poniedziałek, 9 lutego 2009

Brak tytułu

Hej:) Właśnie zostałam bardzo mile zaskoczona, bo są ludzie, którzy zrozumieli prawdziwe przesłanie tego bloga. Tak jak napisał o mnie pewien bardzo sympatyczny mężczyzna mój tata jest moim idolem a mój blog jest sposobem na rozmowe z nim, która może niektóre osoby bardzo wielu rzeczy nauczyć. Bardzo podoba mi się pana blog i bardzo zaszokował mnie pański "zasób słownictwa" które jest tak wspaniale używane:)
http://krzysztofsawera.blog.onet.pl
Zapraszam bardzo na blog, który pokazał mi moje zalety:)
Jest mi jednak bardzo przykro, że piszecie mi komentarze typu" Komercja, szmira i bezwartościowy 3miesięczny bloczek". Oczywiście jak każdy z blogerów chciałam wygrać, ale nie to było na pierwszym miejscu. Na pierwszym miejscu było moje życie. "Proste a a zarazem skomplikowane".
Jeszcze raz dziękuje;*
Kocham:***

45 komentarzy:

  1. jedziesz na Galę ? ;) fajnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow notatka z 19 stycznia u Pana Krzysztofa Sawery jest cała o Twoim Blogu !!!!!!!! I ile osób tam się podpisuje, że na Ciebie też zagłosuje. Widzisz Mała, ile ty serc poruszyłaś!!!!! Gratuluję!!! I dziękuję Ci, że tak wiele mi uświadomiłaś i mogłam przeczytać Twojego Bloga...dzięki:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. No bo to komercja, naciągana w dodatku, a kto to Nefer czy Sawera ... nikt ich nie zna.Przeczytałam komentarze pod poprzednim wpisem i ludzie mają rację.Prawda jest taka, że nie należy Ci się ta nagroda ... chyba już nie mieli spośród kogo wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słuchaj tych komentarzy, w których jesteś tak krytykowana. Masz duże serce. Potrafisz sobie radzić. Ci ludzie są tylko zazdrośni, że to nie Oni wygrali. To co tu piszesz jest piękne. Życzę Ci jak najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słuchaj ich:* jesteś świetna:8 gratuluje:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ogromne, ale Ci zazdroszczą, jak widać, ale zawsze tak jest jak ktos odniesie SUKCES, to zaraz cała masa bezbarwnych szaraczków mu to wypomina :) Ale nie przejmuj się, nagroda Ci się należała, przecież tyle ludzi na Ciebie głosowało! SUPER!!!! gratulecje!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokonałaś tak wielu kandydatów! Gratuluję! Należało Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i nie przejmuj się negatywnymi komentarzami ja też ich dzisiaj(a właściwie to już wczoraj ,bo już po24)dostałam sporo ale to ponoć tak zawsze jest ,nawet Bóg wszystkim nie dogodzi co dopiero takie robaczki jak my,ale to my spotkamy się na gali.Do czwartku już nie daleko będzie co ma być ale cała ta historia z konkursem dała mi już tyle radości że nigdy jej nie zapomnę i zawsze będę wdzięczna Bogu i ludziom dzięki,którym się wydarzyła i niech sobie piszą co chcą ta cała radość już jest nasza.Wierszyk dla Ciebie. Ja nie umieram. 2006.Oława. Ja nie umieram ja odchodzęBo przyszedł mój czasAle tam dokąd idę nie mogę zabrać wasCi co przede mną odeszliPrzyszli po mnieJak przyjdzie wasz czastJa przyjdę po was.(mój wierszyk dla ciebie ,pogadamy na gali)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i nie przejmuj się negatywnymi komentarzami ja też ich dzisiaj(a właściwie to już wczoraj ,bo już po24)dostałam sporo ale to ponoć tak zawsze jest ,nawet Bóg wszystkim nie dogodzi co dopiero takie robaczki jak my,ale to my spotkamy się na gali.Do czwartku już nie daleko będzie co ma być ale cała ta historia z konkursem dała mi już tyle radości że nigdy jej nie zapomnę i zawsze będę wdzięczna Bogu i ludziom dzięki,którym się wydarzyła i niech sobie piszą co chcą ta cała radość już jest nasza.Wierszyk dla Ciebie. Ja nie umieram. 