że coś jest nie tak.Czułam,że czeka mnie coś przykrego:(.Kiedy zobaczyłam rodziców to już wiedziałam,że jest coś z dziadkiem i zapytałam:dziadek nie żyje prawda?Popłakaliśmy się wszyscy.Przecież to się musiało się stać,był chory na cukrzyce.Ale nie przypuszczałam,że to był mój ostatni pocałunek w życiu.Ja również nie płakałam na pogrzebie,gdyż nie chciałam by go serce bolało.Jednak rozmawiam z nim wieczorami i czasem się popłacze. Najlepsze jest to,że jest tam w niebie i już nie cierpi....Wiem,że tam gdzieś daleko robi to co lubił:łowi rybki:))))))Teraz ludzie tracą bliskich i dzięki twojemu blogowi zagoją chociaż część rany w sercu...

    OdpowiedzUsuń
  115. Powiem Ci,że czytając twoje notki poleciały mi łzy.Widziałam Cię w telewizji i w sposób jaki się wypowiadałaś był naprawdę dojrzały i rozsądny. Musisz być niezwykle silną osobą,która potrafi radzić sobie z przeciwnościami losu. Dla swojej mamy jesteś podporą jak i dla wielu ludzi,którzy dzięki Tobie zmienili swoje życie. Życzę Ci powodzenia na pewno będę Cię często odwiedzała.Jeżeli masz ochotę to napisz do mnie karolinam23@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. jesteś fantastyczna! masz tyle energii w sobie, podziwiam ciebie i twoją mamę...trzymajcie się mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  117. Że co słucham ?! ...,, Miłości nie ma'' ?!Kur..de.. jak nie znalazłeś miłosci to tak nie mów...A ta dziewczyna jest bardzo dojżała i jestem dumna ze w polsce są jeszcze tacy ludzi którzy kochają i chcą być kochani...Myśle ze to bardzo piękne ze piszesz do swojego taty na blogu,jestem całkowicie ,,za'' :)Widze że bardzo kochałaś swojego tate... To bardzo piękne :)Nawet nie wiesz, jak ludzi reagują jak to czytają ..Ja, przyznam sie - płakałam...

    OdpowiedzUsuń
  118. aguss1198@op.pl6 sierpnia 2009 14:58

    Supeer Blog. ! Oglądałam cie TVN STYLE. tez założyłam dzis bloga . Dzieki tobie . ! Ja meszkam w Oleśnicy koło Wrocławia.Zreszta wejdz na mojego bloga:mojarodzinka2009.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Widziałam Cię w telewizji .... Byłaś bardzo dzielna jak rozmawiałaś o swoim Ojcu! Wzruszyło mnie to jak opowiadasz o ni m. Trzymaj się!!! Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Obejrzałam dzisiaj program "Ten jeden dzień" z Toba w roli głownej ;) Podziwiam Cie. Ja chyba nie miałam bym odwagi w taki sposob wyrazac swoje uczucia. Podziwiam także Twoja elokwencje ;P Gdy tylko wrocisz i znow rozpoczniesz pisanie bloga ta str. stanie sie moja lektura obowiazkowa ;) Miedzy mna a moim tata nie ma takiej wiezi jak miedzy Toba a Panem Mariuszem, ale chyba mi to az tak bardzo mimo wszystko nie przeszkadza.Niech Twoj tata na zawsze pozostanie w Twoim sercu ;)Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  121. bardzo ci współczuje ze stracilas tate w tak młodym wieku oglądałam dzis program z twoim udzialem i wiem ze jestes bardzo dzielna dziewczyna mam córke w twoim wieku ,ale nie sądze zeby byla tak dojrzala jak ty masz racje tak malo czasu poswiecamy rodzinie a ludzie tak szybko odchodza ze nie zdarzymy im wszystkiego powiedziec a pozniej jest juz za pózno trzymaj sie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  122. Witaj Patrycjo .Widziałam Cię w telewizji... wzruszyła mnie Twoja historia .Jesteś bardzo dojrzałą i mądrą dziewczynką ...Twój tat napewno jest z Ciebie dumny . Przeczytałam wszystkie wpisy i mogę powiedzieć , że jestem pod wrażeniem .....Twoja historia może pouczyć każdego człowieka.Ci , którzy mówią o Tobie i o Twojej histroi złe słowa , mówią to dlatego , że nie doświadczyli tego na swojej skórze , co Ty przeszłaś.Trzymaj się .Kasia , 13 lat .Gliwice .PS Pozdrów mamę. ;*

    OdpowiedzUsuń
  123. cześ bardzo ci współczuje,twój blog jest bardzo fajny widzialam cie w teelewizjiniemartw sie glowa do gora

    OdpowiedzUsuń
  124. Hej widziałam cie w telewizji ;)Byłam ciekawa no to weszłam :)współczje Ci ale to wszytko jest piękne jak mówisz o swoim ojcu i w ogoóle doceniam Cię

    OdpowiedzUsuń
  125. Babo! Weź Ty się zastanów co mówisz,zazdrośc to brzydka cecha!:P:P Ja odwiedziłam 1 raz tego blogu po programie ,,ten jeden dzien" jest naprawde fajny a ty Olu nigdy nie osiagniesz tyle co włascicielka bloga!

    OdpowiedzUsuń