2006.Oława. Ja nie umieram ja odchodzęBo przyszedł mój czasAle tam dokąd idę nie mogę zabrać wasCi co przede mną odeszliPrzyszli po mnieJak przyjdzie wasz czastJa przyjdę po was.(mój wierszyk dla ciebie ,pogadamy na gali)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie umieram. 2006.Oława. Ja nie umieram ja odchodzęBo przyszedł mój czasAle tam dokąd idę nie mogę zabrać wasCi co przede mną odeszliPrzyszli po mnieJak przyjdzie wasz czasJa przyjdę po was.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tam nasze złośliwe komentarze,zobacz u Pani Szynyszyn i bierz przykład ,wcale się nimi nie przejmuje.Ja też, mam nawet ubaw i dziwię się, że się ludziom chce takie komentarze pisać albo mi się coś podoba albo nie ale poco miałabym tracić swój czas i energię .Ja tam jestem pozytywnie nastawiona nawet do swoich przeciwników.Do zobaczenia w czwartek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podzielam zdanie mojej poprzedniczki i też mam ubaw z negatywnych komentarzy :) TY wygrałaś, TY jedziesz na GALĘ i TOBIE należą się WIELKIE GRATULACJE MAŁA ;);)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żal mi Was ... już wielka pani rymowanka z Oławy Cię wspiera, za chwilkę Majteczki przylecą, potem może hania co jej już nie ma.... wszyscy jesteś na jedno kopyto i na litości budujecie swe sukcesy. Wstyd. Nic tylko się schować pod stół za takie zwycięstwo. Tatuś nie byłby z Ciebie dumny, oj nie dziewczynko. A Onet i Jury się skompromitowali wyjątkowo w tym roku.Bawcie się dobrze na Balu Litości dla pokrzywdzonych, a nie na Balu Blog Roku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeciez to najmniejsza wina autorki bloga ze wygrała. Martwi mnie jednak ze to zasługa głównie głosów dorosłych czytelników - to oni namawiali do głosowania na ten blog. W tej kategorii powinno jednak przede wszystkim byc brane zdanie młodych ludzi, nastolatków. Jurorzy tego nie dostrzegli. Młodzież chce czytać inne blogi niż "polityczne wypociny o UPR" i "zale po śmierci". To niestety tematy dorosłych. Reasumując - te dwa zwycieskie blogi powinny startować w innych kategoriach. Nie dały szansy blogom typu "teen"... przykre, że Onet na to pozwolił. Konkurs byl nie fair.

    OdpowiedzUsuń
  15. ~Elkon [pass-away]10 lutego 2009 01:22

    A jak dla mnie ta nagroda w ogóle ci się nie należała. Piszesz ponad miesiąc, a są blogi które piszą po 3 lata...

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami pisząc przez tydzień, można napisać wiecej niż ktoś kto pisze przez 3 lata.Od Hani to się Sisi odstosunkuj, bo jeszcze może się zdarzyć, że Twoje dziecko będzie do Ciebie przylatywać. A los nas lubi karać za słowa wypowiedziane kiedyś tam, o czymś tam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Sisi ty jesteś gorsza niż Troll.Gorzej jak Hania do Ciebie przyleci. Albo kiedyś Twoje dziecko :(Takich tekstów jak powyższy się nie komentuje bo nie ma sensu. I tak osoba która to napisała jest na tyle głupia (dot. sisi) albo mało inteligentna, że nie rozumie przekazu. Tego zresztą się spodziewam.Nie życzę ci rozumu, bo jestem tolerancyjna i uważam, ze tacy zflustrowani zazdrośnicy jak ty też mają misję do spełnienia na tej planecie. W zasadzie nic ci nie życzę. Wegetuj sobie z tym małym mużczkiem tutaj między nami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie na takiej litości polega ten Konkurs? Powiedziałam swoje zdanie, mam takie prawo, skoro to Blog Roku, to można się wypowiadać. Do Hani nie zamierzam się "stosunkować" w żaden sposób, to tragedia niezaprzeczalna stracić dziecko. Nikomu nie życzę. Nie pisałabym o tym publicznie...nie wystarcza Wam zmarły w sercu? Musicie wzbudzać litość wokół siebie?To konkurs Blog Roku, a nie Blogi Aniołów! Zastanówcie się logicznie, czy cała Polska ma ochotę czytać o wiecznych tragediach. Życie nie tylko na tym polega.

    OdpowiedzUsuń
  19. Napisałaś coś tam, coś tam, czy Ty wiesz ile trzeba samozaparcia zeby prowadzić bloga przez 1 rok? Pewnie ze mozna w 1 notce napisać wszystko, ale co trzeba zeby w 60 notkach pisac coś co jest warte czytania?Czy kazdy po stracie bliskiej osoby ma pisać bloga? Ta wygrana promuje właśnie taką postawę...

    OdpowiedzUsuń
  20. "Ka" nie obrażaj innych. I weź słownik jak pisać nie umiesz.

    OdpowiedzUsuń
  21. GRATULUJĘ CI PATRYCJO I DZIĘKUJĘ TEŻ ZA BARDZO MIŁE PODZIĘKOWANIA TWOJE DLA MNIE. DOCINKAMI I ZŁOŚLIWOŚCIAMI SIĘ NIE PRZEJMUJ, LUDZIE MUSZĄ JAKOŚ ULŻYĆ SWOIM FLUSTRACJOM W REALU I NA BLOGACH TEŻ. TRZYMAJ SIĘ ! :))) - AUTOR BLOGA, O KTÓRYM PISZESZ WYŻEJ -

    OdpowiedzUsuń
  22. no to chyba czas je skończyc pisac ,bo jak widac nikogo nie interesują ...

    OdpowiedzUsuń
  23. ~Trzynastoletnia_A.G .10 lutego 2009 07:41

    Rozumie, nie. Staram się zrozumieć co przeżyłaś i przeżywasz nadal. Jestem może i nawet w bardzo podobnej sytuacji. Moi rodzice rozwiedli się jakieś 5 lat temu. tata pił, nawet dużo. Czasem dochodziło do strasznych awantur, przejeżdżała policja itp.w końcu wyjechał, daleko. za granicę naszego kraju. widuje go ok. raz na dwa lata.to strasznie przygnębia. tęsknie i wiem, że mogło być inaczej.czasem zastanawiam się czy lepiej byłoby gdyby wrócił. czy skończył z nałogiem? tego nie wiem. nie mam z nim kontaktu. strasznie tęsknie.Tak więc, po części mogę postawić się w Twojej sytuacji.Zasługujesz na tytuł Blogu Roku. Głowa do góry. Chociaż w inny sposób obie straciłyśmy bliską osobę i wiemy, że nie wolno się załamywać. ani na chwilę. trzeba wyznaczać cele i dążyć do nich mimo wszystkich cierpień.Pozdrawiam . A ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie umim pisoć bom ze wsi. Ty obrażasz innych, więc ja będę ciebie. W jedną stronę to trochę nudne, ale obrażanie w obie to już jest całkiem miłe.Szkoda, że odbywa się to na tym blogu. Więc ja już znikam i ostatnie głupie słowo należy do ciebie. Pisz co chcesz. Bełkot XXI wieku (który ty również reprezentujesz) zaczyna już wszystkich męczyć, dlatego wygrywają takie blogi jak ten :)

    OdpowiedzUsuń
  25. czesc, juz wczesniej zanim wygralas trafilam na twojego bloga i mi sie spodobal. nie sluchaj tych ktorzy najezdzaja na ciebie. niech oni pokarza jakie mają blogi. po prostu ci zadroszcza bo nie wygrali:) rób swoje i nie daj sie!

    OdpowiedzUsuń
  26. I ty porownujesz siebie do Pani Senyszyn?!!! Do reszty Ci odbiło?

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdybym był jej Tatą, na pewno bym był z Niej dumny. Mam dwójkę dzieci i mam nadzieję, że nauczę ich wrażliwości, tak samo jak On nauczył swoją Córkę.Dzieci są odzwierciedleniem swoich rodziców... Nic dobrego o Twoich powiedzieć się nie da.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też niedawno straciłem ojca w katastrofalny sposób i mi bardzo ciężko bez Niego,mimo że go niema chce z nim rozmawiać i rozmawiam z nim mimo że już go niema,ale u mnie w sercu zawsze pozostanie.Również prowadze bloga ale to pełna amatorka http://lowcazjawisk.blog.onet.pl blog o pogodzie. Trzymaj się i życzę powodzenia i dużo sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej, jeżeli pisanie tego wszystkiego Ci pomaga to ok, ale ja bym tak nie potrafiła, wiem co czujesz bo dwa lata temu mój brat zmarł, miał 27lat...ja jestem młodsza od niego o 4 lata, cały czas mi go brakuje, ale pisać bloga o tym bym nie mogła, ale nie mam nic przeciwko że Ty piszesz czy ktoś inny, pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawe czy Twoj Tata bylby Twoim idolem jakby zyl.pewnie bys sie z nim klucila o byle glupote. wiem po sobie ale wiem tez ze nie umiem sobie wyobrazic zycia bez moich rodzicow!

    OdpowiedzUsuń
  31. ewelina93osw@buziaczek.pl13 lutego 2009 00:46

    Przeczytałam całego twojego bloga...po tym co tutaj piszesz aż łzy leciały mi z oczu.Postanowiłam wstawić linka Twojego bloga na mojego:www.moj-magiczny.blog.onet.plMam nadzieje ze Tobie spodoba się mój blog tak samo jak Twój mi.Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  32. Po pierwsze GRATULACJE - za bloga, za dojrzałość, za to, jaka jesteś. Po drugie gratuluję Ci siły, jaką masz. W 2007 roku odeszła moja Mama. Pomimo, ze jestem 2 razy starsza od Ciebie, nie potrafię nadal mówić ani pisać o tym spokojnie. Nawet tematy kojarzące mi się ze sprawą nadal są zbyt bolesne. Jesteś bardzo dzielna, ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  33. IRYTUJE MNIE TWOJE ROZTKLIWIANIE SIĘ NAD SOBĄ. MIAŁAŚ OJCA PRZEZ 14 LAT. JA NIE MIAŁAM GO NIGDY. CZY WIESZ JAK CI ZAZDROSZCZE!!!!!!!!!!!!!!!?????????????

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie przejmuj się tym co ludzie mówią. Przeżyłam podobną do Twojej tragedię i wiem co czujesz...Jeśli ludzie mówią o Tobie źle to tylko z zawiści. Jedni tłumią ból w sobie (tak jak było w moim przypadku), drudzy krzyczą a jeszcze inni piszą blogi czy pamiętniki. "Nie uwierzysz, dopóki nie zobaczysz"trzymaj się ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję Ci przede wszystkim mądrości i tego, ze umiałaś znaleźć sposób na pogodzeniem się z odejściem taty. Przeczytałam cały Twój blog jednym tchem i napiszę tylko jedno PORUSZYŁ we mnie wszystkie struny wrażliwości jakie mam. Dziękuję Ci za to.A ludźmi i ich komentarzami się nie przejmuj. Piszą je osoby zapatrzone w siebie i swoje problemy, zazdrośni i niejednokrotnie podli tylko po to, żeby pokazać jacy są "wspaniali" w swojej krytyce. Dziękuję Ci dziewczynko, że pokazałaś mi, że istnieją jeszcze większe problemy niż moje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulację !!!!Super Blog Zapraszam na dodatki-do-bloga-natusi.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. jestes niesamowita.Madra dziewczyna.Masz tylko 14 lat...ALe nie zachowujesz sie jak tee wszystkie gowniary...Trzymam za Ciebie Patrycjo.

    OdpowiedzUsuń
  38. nie mam bloga, nigdy nie miałam, nigdy nie pisalam, nie uważam że jestem w tym dobra i wydawało mi się to głupie. Po przeczytaniu twojego doszłam do wniosku że chociaż jesteś młoda to już jest coś w czym jesteś dobra a każdy sposób na pokazanie siebie i wyładodanie emocji jest dobry o ile nie niszczysz krzesełek na stadionach:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Chciałam Ci bardzo pogratulować. Przeczytałam właśnie na onecie że wygrałaś ten konkurs. Bardzo Cię podziwiam że jesteś taka dzielna i dojrzała. Ja bym chyba tak nie potrafiła.Trzymaj tak dalej :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdrościsz? Postaw się w roli tej 14-to letniej dziewczyny. To dla niej odskocznia, forma "wylania" żalu i podzielenia się swoimi problemami. A Ty się czepiasz i szukasz dziury w całym. Nikt nie każe Ci tego czytać. Może powiesz mi, że moralne i niekomercyjne jest zachowanie niektórych polskich pseudogwiazdek, które zarabiają krocie za swoje wycie na scenie i robienie z siebie idioty? Bo jeśli im się należą apanaże wycie, to tym bardziej tytuł Blogu Roku należy się temu właśnie blogowi.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kto Ci zrobił tyle krzywdy, że jesteś jednym, wielkim, żałosnym kłębkiem zazdrości o wszystko i o wszystkich. Po to włazisz na blogi żeby nabluzgać, naubliżać i sprowadzić innych do parteru? Lepiej się przez to czujesz? Każdy lekarz Ci powie, że to cecha zakompleksionych, biednych myszek. Wiesz co to empatia? Pewnie nie, bo to uczucie jest znane tylko ludziom.

    OdpowiedzUsuń
  42. wiesz ten blog jest chyba naj najnaprawde wiesz jak poruszyc serca i napewno ci sie to udalo ze mna jestem w twoim wieku tylko rok mlodsza ale naprawde zrozumialam przeslanie tego bloga mysle ze to jest bardzo madry pomysl zalozyc takiego bloga poniewarz jest to dobry sposob by wyzucic z siebie zbedne zle emocje lub tez dobre czasami dobrze sie tak otworzyc i nie dusic sobie tego wszystkiego w sobietwoj tata napewno z ciebie dumny i wiem co czujesz bo ja tez stracilam kogos waznego ktory bardzo czekaj az sie urodze ale niestety sie nie doczkal :'( :( :(- moj dziadektwoj blog tak mne wzroszyl ze az chce mi sie plakac x) :)

    OdpowiedzUsuń
  43. To jest poprostu nieprawdopodobne ze sa ludzi ktorzy potrafia w brutalny sposob komentowac Twoj blog. Dla mnie jest to calkowity brak pokory i igranie z losem. Ja świecie woierze w to, że zło wraca do czlowieka tak samo jak dobro, Jak mozna podejrzewać 14 - latkę o perfidię i wykorzystywanie śmierci Ojca do tego żeby wygrać konkurs na najlepszy blog. Chyba poprostu przeceniają Cię. Trzymam za Ciebie kciuki żebyś umiała radzic sobie w kazdej sytuacji w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dlatego, że nie miałas nigdy ojca nie potrafisz zrozumiec kogo i co Ona straciła. A to że się roztkliwia nad sobą jest naturalne i tylko pozazdrościc Jej miłości jaką daną Jej było przeżyć; nie dziw się, że teraz tak straszbie Jej tego brakuje.

    OdpowiedzUsuń